Schleich paarden [deel 9]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:12

Promises

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:22

Rooz11 schreef:
Ik hbe een foto van zo'n dekje, op mijn lippizaner merrie Distance:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-S7KBM3ZC.jpg

Zadeltje en hindenis heb ik nog geen foto van, maar ik ga die snel maken!

Supergaaaaaf ! Mooi gemaakt !!

Summerfly

Re: Schleich paarden [deel 9]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:31

Oooohja, ik weet al wat dat is :o.
Grappig spulletje inderdaad ^^ Ik wist niet dat dat tegen water kon ofzo? xD

Ik vind brindle ook niet zo'n mooie kleur, maar ben wel benieuwd wat eruit komt ;p.

Verder gister en eergister niks aan Schleich gedaan, was gister de hele dag op de Friese Fokdag te Hilvarenbeek, dus had echt geen tijd en eergister gewoon geen zin :+ .

LyannevH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:08

Hey hey, ik meld me ook even:)
Heeft iemand nog ideeen voor mij om dingen te maken voor schleich?
Ik ben nu bezig met touwhalsters, die overigens redelijk lukken,
maar weet natuurlijk totaal niet of daar interesse in zou zijn...
Zou iemand mij willen helpen om ideeen te krijgen?
Aangezien ik van iedereen te horen krijg om mij heen dat ik het eens zou moeten verkopen open ik een webwinkeltje als ik genoeg keuze heb:)
Dus wie o wie??

NinoForEver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:12

dit is mijn repaint op het hanover veulen
Afbeelding

Afbeelding

Ik vind de bruin eigenlijk niet zo mooi maarja, ik vind hem wel goed gelukt voor het eerste paardje
op de achtergrond zie je trouwens het begin van de stallen

Ik heb ook nog een ezeltje gevonden tussen al die paarden hij komt uit 1989:
http://tinypic.com/view.php?pic=2yjpxzt&s=6

Promises

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:13

NinoForEver schreef:
dit is mijn repaint op het hanover veulen
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik vind de bruin eigenlijk niet zo mooi maarja, ik vind hem wel goed gelukt voor het eerste paardje
op de achtergrond zie je trouwens het begin van de stallen

Ik heb ook nog een ezeltje gevonden tussen al die paarden hij komt uit 1989:
http://tinypic.com/view.php?pic=2yjpxzt&s=6

Ja die is mooi gelukt zeg!
Zeker voor de eerste keer!
De stallen zijn ook al mooi geworden zeg!

leipe ezel XD

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 16:19

Ik ga binnenkort een cust maken .. Ben benieuwd of het gaat lukken nogal wilde plannen namelijk :D

Het word in ieder geval een vrij bekend paard in de Western - Reining sport, dus mensen die daar een beetje in zitten zullen hem hopelijk gaan herkennen haha :p

Ik lig verder even stil met knutselen vanwege minder leuke redenen helaas, maar life goes on :)

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 17:21

Ik vind het wel een leuke repaint ninoforever!

Ik vind foam zef ook een heel erg leuk stofje. Je kjan er hele grappige dingen mee doen.
Ik heb netmet vilt en ijzerdraad zo'n halsdoek gemaakt voor de steigerende mustang ( wit )
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 08-08-12 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderde post weggehaald

Promises

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 17:30

Rooz11 schreef:

Ik vind foam zef ook een heel erg leuk stofje. Je kjan er hele grappige dingen mee doen.
Ik heb netmet vilt en ijzerdraad zo'n halsdoek gemaakt voor de steigerende mustang ( wit )

maar waar koop je foam? en kun je het makkelijk knippen?

leuk een halsdoek!
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 08-08-12 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderde post weggehaald

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 17:59

NatjeBambiLy schreef:
vandaag niet met Schleich bezig geweest, geen zin :P

Wil jij nu eens stoppen met je slowchat onliners en niet nuttige berichten!!!!!! Wat boeit het ons nu of je wel of geen zin had in schleichen vandaag!!!! Doe alleen nuttige posts posten daarvoor is dit forum !!!!
Dit zijn dus redenen waarom ik en vele anderen hier niets tot weinig posten !!!!

Ok nu weer ontopic:

Ik heb vandaag men gehele schleich kamer weer verbouwd omdat ik een nieuwe stal heb gekregen voor men verjaardag. Overgens ga ik waarschijnlijk morgen ook nog 2 andere stallen halen zodat de rest van men schleich ook veranderd kan worden :)

Het is nu nog een zooi maar zodra alles weer op de plek staat zal ik een foto posten met hoe alles er uit ziet.

Thincla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:06

Weet iemand wat ik nog kan makeb ik heb al halsters hoofdstellen zadels dekjes longeerset maar peesbeschermers vindt ik best moeilijk en een deken ook dus iser ook ietnders?

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:12

@Nathas, het is niet erg dat je haar op het slowchaten/onlinen wijst, maar blijf daar wel rustig en vriendelijk bij, anders heb je er toch niks aan en met boos worden bereik je niets. ;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 18:43

Lekkere onzinnige posts weer in het topic, jammer. Dit is geen schoolplein of chatprogramma maar een forum, behandel het nou ajb daarnaar.

