Bedankt voor de felicitatie's! Nope, keine Schleich. Maar ik ga mams zo even vragen naar de winkel te rijden waar er nog een stond vorige week, dus wie weet straks wel...!
xHaithi
Geplaatst: 12-04-11 12:52
@ Naborah: Ja, ik denk ook wel dattie baalt Vooral omdat hij nog ingepakt is en alles (in het plastic zakje) dus in principe gloednieuw. Heb nu net weer even gekeken en nu staan vrijwel alle Satchmo's die beschikbaar zijn op ebay op 10 euro en meer dus ik heb echt geluk gehad
En die witte lippizaner is bij mij ook wel wat beschadigd, maar ik geloof dat ik die zo uit de winkel heb gehaald (laatste model etc). Deze vind ik wel heel erg 'bespeeld'.. Ik weet dus niet zo goed hoeveel ik ervoor zou geven maar hij daalt voor mij wel in waarde hierdoor.
Ik heb nog een hele grote verzameling van mij beautiful horses van vroeger denk erover die te gaan verkopen liggen tog maar ergens in een doos weg te stoffen. Vind schleich veel mooier en realistischer
Ik heb net weer twee nieuwe paarden gehaald De Fee Turag, en het Falabella veulen. Hoe klein kunnen ze schleich maken? Ik denk, dat als ik die in de tuin neerzet om hem op de foto te zetten ik hem niet meer terugvind
Daarom neem ik die (nu) nog niet, ga ik zeker kwijtraken
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-11 16:32
Ik was ook (nog) niet van plan om hem te kopen, maar vorige week las ik dat ik de repaint wedstrijd heb gewonnen De 1e prijs is het falabella veulentje!
ik ben vandaag weer bij de v&d gaan kijken maar nog steeds dezelfde als een paar weken geleden, maar die had ik al, ook nog de nieuwe falabella's die ik nog niet heb, maar die vind ik te duur voor zo'n klein ding en nu lagen ze ook allemaal door elkaar op een hoop..
ponylies dat onderste paard heb ik ook, maar waarom heeft die bij jou geen manen meer?