PonyParkCity praat :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BestPPClover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:49

Karla_1999 schreef:
ik ben er ooit eens geweest, toen had ik heel veel verschillende pony's. Eerst had ik E... (nog wat :=) Het was een grote licht grijze pony ruin, hij was het na 20 meter zat en ging rechtstreeks terug naar stal, met mij op zijn rug....
2e pony die ik had was... uuuhm, ja, ik ben niet zo goed met namen. Tenminste was het een vosse shet. die wou alles behalve terug naar stal en sleepte me mee naar de andere kant van het park :')
de 3e weet ik helemaal niks meer van (tsja, het is ook la weer 4 jaar geleden)
4e die ik had was Bonnie, een zwartbonte shet. Zij dacht alleen maar aan eten. Ik zei tegen mijn moeder dat ze d'r vast moest houden, ik weet niet hoe, maar ze had het blijkbaar anders begrepen, zij dacht dat ik wou ik ze haar niet vast hielt. Ze scheurde terug naar het huisje, eerst bokte ze mij er af en rende over mijn been #) .

laatste pony die ik had was Mirabelle, beste pony ever! Ze was zo vreselijk lief <3

eerste pony heb ik geen foto van.
2e pony: http://nl.tinypic.com/r/2eb9u10/5
3e pony: http://nl.tinypic.com/r/2uibpko/5
Bonny: http://nl.tinypic.com/r/106a2hv/5
Mirabelle: http://nl.tinypic.com/r/drceuv/5

Was die vos shet toevallig Banjo?? Hihi :p

BestPPClover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:50

naarppc schreef:
Ik ben 2 jaar geleden geweest had toen Wizzy <3 Mis het zooo daar maar mn ouders willen niet meer :( Ik wil wel graag ookal ben ik te groot (1.60m en 45kg, neem aan dat jullie dan niet meer op die Shetjes gaan zitten ofwel? :P) Miss dat ik er vlgnd jaar nog 1x heen wil, hopelijk mag het als ik het zelf betaal :D Love PPC! <3 <3 <3

Hoelaat stond je er dan voor Wizzy? Vroeg of normale tijd??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:02

BestPPClover schreef:
Karla_1999 schreef:
ik ben er ooit eens geweest, toen had ik heel veel verschillende pony's. Eerst had ik E... (nog wat :=) Het was een grote licht grijze pony ruin, hij was het na 20 meter zat en ging rechtstreeks terug naar stal, met mij op zijn rug....
2e pony die ik had was... uuuhm, ja, ik ben niet zo goed met namen. Tenminste was het een vosse shet. die wou alles behalve terug naar stal en sleepte me mee naar de andere kant van het park :')
de 3e weet ik helemaal niks meer van (tsja, het is ook la weer 4 jaar geleden)
4e die ik had was Bonnie, een zwartbonte shet. Zij dacht alleen maar aan eten. Ik zei tegen mijn moeder dat ze d'r vast moest houden, ik weet niet hoe, maar ze had het blijkbaar anders begrepen, zij dacht dat ik wou ik ze haar niet vast hielt. Ze scheurde terug naar het huisje, eerst bokte ze mij er af en rende over mijn been #) .

laatste pony die ik had was Mirabelle, beste pony ever! Ze was zo vreselijk lief <3

eerste pony heb ik geen foto van.
2e pony: http://nl.tinypic.com/r/2eb9u10/5
3e pony: http://nl.tinypic.com/r/2uibpko/5
Bonny: http://nl.tinypic.com/r/106a2hv/5
Mirabelle: http://nl.tinypic.com/r/drceuv/5

Was die vos shet toevallig Banjo?? Hihi :p

(Grote) Banjo is geen vos maar donkerbruin ;)

Mdominique

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:52

Ik denk dat ze kleine banjo bedoelt die heeft mijn zus gehad maar volgens mij is dit een andere

BestPPClover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 17:43

Ik had vos halfgrote banjo ;)

BestPPClover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 17:45

Die 3e pony is trouwens dikkie Bronzo!! Hijs superluef hihi :p

BestPPClover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 17:46

Mijn lieveling is Abelise hijs de best!!!! I love himm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 17:49

BestPPClover, je kunt beter je berichten editen in plaats van allemaal losse berichten plaatsen, is makkelijker te lezen voor ons ;) Hoe vaak ben je al naar ppc geweest?

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 17:57

Ik doe,wel mee aan de barrelrace maar ik loop ernaast :p
Nog 69 dagen en ik ben weer in ppc ! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 18:00

Wanneer ga je ottje? :D

BestPPClover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 18:23

Oja is goed. Sorry ben 'nieuw' op bokt ;) en ik ben maar nog 1x geweest. Maar eens moet het de eerste keer zijn toch? Hihi :)) maar ik wil superdupergraag nog een x! Ik denk er echt sws ieder uur aan.... :D

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:33

@BestPPClover Ik stond er echt heel laat :o Vrijdagmiddag 4 uur ofzo dus had vrijdag ook geen pony. Toen zaterdagochtend na ponyuitleg pony op wezen halen en had Wizzy. Niet gereserveerd en had em zondag weer. Dus ik had gewoon heel erg geluk :)
Maar, hoe groot ben je? Want Wizzy is opzich niet één van de hele grote daar. Met mn 1.60 pas ik er (wss) niet meer op, op een andere heel misschien nog wel.