LyannevH, Thincla: Om ideetjes op te doen voor nieuwe spullen om te maken zou je eens op Divoza kunnen kijken, of andere paardgerelateerde webwinkels :) daar staat vaak al een hoop leuks tussen, met goede duidelijke foto's erbij.

Vandaag ben ik wezen kijken voor haar om modellen te hairen, maar ik schrok wat van de prijzen :o heeft hier toevallig iemand ervaring met hairen, en zo ja, wat voor type haren heb je ervoor gebruikt? ik ben tot zo ver synthetisch en mensenhaar tegen gekomen in de winkel, maar dit lijkt me nogal stug om te gebruiken. Mohair heb ik nog niet gevonden in de winkel... Iemand tips?

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:23

NatjeBambiLy schreef:
Rooz11 schreef:
Ik zou wel willen, NatjeBambiLy, maar ik heb geen mobiel!!

ooooh jammer :(

maar waar koop je foam? en kun je het makkelijk knippen?

leuk een halsdoek!

Foam kan je in speelgoedwinkels kopen en in de action, xenos en de blokker. Het is verder gewoon kinderknipspul, dus je kan er heel erg makkelijk in knippen, maar je kan het wel heel leuk gebruiken! Het scheurt we; best wel snel, omdat het een soort plastic stof is.

Het is een roze halsdoek van vilt, echt heel grappig! Het staat heel lief bij dat donkerw koppie van hem! (k ik heb hem met pastelkrijt bewerkt waardoor hij iets donkerder is!)

luckycharm1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:34

ik ben gisteren naar de stad geweest

en heb een schleich konijn mee genomen haar naam is bella.

ook heb ik lint belletjes vilt foam sponzen strikjes kliteband en nog wat dingen mee genomen.

ik heb al best veel gemaakt

4waterbakken 2 halsters 4 dekens 1 halstertouw 4 miniatuur sponsjes 5of 6 belletjes voor aan de hals.

weet iemand nog leuke namen voor paarden ik heb nu 4 paarden die een naam nodig hebben 3 hengsten en 1 merrie

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:01

Telpeva schreef:
Lekkere onzinnige posts weer in het topic, jammer. Dit is geen schoolplein of chatprogramma maar een forum, behandel het nou ajb daarnaar.

LyannevH, Thincla: Om ideetjes op te doen voor nieuwe spullen om te maken zou je eens op Divoza kunnen kijken, of andere paardgerelateerde webwinkels :) daar staat vaak al een hoop leuks tussen, met goede duidelijke foto's erbij.

Vandaag ben ik wezen kijken voor haar om modellen te hairen, maar ik schrok wat van de prijzen :o heeft hier toevallig iemand ervaring met hairen, en zo ja, wat voor type haren heb je ervoor gebruikt? ik ben tot zo ver synthetisch en mensenhaar tegen gekomen in de winkel, maar dit lijkt me nogal stug om te gebruiken. Mohair heb ik nog niet gevonden in de winkel... Iemand tips?

Ik weet toevallig dat shettepret zowel een kat als paard heeft gehaird...
Misschien ideetje om even contact met haar op te nemen ?

Hoe ver ben jij overgens met de pecherons ? Zijn ze al wat verder of staan ze nog steeds op een laag pitje ?

Was net nog even verder gegaan met men schleich maar weet even niet meer waar ik moet kijken zijn de de schleich de schleich kamer niet meer hahaha

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 21:05

Ohja inderdaad, nu herinner ik het me ook dat ze die had gemaakt, zal eens een mailtje schrijven naar Shettepret :) volgens mij had ze echt haar gebruikt van de dieren die namaakte, ben best benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.

Mijn percherons liggen weer stil, ik ga ze wel af maken maar ik heb momenteel leukere projecten liggen. Niet geheel Schleich gerelateerd, maar ik heb laatst een zeer gehavende traditional Breyer van iemand over kunnen nemen, die ik nu volledig aan het herstellen ben. Vandaar :D Maar daarover zal ik hier niet uitweiden, updates daarover zijn eventueel te vinden in het modelpaarden forum :)

Weet je al waar je je nieuwe stal precies wilt zetten? ik meen me te herinneren dat je meerdere planken had :) of ga je de kamer echt helemaal om gooien?

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 23:45

Telpeva schreef:
Ohja inderdaad, nu herinner ik het me ook dat ze die had gemaakt, zal eens een mailtje schrijven naar Shettepret :) volgens mij had ze echt haar gebruikt van de dieren die namaakte, ben best benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.

Mijn percherons liggen weer stil, ik ga ze wel af maken maar ik heb momenteel leukere projecten liggen. Niet geheel Schleich gerelateerd, maar ik heb laatst een zeer gehavende traditional Breyer van iemand over kunnen nemen, die ik nu volledig aan het herstellen ben. Vandaar :D Maar daarover zal ik hier niet uitweiden, updates daarover zijn eventueel te vinden in het modelpaarden forum :)

Weet je al waar je je nieuwe stal precies wilt zetten? ik meen me te herinneren dat je meerdere planken had :) of ga je de kamer echt helemaal om gooien?

