LoveMickey: ik snap niet waarom je hier komt vragen of je te zwaar bent terwijl je zelf zegt dat je te lang bent, als je jezelf te lang vind waarom rijd je dan nog? Wij kunnen niet raden of jij te zwaar bent want wij weten niet hoeveel jou pony kan hebben en wanneer hij er last van krijgt. Bovendien vind ik in de lengte te lang even als in het gewicht te zwaar. Verder vind ik je nog niet eens ernstig te groot, het gaat nog net. JustOneBite: past nog.
Shetlander mag maar 20% dragen van zijn eigen gewicht.
Romeetjuhh
Geplaatst: 13-08-12 12:40
maralyn schreef:
Hoe zwaar ben je...en de shetlander??
Shetlander mag maar 20% dragen van zijn eigen gewicht.
Ik weet niet echt tegen wie je het hebt eigenlijk (sorry) maarmijn schetlander weegt ongeveer 200 kg en ik 36kg...
SaSalover
Geplaatst: 13-08-12 13:28
Dit was zeker te lang he? Heb hier 2x buitenrit op gereden. (nee, ik weet het, buitenrit is niet minder erg dan in de bak. Maar ik heb er dus 2x op gereden.) En ik schrok eerlijk gezegt van de foto's, wist niet dat ik zo lang was. Dus ik heb besloten er niet meer op te rijden, en het grotere paard te pakken Ik merkte niet echt dat ie het niet fijn vond, maar ik kan natuurlijk niet in z'n hoofd kijken, vandaar. Was ik echt veel veel te groot?
Laatst bijgewerkt door SaSalover op 13-08-12 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt
laatste past nog net, en puurnatuur past denk ik nog
Jespri
Geplaatst: 13-08-12 18:04
Ik denk voor het plaatje dat me bovenlichaam te groot is. Zal hem ook niet altijd rijden maar voor zo nu en dan, kan dat denken jullie nog? (weeg 55 kilo)