bedankt hihi, snap niet hoe ik daar overheen heb gekeken..
Ik zal straks zoveel mogelijk van jullie gaan volgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amable schreef:Ik heb ondertussen bijna 500 volgers. Ben wel benieuwd, de mensen met echt veel volgers, hoelang hebben jullie al een Instagram account?
Heb vandaag gefilmd, wil eigenlijk ook meer met YouTube gaan doen. Maar zo lastig om dan te bedenken wat je filmen gaat...
Amable schreef:Ik heb ondertussen bijna 500 volgers. Ben wel benieuwd, de mensen met echt veel volgers, hoelang hebben jullie al een Instagram account?
Heb vandaag gefilmd, wil eigenlijk ook meer met YouTube gaan doen. Maar zo lastig om dan te bedenken wat je filmen gaat...
Laurievc schreef:Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinst?
[ [url=m/qCKP1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jodi93 schreef:Ik volg hun en Tag ze in mijn foto's. Enkele volgen je terug anderen niet die vinden je via je Tag. Ze vermelden altijd mijn naam erbij als ze plaatsen. Sommigen vragen het anderen niet. Maar altijd een vermelding naar je pagina.
Toevallig door deze vandaag opgepikt. Deze volgt mij wel terug. (17 k)
Met vermelding eronder naar mijn pagina.
[ [url=m/yYWLMX.png]Afbeelding[/url] ]
LisaXLoll schreef:Heeft! Nou.. Ben nu 2 dagen fanatiek bezig haha
Maarr ik heb een vraagje. Hoe doen jullie het met mensen volgen? Volgen jullie je volgers terug?
En nog een vraagje
Hoe vaak is normaal om te posten? Ik heb zondag 2 foto's geplaats, en vandaag kon ik me echt niet inhouden en waren het er 3. Maar ik denk dat ik het op 2 posts per dag houd, of is 1 beter? Mening zou fijn zijn
Janine1990 schreef:Heb op het moment weinig te plaatsen, merk dat ik erg veel unfollowers heb nu...
Opzich best jammer...
Gisteren een hele fijne les gereden, maar geen enkele foto van natuurlijk.![]()
Als je dan bijvoorbeeld die styledequestrian (?) ziet, die plaatst bijna elke dag filmpjes van haar rijden. Dan denk ik echt: "Huh? HOE DAN???"![]()
Komende week zal ik ook niet bij licht kunnen rijden![]()
Gelukkig zitten we komend weekend in Den Bosch, dus dat is wel leuk dan!
Janine1990 schreef:Leuke accounts volg ik inderdaad. Die met alleen mooie stockphotos vind ik niet leuk...
Het account van Stephanie bijvoorbeeld sprak me in de eerste instantie totaal niet aan, maar het is echt heel leuk, omdat er een verhaal in zit. Ondanks dat ik echt een dressuurprikker ben.
Soms moet je er eerst even doorheen kijken. Ach en later kan je ze alsnog wel unfollowen ja
Stephanie schreef:Ik ben eind april 2016 met mijn instagram begonnen en zit nu op 14,7k.
Afgelopen weekend veel problemen gehad met uploaden van foto's en video's. Video's krijg ik op de iphone van mijn vriend überhaupt niet online. Op mijn telefoon na 10x proberen... Hebben jullie daar ook last van?