Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liesxp13 schreef:Wat past er bij mij?
1.68 m
Bruin haar
Ik rij nog niet heel lang
Het liefst lekker eigenwijs, snel en sportief !
anneverax schreef:Ik ben 1,79 lang en wat voller.
Hou niet van al te grote paarden, dressuur vind ik erg leuk maar door het bos crossen ook.
Paardje moet bertouwbaar zijn maar mag ook af en toe een Clown zijn.
Af en toe een bok is niet erg.
Liever een voorwaarts paard dan 1 die je vooruit moet duwen.
Ben niet zo van de kwpn'ers
anneverax schreef:Ik ben 1,79 lang en wat voller.
Hou niet van al te grote paarden, dressuur vind ik erg leuk maar door het bos crossen ook.
J_lijn schreef:anneverax schreef:Ik ben 1,79 lang en wat voller.
Misschien is een fries wat voor je?
Doef schreef:Misscien is een Dartmoor wat? Is maar een gokje.
Hier ook wat veranderd in eisen en ben toch wel opnieuw nieuwsgierig geworden:
Heb toch wel een voorkeur voor grote, sterke, stevig gebouwde paarden, hiermee bedoel ik geen trekpaard, maar ook niet slanker dan een KWPN'er. Wat betreft grote, en de bouw maak ik voor Haflinger wel een uitzondering, mocht dit bij mij passen.
Ik val ook echt op hele lieve, rustige paarden met een lieve uitstraling, maar niet saai oid. Er zit een verschil tussen lief en rustig, en saai en lomp.
Hij moet koel in de kop zijn, en dus nergens van opkijkt en alles wel goed vind.
Wat ik wel prettig vind is als het paard zich makkelijk kan redden zonder deken in de wintermaanden, en ook dag en nacht, of alleen overdag op de wei kan.
Ik wil van alles gaan doen, buiten ritten, dressuur, springen, vd, en noem maar op!
Zelf ben ik 1,68, maar groei zeker nog wel een klein stukje.
Wie ó wie kan mij hierbij helpen?
Doef schreef:Misscien is een Dartmoor wat? Is maar een gokje.
Hier ook wat veranderd in eisen en ben toch wel opnieuw nieuwsgierig geworden:
Heb toch wel een voorkeur voor grote, sterke, stevig gebouwde paarden, hiermee bedoel ik geen trekpaard, maar ook niet slanker dan een KWPN'er. Wat betreft grote, en de bouw maak ik voor Haflinger wel een uitzondering, mocht dit bij mij passen.
Ik val ook echt op hele lieve, rustige paarden met een lieve uitstraling, maar niet saai oid. Er zit een verschil tussen lief en rustig, en saai en lomp.
Hij moet koel in de kop zijn, en dus nergens van opkijkt en alles wel goed vind.
Wat ik wel prettig vind is als het paard zich makkelijk kan redden zonder deken in de wintermaanden, en ook dag en nacht, of alleen overdag op de wei kan.
Ik wil van alles gaan doen, buiten ritten, dressuur, springen, vd, en noem maar op!
Zelf ben ik 1,68, maar groei zeker nog wel een klein stukje.
Wie ó wie kan mij hierbij helpen?
spruitje12 schreef:welke past bij mij.
ben 1,62, 48 kg. ben 14 jaar.
houd van eigenwijze pony maakt niet uit hoe groot hou stiekem heel erg van kleintjes. maar vind grote bonte en appoloosa's super mooi.
cross en vd vind ik super
manon124 schreef:Wat past bij mij?
Ik ben 1m68, 55 kilo.
Rij heel graag dressuur, niet zo'n springruiter en een wandeling doe ik ook zeer graag
Werkwillig, lief en moet koel blijven in zn hoofd
De steverige pony's qua bouw zijn mn favoriet
gabixcoen schreef:Ik ben ong. 1.65, 13 jaar en 55 kg. (Ik ga dit jaar afvallen!) Ik word later rond de 1.70.
Ik houd wel van een paard/pony die niet te braaf is en een beetje pit heeft.
Een paard/pony die verder kan komen in de sport (Dressuur, maar af en toe een sprongetje) en waar ik ook lekker rustig een buitenritje mee kan maken (ligt natuurlijk aan de pony zelf). Ook wil ik graag een beetje een werkwillig en ik houd meer van niet te smalle, maar ook niet te brede paarden/pony's