Schleich Paarden [Deel 7]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosan2001

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:34

Dan is de foto te groot, je moet eenklein plaatje hebben

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:39

Rosan2001 schreef:
Dan is de foto te groot, je moet eenklein plaatje hebben

hoe doe je dat ? maar anders wacht ik tot ik mijn camera heb waarschijnlijk gaan we er niet meer acdhter :( :(
haha een nieuwe stijl van stal haha
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... EZCoA5Qk6n
meschien een idee voor mensen die een stal willen maken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:40

Ik heb gister een parachute voor schleich gemaakt. Gewoon een lap stof, en dan 4 touwtjes eraan en dan een zegmaar soort sjaal eraan. Maar had gebrek aan doorzichtig plakband, dus moest het met dat 3d tape vastplakken, is wel handig. Maar niet mooi.

En mijn kat wou schleichpaardje worden.Zit ik met het zadel te klooien naast hem. Valt die, gaat die hem halen. XD En toen legde ik het zadel op zijn rug, blijft die rustig zitten. Komt de ruiter erop, oh oh.. Toen werd die een echte zwarte (rode) wilde hengst (of terwel, Ruin) Springen, rennen bokken. Niks was teveel, en toen was zadel eraf. Weet je waar die heen ging? ging die bij toeval in me zelfgemaakte schleich stal zitten. Heel grappig, alsof hij wou zeggen: ik wil naar de stal, baas. Ik wil daar eten. :D

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:47

Paardengek0 schreef:
Ik heb gister een parachute voor schleich gemaakt. Gewoon een lap stof, en dan 4 touwtjes eraan en dan een zegmaar soort sjaal eraan. Maar had gebrek aan doorzichtig plakband, dus moest het met dat 3d tape vastplakken, is wel handig. Maar niet mooi.

En mijn kat wou schleichpaardje worden.Zit ik met het zadel te klooien naast hem. Valt die, gaat die hem halen. XD En toen legde ik het zadel op zijn rug, blijft die rustig zitten. Komt de ruiter erop, oh oh.. Toen werd die een echte zwarte (rode) wilde hengst (of terwel, Ruin) Springen, rennen bokken. Niks was teveel, en toen was zadel eraf. Weet je waar die heen ging? ging die bij toeval in me zelfgemaakte schleich stal zitten. Heel grappig, alsof hij wou zeggen: ik wil naar de stal, baas. Ik wil daar eten. :D

haha zo ngrappig :p
of deze als profiel foto :
http://www.vphosted.com/vp/images/nns/studio/spacer.gif
hopelijk is deze goed _/-\o_

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:52

Jeej, weer uit van school _/-\o_

Zometeen maar weer ff schleichen, ik hoef nu alleen nog een longeersetje en dan is die mega bestelling van 66,82 klaar *D Best snel gedaan, in ongeveer een week!

Hopelijk kan ik binnenkort de camarque merrie en hengst krijgen, zit een beetje heel erg in geldnood en ik moet ook nog Sanne betalen, dat ik nu ga doen denk ik :P

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:57

ik wacht wel voor profielfoto

horses007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 17:06

hoihoihoi!
mijn schleich site is bijna klaar!
(nou ja.. het kopje "eigenaarspaarden" moet nog maar dat is niet zo heel veel werk en "manegepaarden" is bijna af.)
zou ik hem al plaatsen?
wat denken jullie? :?

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 17:08

Is het misscien trouwens een idee om ergens een gratis site te maken voor aheartforhorses alleen dan in het engels/duits ?

En @shettepret even een vraagje, ben je misschien al begonnen met mijn 3 dekens voor de rijpony, pinto hengst en palomino hengst? :D

En @sanneleoni ik heb de 22 euro voor Jupiter overgemaakt *D
Laatst bijgewerkt door annickx op 11-01-12 17:19, in het totaal 3 keer bewerkt

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 17:13

Dat ligt er een beetje aan wat je ermee wilt bereiken ;)

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 17:21

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 17:28

Rosan2001 schreef:
haha, jammer voor je, LoversHorses0... Moet je eens naar de markt op het marktplein in Apeldoorn gaan!

op welke dag is daar markt?

