Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lieziej schreef:Watermeloent schreef:sethlover: Jij bent echt niet te zwaar voor je haflinger hoor.
Ik rijd op een haflinger van 1,45 en ben iets zwaarder dan jouw.
En ik vind dat voor een pony van 1,33 59 kilo net iets aan de zware kant is.
Kijk, en dit vind ik dus weer gek. Als ik met mijn kleine 60 kilo op een kleine haflinger ga zitten, ben ik te zwaar, maar als een volwassene, welliswaar op een 10cm grotere, haflinger gaat zitten, kan het nog prima!
Ik heb een tijdje geleden hier zelfs iets gelezen over een vrouw (pasamba heet ze volgens mij) en die was zwaar. Zij reed ook op haar haflinger, en ze was aan het afvallen voor dat beestje, en in haar geval was het allemaal goed en prima, en was iedereen trots op haar. Ik denk dat die vrouw bijna wel het dubbele woog van mijn gewicht
sethlover schreef:lieziej schreef:
Kijk, en dit vind ik dus weer gek. Als ik met mijn kleine 60 kilo op een kleine haflinger ga zitten, ben ik te zwaar, maar als een volwassene, welliswaar op een 10cm grotere, haflinger gaat zitten, kan het nog prima!
Ik heb een tijdje geleden hier zelfs iets gelezen over een vrouw (pasamba heet ze volgens mij) en die was zwaar. Zij reed ook op haar haflinger, en ze was aan het afvallen voor dat beestje, en in haar geval was het allemaal goed en prima, en was iedereen trots op haar. Ik denk dat die vrouw bijna wel het dubbele woog van mijn gewicht
Rustig jij, ik ben geen volwasseneals je het teminste tegen mij hebt. Op die haf van mij kon ook niet meer, was eruit gegroeid. Wat jij met jou haf gaat doen maakt mij niet uit, het is jouw paard, bepaal jij helemaal zelf.
Alleen ben ik van mening dat je ietsje aan de zware kant bent voor de pony
Die andere weet ik niks van.. Kan ik ook niks over zeggen