Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jodi93

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 09:57

Ik ben ook al even live geweest. Had 35 kijkers. Ach best leuk..

Mijn nieuwste post staat online :) deze:
Afbeelding

Instagram: kwpn_floor

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:01

Mooie foto!

Ik merk dat ik wat weinig tijd heb om te kijken. Dus ik hoop niet dat ik een spookvolger wordt... :P Zal vanmiddag even kijken of ik wat tijd kan maken.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:08

Hoe doen jullie dat precies met terug volgen? Als een leuk paarden account mij volgt volg ik wel terug maar soms heb je van die reclame dingen of een paarden account die alleen maar 'mooie' paarden foto's post en dat vind ik dus echt niet boeiend :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:21

pradadaan schreef:
Hoe doen jullie dat precies met terug volgen? Als een leuk paarden account mij volgt volg ik wel terug maar soms heb je van die reclame dingen of een paarden account die alleen maar 'mooie' paarden foto's post en dat vind ik dus echt niet boeiend :o

Leuke accounts volg ik inderdaad. Die met alleen mooie stockphotos vind ik niet leuk...
Het account van Stephanie bijvoorbeeld sprak me in de eerste instantie totaal niet aan, maar het is echt heel leuk, omdat er een verhaal in zit. Ondanks dat ik echt een dressuurprikker ben.
Soms moet je er eerst even doorheen kijken. Ach en later kan je ze alsnog wel unfollowen ja ;)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:22

Wat vind je dan wel boeiend? Ben wel benieuwd wat mensen leuk vinden om te volgen :)

Mijn foto van vandaag :D

Afbeelding

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:45

Ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk uitleg wat ik bedoel :=

Ik vind accounts met eigen paarden en foto's wel leuk, als de combinatie mij aan spreekt. Mensen met een bepaald doel, een paard met een verhaal, een paard wat mij aanspreekt, iemand die (professioneel) actief is in de paardensport, horse fashion accounts enz.

Maar accounts die alleen inderdaad mooie plaatjes van internet plukken dat vind ik persoonlijk niet leuk om te volgen. Mooie plaatjes zoeken kan ik zelf ook wel denk ik dan :=

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:51

pradadaan schreef:

Ik vind accounts met eigen paarden en foto's wel leuk, als de combinatie mij aan spreekt. Mensen met een bepaald doel, een paard met een verhaal, een paard wat mij aanspreekt, iemand die (professioneel) actief is in de paardensport, horse fashion accounts enz.

Maar accounts die alleen inderdaad mooie plaatjes van internet plukken dat vind ik persoonlijk niet leuk om te volgen. Mooie plaatjes zoeken kan ik zelf ook wel denk ik dan :=

Nou het je even :')
Mijn paard is getraumatiseerd met het zadel. Mensen hebben haar verkeerd zadelmak gemaakt doel is ze dressuur en hopelijk ook springen. Ben haar nu zadelmak aan het maken.

Nee even gekheid van mijn kant. Bovenstaande klopt wel maar snap wat je bedoeld.

Ik volg wel enkele grote accounts die soms mijn foto plaatsen. Daar krijg je mooi veel volgers van dus dat doe ik dan weer wel :P maar echt plaatjes van internet vind ik ook niks aan...

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:52

pradadaan schreef:

Ah, helder :j

Welke accounts zijn dat dan Jodi?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:58

Die accounts met alleen maar 'mooie paarden plaatjes' van het internet (of andere instagrams) geplukt vind ik ook vreselijk saai... Zelf googlen kan iedereen inderdaad.

Ik volg voornamelijk mensen die ik ken, enkele youtubers, clickertraining/vrijheidsdressuur combinaties, horsemanship accounts, fotografen en inderdaad combinaties met een verhaal (getraumatiseerde paarden die er weer bovenop zijn gekomen, pijl en boog ruiters etc. etc.). :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 11:07

Amable schreef:
Wat vind je dan wel boeiend? Ben wel benieuwd wat mensen leuk vinden om te volgen :)

Mijn foto van vandaag :D

[ [url=m/ekE1ra.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben ook wel benieuwd wat mensen boeiend vinden :)

Voor mij is het een mix van fashion, dressuur en soms wat random plaatjes.
Echt een kijkje in het leven van iemand is niet alleen maar prachtige foto's, dat is ook een vage selfie met het paard.

