Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rooz11 schreef:Ik hbe een foto van zo'n dekje, op mijn lippizaner merrie Distance:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-S7KBM3ZC.jpg
Zadeltje en hindenis heb ik nog geen foto van, maar ik ga die snel maken!
NinoForEver schreef:dit is mijn repaint op het hanover veulen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik vind de bruin eigenlijk niet zo mooi maarja, ik vind hem wel goed gelukt voor het eerste paardje
op de achtergrond zie je trouwens het begin van de stallen
Ik heb ook nog een ezeltje gevonden tussen al die paarden hij komt uit 1989:
http://tinypic.com/view.php?pic=2yjpxzt&s=6
Rooz11 schreef:Ik vind het wel een leuke repaint ninoforever!
Ik vind foam zef ook een heel erg leuk stofje. Je kjan er hele grappige dingen mee doen.
Ik heb netmet vilt en ijzerdraad zo'n halsdoek gemaakt voor de steigerende mustang ( wit )
NatjeBambiLy schreef:vandaag niet met Schleich bezig geweest, geen zin
NatjeBambiLy schreef:Rooz11 schreef:Ik zou wel willen, NatjeBambiLy, maar ik heb geen mobiel!!
Ik vind het wel een leuke repaint ninoforever!
Ik vind foam zef ook een heel erg leuk stofje. Je kjan er hele grappige dingen mee doen.
Ik heb netmet vilt en ijzerdraad zo'n halsdoek gemaakt voor de steigerende mustang ( wit )
ooooh jammer
maar waar koop je foam? en kun je het makkelijk knippen?
leuk een halsdoek!
Telpeva schreef:Lekkere onzinnige posts weer in het topic, jammer. Dit is geen schoolplein of chatprogramma maar een forum, behandel het nou ajb daarnaar.
LyannevH, Thincla: Om ideetjes op te doen voor nieuwe spullen om te maken zou je eens op Divoza kunnen kijken, of andere paardgerelateerde webwinkelsdaar staat vaak al een hoop leuks tussen, met goede duidelijke foto's erbij.
Vandaag ben ik wezen kijken voor haar om modellen te hairen, maar ik schrok wat van de prijzenheeft hier toevallig iemand ervaring met hairen, en zo ja, wat voor type haren heb je ervoor gebruikt? ik ben tot zo ver synthetisch en mensenhaar tegen gekomen in de winkel, maar dit lijkt me nogal stug om te gebruiken. Mohair heb ik nog niet gevonden in de winkel... Iemand tips?
Telpeva schreef:Ohja inderdaad, nu herinner ik het me ook dat ze die had gemaakt, zal eens een mailtje schrijven naar Shettepretvolgens mij had ze echt haar gebruikt van de dieren die namaakte, ben best benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.
Mijn percherons liggen weer stil, ik ga ze wel af maken maar ik heb momenteel leukere projecten liggen. Niet geheel Schleich gerelateerd, maar ik heb laatst een zeer gehavende traditional Breyer van iemand over kunnen nemen, die ik nu volledig aan het herstellen ben. VandaarMaar daarover zal ik hier niet uitweiden, updates daarover zijn eventueel te vinden in het modelpaarden forum
Weet je al waar je je nieuwe stal precies wilt zetten? ik meen me te herinneren dat je meerdere planken hadof ga je de kamer echt helemaal om gooien?
Pluisje1998 schreef:Was die Breyer niet Kanariepaard ofzoow
Succes met dat paard
Ga binnenkort met mijn opa opzoek naar een compressortje, hij heeft namelijk bij hen op zolder een airbrush gevonden en die mag ik wel hebben van hem. Dus hopen dat ik er een voor een enigzins betaalbare prijs kan vinden