Mijn nieuwste post staat online

Instagram: kwpn_floor
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pradadaan schreef:Hoe doen jullie dat precies met terug volgen? Als een leuk paarden account mij volgt volg ik wel terug maar soms heb je van die reclame dingen of een paarden account die alleen maar 'mooie' paarden foto's post en dat vind ik dus echt niet boeiend
pradadaan schreef:Ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk uitleg wat ik bedoel
Ik vind accounts met eigen paarden en foto's wel leuk, als de combinatie mij aan spreekt. Mensen met een bepaald doel, een paard met een verhaal, een paard wat mij aanspreekt, iemand die (professioneel) actief is in de paardensport, horse fashion accounts enz.
Maar accounts die alleen inderdaad mooie plaatjes van internet plukken dat vind ik persoonlijk niet leuk om te volgen. Mooie plaatjes zoeken kan ik zelf ook wel denk ik dan
pradadaan schreef:Ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk uitleg wat ik bedoel
Ik vind accounts met eigen paarden en foto's wel leuk, als de combinatie mij aan spreekt. Mensen met een bepaald doel, een paard met een verhaal, een paard wat mij aanspreekt, iemand die (professioneel) actief is in de paardensport, horse fashion accounts enz.
Maar accounts die alleen inderdaad mooie plaatjes van internet plukken dat vind ik persoonlijk niet leuk om te volgen. Mooie plaatjes zoeken kan ik zelf ook wel denk ik dan
Amable schreef:Wat vind je dan wel boeiend? Ben wel benieuwd wat mensen leuk vinden om te volgen![]()
Mijn foto van vandaag![]()
[ [url=m/ekE1ra.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amable schreef:pradadaan schreef:Ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk uitleg wat ik bedoel
Ah, helder![]()
Welke accounts zijn dat dan Jodi?
Jodi93 schreef:Amable schreef:
Ah, helder![]()
Welke accounts zijn dat dan Jodi?
Ik ben al een paar keer gepromoot via heavenlyhorses ( 66,7 k)
En horsesobsession (62,3 k)
Daar krijg je echt boost vanbij je eigen account.
EdkingEnzo schreef:Heb je ze dan een bericht gestuurd of volgen ze jou ook en hebben ze jou gevraagd of ze een foto mogen posten?Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat
LisaXLoll schreef:Het lijkt me best leuk om zo'n paarden-instagram pagina te hebben. maar dan denk ik een ander moment weer van tja, wat als je amper volgers krijgt weet je.. en ben bang dat ik geen goeie foto's zal hebben of niet genoeg te vertellen.. dus ik houd het wel gewoon bij paardenfoto's op mijn gewone account![]()
Maar is er ook een lijst met de instagram namen ofzo? want ik wil wel wat meer leuke accounts volgen![]()