Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dabbo19 schreef:[ Afbeelding ]
ik wil graag zo'n frontriem maken heb de diamanten op ebay gezien alleen kan ze niet meer vinden
waar kan ik het beste riemen leertjes halen
quipje90 schreef:Ik heb een hot fix applicator gekocht!
Kwam het toevallig tegen op een beurs waar mijn vader stond.
Ik heb hot fix applicator dual simple white.
Had gelezen dat het ook op hout kan klopt dit?
Ben er supppeer blij mee.
Trouwens de barebackpad is zo goed als af alleen nog gaatjes maken in de singel stoten.
En dan fotos maken en op facebook zetten (en hier proberen te zetten want daar heb ik nog geen ervaring mee hoe alles moetop instagram staan ook fotos: xhorsesdiyanimalx (ik wil er een nieuwe naam aangeven die makkelijker vind baar is)
xemmaxx schreef:heeft iemand een patroon van een oornetje?
nathalie2000 schreef:Ik had trouwens ook een neckrope geprobeerd te maken, en de afwerking zo gedaan als het onderstaande plaatje. Maar hij ging steeds los? Iemand tips?![]()
[ Afbeelding ]
NathalietjeB schreef:nathalie2000 schreef:Ik had trouwens ook een neckrope geprobeerd te maken, en de afwerking zo gedaan als het onderstaande plaatje. Maar hij ging steeds los? Iemand tips?![]()
[ Afbeelding ]
gewoon knoop er in...gaat tie ook niet meer los
naam genoot ik zou zeggen als je t echt wil kom je t maar ophalen
Joaltijd schreef:Ik meld me
Heb een oornetje en touwhalster gemaakt.. (met panterprint)
Oornetje:
[ Afbeelding ]
Halstertouw voor verzorgpaardje
http://i57.tinypic.com/2wggpde.jpg
Heb nog een oud lichtroze halster liggen, en wil deze graag oppimpen.. Jullie ideetjes?
Ben nog niet echt heel handig
xemmaxx schreef:Joaltijd schreef:Ik meld me
Heb een oornetje en touwhalster gemaakt.. (met panterprint)
Oornetje:
[ Afbeelding ]
Halstertouw voor verzorgpaardje
http://i57.tinypic.com/2wggpde.jpg
Heb nog een oud lichtroze halster liggen, en wil deze graag oppimpen.. Jullie ideetjes?
Ben nog niet echt heel handig
hotfix is misschien wel leuk!
heb je patroon van oornetje? zoja wil je me die sturen via pb
nathalie2000 schreef:Ik had trouwens ook een neckrope geprobeerd te maken, en de afwerking zo gedaan als het onderstaande plaatje. Maar hij ging steeds los? Iemand tips?![]()
[ Afbeelding ]