Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jilzet

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 17:01

Je kan hem custen? :D. Of , laten custen. (als je weet wat het is?)

Ik ga waarschijnlijk een van die oude modellen kopen, we overleggen al in pb. :)

Ik heb hier nog de oude lippizanner hengst liggen, zal ik hem te koop zetten of zelf houden? Ben niet heel erg weg van het model ofzo... Hij is volgens mij uit 1993 of 1995. Hoeveel zou ie waard zijn?

eva20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:58

Ben bezig met m'n projectje voor de wedstrijd van LoverHorses0.
Wordt leuk! :D Ik hou nog ff geheim wat het is, tot de wedstrijd is afgelopen. ;) Nieuwsgierig?

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 19:05

Jilzet is custen dat je er zeg maar met een soort klei stukjes bijplakt enzo?
Maarja ik heb dat paardje nu gwn bij mn Schleich verzameling gezet :p
Groetjes Carmen

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 19:24

Fijn, ik was bezig met mijn rijbak. Kom ik erachter dat ik hekjes te weinig had.

Op internet gezocht naar die hekjes, nergens te vinden... We hadden nog klei liggen. Daar heb ik samen met mijn broertjes nog 4 hekjes van gemaakt. Ze liggen nu in de oven te 'bakken'. Je ziet wel dat ze anders zijn als de andere hekjes maar dat is niet zo erg...

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 19:33

eva20 schreef:
Ben bezig met m'n projectje voor de wedstrijd van LoverHorses0.
Wordt leuk! :D Ik hou nog ff geheim wat het is, tot de wedstrijd is afgelopen. ;) Nieuwsgierig?

Ben heel nieuwschierig!

heb vandaag nog even een simpel uitrijdekentje gemaakt:
Afbeelding

Ook nog een hondendekentje, foto's daarvan komen later!

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 19:37

leuk bedacht balouarera! ik ben benieuwd hoe het staat, laat je foto's zien als het af is?
laatst heb ik mijn site een complete make-over gegeven. wat vind jullie ervan? ik moet nog werken an het sub-kopje rijset en natural horsemanship bij sets maar dat is zo klaar. en ik moet de honden en kattenhalsbanden nog maar dat is ook zo gepiept, tips, krietiek enzo zijn welkom, liefst in pb, mn gastenboek, of mail zodat anderen er geen last van hebben. link van mn site staat in os.
toevallig loverhorses0 ik heb vandaag ook mijn eerst uitrijdeken gemaakt ;)foto van mijne staat wel op mn site ;) (ja ik ben te lui om hem te uploaden)

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 21:35

carmen99 schreef:
leuk bedacht balouarera! ik ben benieuwd hoe het staat, laat je foto's zien als het af is?
laatst heb ik mijn site een complete make-over gegeven. wat vind jullie ervan? ik moet nog werken an het sub-kopje rijset en natural horsemanship bij sets maar dat is zo klaar. en ik moet de honden en kattenhalsbanden nog maar dat is ook zo gepiept, tips, krietiek enzo zijn welkom, liefst in pb, mn gastenboek, of mail zodat anderen er geen last van hebben. link van mn site staat in os.
toevallig loverhorses0 ik heb vandaag ook mijn eerst uitrijdeken gemaakt ;)foto van mijne staat wel op mn site ;) (ja ik ben te lui om hem te uploaden)

Welke site heb jij dan? Hij staat niet in je onderschrift ;).

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:15

Horwse schreef:
@Nathas: Ik vind je zadel goed gelukt voor je eerste, alleen je hebt de beugelriemen onder de zadelflappen vsstgemaakt. Ze horen over de zadelflap.
Snap je wat ik bedoel?
/

Ik Snap wat je bedoelt maar bij sommige dressuur zadels zitten de beugelriemen onder de flappen van het zadel zoals bij een whintec zadel....

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-12 23:17

ik heb mijn manege weer opgebouwd
en ik ben bezig geweest met bakletters te maken voor mijn dressuurwei

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 00:10

Nathas schreef:
Horwse schreef:
@Nathas: Ik vind je zadel goed gelukt voor je eerste, alleen je hebt de beugelriemen onder de zadelflappen vsstgemaakt. Ze horen over de zadelflap.
Snap je wat ik bedoel?

Ik Snap wat je bedoelt maar bij sommige dressuur zadels zitten de beugelriemen onder de flappen van het zadel zoals bij een whintec zadel....

Echt? Wist ik niet. Lekker blond. Sorry in dat
geval....

Loverhorses0 Ik doe mee met je wedstrijd! Leuk thema trouwens.. Zit al vol met ideeen

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 10:28

Leuke site carmen! Hij is inderdaad veranderd! Leuk,:).

Nathas, dat dacht ik ook wat howrse zei! Ik heb dat nog nooit gezien? Of ben ik nou blond?

Leuk pbl! Ben benieuwd, heb je foto's? Wist niet dat jij een manege had!

Is dat trektocht setje al te koop in de winkel? Ik zag hem wel in het boekje staan..