Was die Breyer niet Kanariepaard ofzoow
Succes met dat paard :D

Ben op vakantie geweest en heb daar nieuwe paardjes ekocht, 3 papo en 1 schleich de bruine fallabella merrie met een boekje.
Ik ben gisteren naar een zaakje in rotterdam geweest, Carrabas, met schleich en papo helaas alle schleich die ze daar hadden had ik al dus geen schleich wel papo, alweer xD

Heb nu 3 opdrachten voor repaint staan maar ik kan de modellen niet vinden in Dordrecht dus maar even bij Bart Smit kijken hier.
Verder moet ik opzoek naar een andalusier hengst die ze alleen hebben hier in de buurt bij een winkeltje waarvan de eigenaren op vakantie zijn :( Dus dat wordt marktplaats. Moet die opdrachten deze vakantie afmaken vind ik.

Aan tuig weinig gedaan verder enkel aan een aantal Ijslander setjes (soort van dan) begonnen voor mijn ijsco's.
Ga binnenkort ook trico stof kopen voor dekens:D

Nog een triest berichtje, waarschijnlijk ga ik binnenkort afscheid nemen van een van mijn repaints uit mijn eigen collecgtie want heb er teveel en heb geld tekort, dus moet ik noodmaatregelen nemen :'(

Ga binnenkort met mijn opa opzoek naar een compressortje, hij heeft namelijk bij hen op zolder een airbrush gevonden en die mag ik wel hebben van hem. Dus hopen dat ik er een voor een enigzins betaalbare prijs kan vinden

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:04

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 16:21

Pluisje1998 schreef:
Was die Breyer niet Kanariepaard ofzoow
Succes met dat paard :D

Ga binnenkort met mijn opa opzoek naar een compressortje, hij heeft namelijk bij hen op zolder een airbrush gevonden en die mag ik wel hebben van hem. Dus hopen dat ik er een voor een enigzins betaalbare prijs kan vinden

Klopt, de Kanarie is nu van mij :D <3 (het liefkozende naampje komt doordat ze ooit aardig kanariegeel palomino was :D)

Super leuk dat je ook gaat kijken voor airbrush materiaal, het is imo echt zijn geld waard. Misschien kunnen we later ideetjes of technieken uitwisselen, leuk! *\o/*

Vandaag ben ik weer bezig geweest met schilderen, heb namelijk eigenlijk te veel modellen in huis en ik wil nu wel weer eens het één en ander afmaken zodat die de deur uit kunnen en ik weer nieuwe kan kopen om mee verder te knutselen :D het is een fantasy repaint op de friese hengst :) hij is nu paars :D foto's volgen als hij wat verder af is.

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:35

kijk... mijn nieuwe stof! allemaal leer!!:
Afbeelding
gekregen van de oma van mijn vriendin :j :') *\o/* :+
welke kleur zou ik dit paardje maken???
Afbeelding

-xxx-me!

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 17:40

heeft iemand de voltigeer set ik wil namelijk weten of je die bijzetteugels in maat kan verstellen....

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 18:31

ik heb de voltigeerset, maar voor zover ik weet kan je ze niet verstellen,
nooit op gelet eigenlijk, maar volgens mij niet..

telpeva dat klinkt superleuk! mocht je hem voor de verkoop maken, dan hou ik me aanbevolen O:)
ik hou daar wel van, dus ben benieuwd..

Promises

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:30

Niet stom bedoelt, maar ik zie op deze pagina's ook oneliners.

Ik zou ff ontopic doen:

gisteren heb ik een longeerbak gemaakt, hij is heel mooi geworden.
Foto's moet ik nog even maken, en ik weet ook niet of je die bijzetteugels in maakt kan verstellen. Volgens mij niet namelijk, maar dat weet ik niet zeker.
@Nathas; ik zou er zoals ik al eerder zij, opletten. Maar idd, iets minder bot zou ik wel fijn vinden, je mag het best zeggen, daar heb ik geen probleem mee, maar de manier waarop.

De Schleich Whatsapp heb ik verwijdert.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 00:02

Allereerst excuses voor de bagger kwaliteit foto's, ik hoop dat jullie alsnog het model een beetje duidelijk kunnen zien (het was al laat en donker toen ik de foto's nam, als hij af ik maak ik wel foto's in daglicht)

WIP Phantom (nog niet af hoor)
Afbeelding

Afbeelding

Hij is tijdens het schilderen beschadigd (niet goed zichtbaar op de foto) en dat moet ik nog fixen -O- ook wil ik nog iets leuks verzinnen voor zijn hoeven en ogen, misschien een lekker knallend contrastkleurtje oid :)

Tips, kritiek, commentaar, ideetjes, zoals altijd is alles welkom! :D
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 09-08-12 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt