Morgen naar de stad, kijken of ik touw kan scoren in leuke kleurtjes om touwhalsters mee te maken!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paris_ schreef:@ telpeva: Wauw, telpeva! Supermooie repaint zeg!
@ pien2010: Waar heb je al die kleuren leer gekocht?! Ik kom niet verder dan bruin, beige, zwart, grijs en donkerrood. :p Ik zou van dat paardje een roodbonte maken.
@ amykimmie:
Ben nu bezig met die stal. Verschrikkelijk, heb 'm 'pas' 8x uitgetekend op de plank, maar steeds klopt het weer niet en heb ik verschillende maten stallen.Terwijl ik had gedacht 'm toch in 1 dagje af te hebben.. Inclusief een werkende douche
(Want daarmee haal je de verf toch niet van je schleich?)
Is dat nou een oneliner, dat wat ik hierboven heb geschreven?
Shettepret schreef:Ik ga zo alles bij lezen maar wil hier alvast mijn laatste creatie showen!
Van TWH naar KWPN tuigpaard.
[ Afbeelding ]
OF Schleich vs CM by Elena
https://lh6.googleusercontent.com/-WfM7JKDrvrQ/UAApDmmjU3I/AAAAAAAAAqY/fHE_fZiTrGc/s800/IMG_00021.jpg
Van shetlander naar minipony Gijs
[ Afbeelding ]
Ben erg blij met het resultaat.
pien2010 schreef:euhmm.. ik heb een vraag. ik ga een repaint-custom maken op mijn andalusiër hengst en ik weet al welke kleur ik hem wil maken, maar ik ga hem nog custen met heet water maar hoe oet ik hem dan vasthouden, heeft iemand daar een filmpje met beschrijving van of alleen een beschrijving...
-xxx-me!
pien2010 schreef:euhmm.. ik heb een vraag. ik ga een repaint-custom maken op mijn andalusiër hengst en ik weet al welke kleur ik hem wil maken, maar ik ga hem nog custen met heet water maar hoe oet ik hem dan vasthouden, heeft iemand daar een filmpje met beschrijving van of alleen een beschrijving...
-xxx-me!
Shettepret schreef:Dan quote ik mezelf ook nog even....Shettepret schreef:Ik ga zo alles bij lezen maar wil hier alvast mijn laatste creatie showen!
Van TWH naar KWPN tuigpaard.
[ Afbeelding ]
OF Schleich vs CM by Elena
https://lh6.googleusercontent.com/-WfM7JKDrvrQ/UAApDmmjU3I/AAAAAAAAAqY/fHE_fZiTrGc/s800/IMG_00021.jpg
Van shetlander naar minipony Gijs
[ Afbeelding ]
Ben erg blij met het resultaat.
Verder krijg ik ook veel opdrachten uit Engeland tegenwoordig!
1 van mijn cm's is vorige week aangekomen bij zijn nieuwe eigenaar en deze gaat mee naar liveshows. Ben erg benieuwd hoe hij het daar gaat doen.