Mooie uitrijdeken loverhorses! Maar hoort een uitrijdeken niet ''over'' het zadel heen, zodat de beugels er nog onder hangen? En dan heb je twee gaten waar de benen van de ruiter in kunnen , toch? Of zijn er verschillende? Iig, hier een foto! ;

Afbeelding

Ga vandaag nog eens een poging wagen voor een westernzadel, ben benieuwd of het gaat lukken!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 10:34

mijn manege staat op mijn site, onder paradise stable
er zijn nu hier en daar wat dingetjes veranderd, maar de foto's kloppen nog wel ongeveer,
mijn paardjes komen er zsm ook op..

dat trektocht rijsetje komt in mei uit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 12:08

Heb mijn eerste westernzaddel op de falabella gemaakt, en ben hartstikke trots. Nu alleen nog een halster en hoofdstel en dan heb ik dit voor de falamerrie:
Een westernzadel
een hoofdstel
een blindegeleideponytuig
een deken.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 12:30

poeff paardengek, dat je dat allemaal gelukt is zeg!
ik had gisteravond ruzie met mijn eerste zadel voor een trekpaardXD
ik zal zo foto's uppen op mijn album.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 12:41

@lovehorses0: Ik heb ook en berichtje naar jou gestuurd dat ik me graag wou aanmelden :P Heb je hem al ontvangen? Want ik heb nog niks terug. Het is echt super weer buiten! Dat worden foto's.....

itsme23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 12:45

@paardengek0 heb je foto's?

Ik heb van m'n oma nog wat lapjes leer gekregen, ga zo weer eens een zadeltje proberen te maken :)

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:39

Jilzet schreef:
Leuke site carmen! Hij is inderdaad veranderd! Leuk,:).

Nathas, dat dacht ik ook wat howrse zei! Ik heb dat nog nooit gezien? Of ben ik nou blond?

Leuk pbl! Ben benieuwd, heb je foto's? Wist niet dat jij een manege had!

Is dat trektocht setje al te koop in de winkel? Ik zag hem wel in het boekje staan..

Mooie uitrijdeken loverhorses! Maar hoort een uitrijdeken niet ''over'' het zadel heen, zodat de beugels er nog onder hangen? En dan heb je twee gaten waar de benen van de ruiter in kunnen , toch? Of zijn er verschillende? Iig, hier een foto! ;

Afbeelding

Ga vandaag nog eens een poging wagen voor een westernzadel, ben benieuwd of het gaat lukken!

Er zijn verschillende, kijk maar:
http://www.google.nl/imgres?q=uitrijdek ... 29,r:9,s:0

Ik wil weer lekker gaan schleichen, maar ik weet niet wat ik zal gaan maken, iemand nog een idee?

Iedereen die mee wilt gaan doen met mijn wedstrijd, stuur even een pb'tje met erin: ik doe mee of zoiets, dan weet ik hoeveel foto's ik kan verwachten!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:43

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:56

Leuk zadel, maar hij is veeel te groot. Als je hem de volgende keer wat kleiner maakt, zal hij er een stuk beter uit zien :D.

itsme23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:01

@eclair93 De achterkant van je zadeltje lijkt een beetje lang, misschien kun je die de volgende keer wat korter maken.

Ik heb ook weer een zadeltje af, vind hem best wel leuk geworden. Zal zo een foto maken, m'n camera is aan het opladen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:35

Heb een photoshootje met me fala'' gedaan. Ze gingen vandaag met de trailer naar het balkon. Daar kreeg de ingereden (met een veeeeeeeeeeeel tegroot meisje) Mini (officeel heet ze Bella, maar zo heet ook een stalmeisje vna mijn stal, en het clysdesdale veulen xD Dus er zijn veel Bella's) voor het eerst een westernzadel op haar rug. We zijn tot de conclusie gekomen dat ze echt een western Fala is. Toen kreeg haar nog niet ingereden vriendje Harrie(Officeel heet hij Fala's Harrie. Maar naam wor dnog veranderd denk ik) het zadel ook op de rug en het bitloze westernhoofdstel om. Ze gedraagden zich heel braaf en deden dan ook zeer goed hun best. Kortom: geslaagde dag. Alleen was Fiona vergeten veel foto's te maken, dus hebben we er maar een paar. :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:40

oke ik zal aan de lengte en grootte denken!

ik heb mijn stal op de nog niet vast gestelde manier op gebouwd!
ik moet nog 2 stallen maken en ben op mp aan het snuffelen naar stallen!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 21:29

vandaag ben ik bezig geweest met een nieuwe longeercirkel,
ik had er eerst eentje, maar die was te klein,
nu een nieuwe gemaakt, hij is niet zo mooi als die van wiekenmeisje, maar ik ben er tevreden mee,
hij is nu iig van beter formaat,
morgen zal ik foto's maken bij daglicht, nu krijg ik hem er niet mooi op..

ik moet alleen nog even wat verzinnen op de achtergrond,
nu ligt er allemaal tuig op de achtergrond te slingeren,
want dit moet ook de plek worden waar al mijn paarden zich komen voorstellen..

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 04:15

voor iedereen die nog mee wilt doen met mijn wedstrijd foto's kunnen nog t/m zondag ingestuurd worden

uitrijdekens zijn gewoon hetzelfde tis maar net hoe je hem oplegt onder de zweetbladen of erover. ik doe hem zelf altijd eronder dan blijft die beter zitten.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:54

welkom paris!
en ik ben jaloer op je repaint :o

ik ben bezig met mijn 2 de dekentje