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 17:44

Ik ben idd bezig met de dekens. ;)
Had nieuw materiaal besteld en het duurde flink lang
voor ik die binnen had.

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 17:55

LoverHorses0, volgens mij op maandag, maar je kan het volgens mij op internet wel opzoeken. horses007, ik wil hem wel graag zien! Zet je em in je onderschrift? horsesloverzz, hij is wel mooi! Ik ga erop bieden!

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:37

hihi ik niet ik maak graag alles zelf :p

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:37

annickxx, waarmee heb jij je site gemaakt?

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:47

@ Ozette: ik denk persoonlijk met de computer! _O-

(sorry kon het niet laten... :o )

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:57

:')

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:58

Paardengek0 schreef:

Oh dat is lol! Mijn kat kan vrijheidsdressuurxD. Ik heb nu nog geen foto's van mijn jaarlingenstal want ik moet een ondergrond met zand hebben. Heeft iemand ideeen voor een ondergrond van ( geen echt) zand? @Ozette88, liever niet zulke korte berichten, want we lopen al tegen een neiuw topic aan.

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:02

klinkt een beetje vroeg maar rosan , nu je het er over hebt.. wie gaat het nieuwe topic openen?

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:07

Laatst bijgewerkt door horseloverzz op 11-01-12 19:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:14

Shettepret schreef:
@ Ozette: ik denk persoonlijk met de computer! _O-

(sorry kon het niet laten... :o )

haha geniaal antwoord _O-

Heb mijn witte halster voor de friese hengst af zal zo ff foto's uploaden. heb ook nieuwe foto's van mijn verzameling.

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:17

Mensen jullie gaan veeeeeeeeel te hard! :P heb niet alles precies terug gelezen maar als ik iets gemist heb geef maar een gil :+
heb vandaag ff de Ackhal theke merrie en het haflinger veulentje gekocht:D ik vond die jaarling niet zoo mooi..*ackh.* dat mannetje bij de Wammus vertelde dat de paardjes gister binnen waren gekomen en nu waren ze al weer bijna op want heel veel mensjes namen ze allemaal tegelijk mee :P

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:18

die lijkt idd op de arabische hengst, maar niet mooi..

Ik zoek ook nog steeds een winkel waar ze ook papo of bullyland verkopen in Nederland,
ben ze tot nu toe alleen in het buitenland (Frankrijk/Engeland) tegengekomen of via internet..

@ LoverHorses0 je deken vind ik al goed eruitzien!
leuke sluitinkjes ook,
alleen nu heb je de ringetjes gewoon zo op de stof geplakt, mss kan je bij je volgende daar lusjes gebruiken,
dan is het net wat realistischer

haha ik ga volgende week gewoon weer in mijn winkeltje kijken, kijken hoe het daar is ;)

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:19

Ikzou het nieuwe topic wel willen openen, maar hoe moet dat? volgens mij moet je namelijk bij 25 andere topics gereageerd hebben...... Ik ga denk ik kortingsbonnen maken voor degene die hier in dit forum meepraten, voor mijn winkeltje, dan krijg je 10% korting bij producten onder de 2 euro.

Citaat:
Mensen jullie gaan veeeeeeeeel te hard! :P heb niet alles precies terug gelezen maar als ik iets gemist heb geef maar een gil :+
heb vandaag ff de Ackhal theke merrie en het haflinger veulentje gekocht:D ik vond die jaarling niet zoo mooi..*ackh.* dat mannetje bij de Wammus vertelde dat de paardjes gister binnen waren gekomen en nu waren ze al weer bijna op want heel veel mensjes namen ze allemaal tegelijk mee :P

Ik was daar ook vandaag, hoe laat was jij er? ik rond de 12 uurxD

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:19

ow nee ik niet :P toen zat ik nog op school ik was er rond 3 uur ;P op welke manege zit jij dan ??