Maar ik echt privé dingen vind ik dan weer totaal niet interessant. Zelf zou ik dat ook nooit er op zetten.

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 11:10

Amable schreef:
pradadaan schreef:

Ik ben al een paar keer gepromoot via heavenlyhorses ( 66,7 k)
En horsesobsession (62,3 k)
Daar krijg je echt boost van :) bij je eigen account.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 11:31

Goede tip Jodi, ik heb ze ook maar even gevolgd :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:00

Ik heb 170 volgers :o

Weet alleen niet zo goed wat nog leuk is om te posten? Kan niet zoveel met veulens haha.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:28

Jodi93 schreef:
Amable schreef:

Ik ben al een paar keer gepromoot via heavenlyhorses ( 66,7 k)
En horsesobsession (62,3 k)
Daar krijg je echt boost van :) bij je eigen account.

Heb je ze dan een bericht gestuurd of volgen ze jou ook en hebben ze jou gevraagd of ze een foto mogen posten? :) Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:40

EdkingEnzo schreef:
Heb je ze dan een bericht gestuurd of volgen ze jou ook en hebben ze jou gevraagd of ze een foto mogen posten? :) Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat

Ik volg hun en Tag ze in mijn foto's. Enkele volgen je terug anderen niet die vinden je via je Tag. Ze vermelden altijd mijn naam erbij als ze plaatsen. Sommigen vragen het anderen niet. Maar altijd een vermelding naar je pagina.

Toevallig door deze vandaag opgepikt. Deze volgt mij wel terug. (17 k)
Met vermelding eronder naar mijn pagina.

Afbeelding

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:41

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinst? <3
Afbeelding

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:51

Oh wauw <3

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:53

Stoerr!

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:56

Vind 'm echt gaaf :D Buiten dat hij enorm naar de sigeretten stinkt :+

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:59

Ahh blehh hahah, maar gelukkig zijn daar wasmachines voor! :D

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 18:00

Ja klopt :D Morgen maar meteen testen :D Overweeg hem te houden als wedstrijdsetje voor de jongste tot ik andere dekjes heb :+

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 23:48

LisaXLoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:19

Het lijkt me best leuk om zo'n paarden-instagram pagina te hebben. maar dan denk ik een ander moment weer van tja, wat als je amper volgers krijgt weet je.. en ben bang dat ik geen goeie foto's zal hebben of niet genoeg te vertellen.. dus ik houd het wel gewoon bij paardenfoto's op mijn gewone account :o
Maar is er ook een lijst met de instagram namen ofzo? want ik wil wel wat meer leuke accounts volgen :D <<)

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:24

Ik heb toch ook al 83 volgers. *\o/*
Niets tegen sommige van jullie misschien haha maar ik had ook wat schrik dat ik forever 20 volgers ging hebben. :')

Men pony mag bijna naar huis van de dierenkliniek, hopelijk kan ik dan wat leuker beeldmateriaal hebben!

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:48

LisaXLoll schreef:
Het lijkt me best leuk om zo'n paarden-instagram pagina te hebben. maar dan denk ik een ander moment weer van tja, wat als je amper volgers krijgt weet je.. en ben bang dat ik geen goeie foto's zal hebben of niet genoeg te vertellen.. dus ik houd het wel gewoon bij paardenfoto's op mijn gewone account :o
Maar is er ook een lijst met de instagram namen ofzo? want ik wil wel wat meer leuke accounts volgen :D <<)

Lijst staat ergens pagina ervoor, heel lange lijst :+
Ik zit weer bijna op de 3.9K. Ook veel meer dan ik ooit had durven hopen :D