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:09

Yezzi schreef:
Wanneer ga je ottje? :D

14 tot 19 april :) en dat is echt supergrappig nu praat je gelijk tegen mijn lievelingspony :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:12

Nou ja ik noem je gewoon bij boktnaam. :j Wie wil je?

BestPPClover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:01

Ik ga misschien eens een dagje. Lijkt me heel leuk met looppony's enzo. Leerpony's noemt iedereen looppony's, maar soms mag je er ook op rijden om hem in te rijden. Ik wil dan supergraag een lp het liefst Martin!!! Mijn vriendin wil graag Okke... Kan je als je een dagje gaat een ponykaart kopen, en kost dat dan gwn €35?? x iloveabelise :))

BestPPClover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:04

naarppc schreef:
@BestPPClover Ik stond er echt heel laat :o Vrijdagmiddag 4 uur ofzo dus had vrijdag ook geen pony. Toen zaterdagochtend na ponyuitleg pony op wezen halen en had Wizzy. Niet gereserveerd en had em zondag weer. Dus ik had gewoon heel erg geluk :)
Maar, hoe groot ben je? Want Wizzy is opzich niet één van de hele grote daar. Met mn 1.60 pas ik er (wss) niet meer op, op een andere heel misschien nog wel.

Okkii :) hoor veel verschillende dingen over wizz.. Maar mij lijkt medr wel leuk. Met de barrelraces gaat ze haarddd :o hahah. Srr moest ff zeggen xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 07:02

BestPPClover schreef:
Ik ga misschien eens een dagje. Lijkt me heel leuk met looppony's enzo. Leerpony's noemt iedereen looppony's, maar soms mag je er ook op rijden om hem in te rijden. Ik wil dan supergraag een lp het liefst Martin!!! Mijn vriendin wil graag Okke... Kan je als je een dagje gaat een ponykaart kopen, en kost dat dan gwn €35?? x iloveabelise :))

Dagjes mogen niet meer en anders alleen met een lp.

BestPPClover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 12:37

Yezzi schreef:
BestPPClover schreef:

Dagjes mogen niet meer en anders alleen met een lp.

Dan wil ik Martin!!! Sorry, ik vind hem echt superschattig. Ik hoop wel dat hij volgend seizoen nog lp is! :)

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:49

Nee je kan gewoon een dagje, als je maar een dagkaart kunt regelen op iemands huisje.
Ik ben in de herfst nog een dagje met jax geweest.

aahh ik kan niet wachten 81 dagen en dan kan ik weer lekker lopen knuffelen poetsen rijden aaaaaahhh

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:52

drenterxx schreef:
Nee je kan gewoon een dagje, als je maar een dagkaart kunt regelen op iemands huisje.
Ik ben in de herfst nog een dagje met jax geweest.

aahh ik kan niet wachten 81 dagen en dan kan ik weer lekker lopen knuffelen poetsen rijden aaaaaahhh

maar het mag eigenlijk niet

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:04

Nee, maar zoveel dingen die niet mogen gebeuren toch wel. Ik heb heel vee steun aan Talana, en ik zie hem zo vaak mogelijk. Ik weet dat ik ooit een keer voor altijd afscheid moet nemen, maar tot die tijd blijf ik hem zo vaak mogelijk zien, en ga ik dus dagjes, want weken en weekendjes zijn belachelijk duur, en dat kunnen wij maar 1 of 2 keer per jaar betalen..

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:08

Ik ga ook het liefst in een jaar een aantal dagen dan 2x een week, maar ik ben al blij dat ik dit jaar 3x ga, maar kmis de poowns altijd wel :(

LisaGentle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:25

Hoii,
ik ben 1 x geweest en dat was niet zo'n succes.
Niet vanwege PPC zelf maar ik kon toen nog niet zo goed rijden en ik had de hele tijd ruzie met de vriendin waarmee ik daar was. Ik was toen ongeveer..... 10?
Ik ben nu 13 en ik wil heel graag nog een xtje heen, maar ik ben bang dat ik te zwaar/groot/oud ben...
Zou het nog kunnen ?

Btw: ik ben ongeveer 1.70 en ongeveer 52/53 kilo.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:28

LisaGentle schreef:
Hoii,
Niet vanwege PPC zelf maar ik kon toen nog niet zo goed rijden en ik had de hele tijd ruzie met de vriendin waarmee ik daar was. Ik was toen ongeveer..... 10?
Ik ben nu 13 en ik wil heel graag nog een xtje heen, maar ik ben bang dat ik te zwaar/groot/oud ben...
Zou het nog kunnen ?

O nee kan zeker niet meer. ;) Mar er zijn genoeg andere leuke dingen in ppc!

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:30

LisaGentle schreef:
Hoii,
Zou het nog kunnen ?

Even ter vergelijking: ik ben 14 en 1.63 en 47 kg en ik pas wss al niet meer. Dus te groot/zwaar ben je wel ja. Maar te oud zeker niet! Er zijn genoeg andere leuke dingen te doen in PPC! :)