Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:17

wanuu schreef:
Pak een catalogus voor paardenspullen en gebruik die om dingen te zoeken om te maken ... Beetje fantasie moet je wel hebben hoor, niet steeds anders laten bedenken voor je :P

Ik heb gisteren weer even snel een repaint gemaakt...
Zal nog wel eens digitale fotos maken en posten

[ Afbeelding ]

Ik laat nooit andere mensen voor mij denken , maar wat ik wou maken heb ik al gemaakt dus wil ik graag weten of iemand nog iets weet :) , trouwens mooie repaint!

Mdominique

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:48

Wauw wanuu die repaint is echt super mooi
Ik kies denk ik ook voor optie twee want ik krijg ook het nog een keer de merrie en het veulentje( die had ik nog niet) en dan kunnen die mooi samen in die stal en het is makkelijker om te maken :) ik ga dan misschien de merrie die ik dan dubbel heb zwart repainten of ik ga het een cremmello of appaloosa maken maar die twee lijken me best moeilijk voor het eerste schleich paardje die ik ga repainten.
Eigenlijk wil ik alle shetlanders die nog te koop zijn en een paar repaints dan kun je een shetlander kudde maken :o maar zijn er ook nog kleine rassen die ongeveer even groot zijn als de shetlanders? geen fallabella 's die vind ik te klein als volwassen shetlander maar wel leuk als jaarling :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:10

Er zijn weinig zo groot als de shetlanders, hoogstens de Dartmoors.

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:15

Ja, maar er zijn wel 9 Shetjes, de orginele, de specials en de nieuwe 2014

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:44

O jammer maar die specials lijken toch best wel op de originele? Ik wil graag op de shetlander merrie van 2014 mn verzorgshet laten repainten die heeft ook een hartje geschoren dus die lijkt er wel op maar is de dartmoor veel groter? En is een cremello moeilijk om te repainten volgens mij wel toch? De originele zijn toch de merrie en het veulentje en een oude en die van de sulky?

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:28

Ik heb voor men rapport weer wat geld gekregen hoop dat ik van men moeder schleich mag kopen :D

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:20

Mdominique schreef:
O jammer maar die specials lijken toch best wel op de originele? Ik wil graag op de shetlander merrie van 2014 mn verzorgshet laten repainten die heeft ook een hartje geschoren dus die lijkt er wel op maar is de dartmoor veel groter? En is een cremello moeilijk om te repainten volgens mij wel toch? De originele zijn toch de merrie en het veulentje en een oude en die van de sulky?

O ja, dan zijn t er 10 ;) maar cremello lijkt me wel aardig lastig ja...

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:25

naarppc schreef:
Mdominique schreef:

O ja, dan zijn t er 10 ;) maar cremello lijkt me wel aardig lastig ja...

Ik heb er gisteravond een gemaakt een shet cremello veulen ik pb je wel.
Ik heb er een palomino van gemaakt van die lipizaner repaint fotos volgen

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:27

Ooo, wil je die mij ook sturen? Lijkt me ook leuk (maar dus wel moeilijk ;) ) on te maken <3

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:29

Hij is niet heel goed gelukt maar ja
Afbeelding
Ik heb hem ff snel gemaakt kan fus veeeeeel mooier

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:48

Wauw kerewinetje ik vind hem super mooi gelukt hoor :D was die niet super moeilijk om te maken? Ik wil ook nog 1 of 2 cremello shetjes en nog 1 of 2 appaloosa 's.
En ik heb de shetlander ruin gekocht en ik ik krijg de shetlander merrie van 2014 en de zwarte hengst. Ik heb ze al gekocht en ik heb even een paar vergeleken in de winkel en de fellpony hengst en merrie zijn nog geen 1 cm groter! Dus die wil ik hebben want ze passen er heel schattig bij :o . Ik zal wel een foto plaatsen wanneer alles binnen is wat ik heb bestelt.

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:29

@Wanuu: Howly Horse die is MOOI!
@kerewinnetje: Die shet is zoo cute en mooi! Misschie neen moeder erbij maken?

SchleichHorses For The Win!
Kennen jullie mensen die meer dan 90 dinosaurussen of honden verzamelen van schleich? de paarden zijn het geliefst!
Ik ga btw nog wat setjes maken voor wat mensjes uit mn rijles, die ook schleich sparen!

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:33

Mdominique schreef:
Wauw wanuu die repaint is echt super mooi
Ik kies denk ik ook voor optie twee want ik krijg ook het nog een keer de merrie en het veulentje( die had ik nog niet) en dan kunnen die mooi samen in die stal en het is makkelijker om te maken :) ik ga dan misschien de merrie die ik dan dubbel heb zwart repainten of ik ga het een cremmello of appaloosa maken maar die twee lijken me best moeilijk voor het eerste schleich paardje die ik ga repainten.
Eigenlijk wil ik alle shetlanders die nog te koop zijn en een paar repaints dan kun je een shetlander kudde maken :o maar zijn er ook nog kleine rassen die ongeveer even groot zijn als de shetlanders? geen fallabella 's die vind ik te klein als volwassen shetlander maar wel leuk als jaarling :D

Misschien kun je van de dartmoors en felponys shetlanders maken? Ze zijn wel iets groter, maar het fel veulen en dartmoor veulen lijken wel wollige shetjaarlingen en dan kun je de oficiele shetlanders als minishets doen en de dartmoors en felponnys als grotere shetlanders!! De dart merrie en fellmerrie lijken wel echt op grote shets!

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:04

Ik ga denk ik 2'paardjes kopen : de fjordmerrie en de shet merrie nieuw ( om te repainten)

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:30

@kerewinnetje supermooi! met welke kleuren heb je dat precies gedaan? Gewoon wit of gemengd met een andere kleur?

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:35

schleich15 schreef:
@Wanuu: Howly Horse die is MOOI!
@kerewinnetje: Die shet is zoo cute en mooi! Misschie neen moeder erbij maken?

SchleichHorses For The Win!
Kennen jullie mensen die meer dan 90 dinosaurussen of honden verzamelen van schleich? de paarden zijn het geliefst!
Ik ga btw nog wat setjes maken voor wat mensjes uit mn rijles, die ook schleich sparen!

ik heb ongeveer 70 andere dieren

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:37

naarppc schreef:
@kerewinnetje supermooi! met welke kleuren heb je dat precies gedaan? Gewoon wit of gemengd met een andere kleur?

Gemengt

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:54

Met welke kleur dan?

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:07

Damn, ben al 2 weken ziek. Heb me een beetje elke dag op de bank liggen te maffen, maar gister was ik zo energiek dat ik gewoon iets moest doen. Heb me bezig gehouden met een stalletje, die erg goed gelukt is voor een eerste keer! Ik kan geen fotos plaatsen want ik kan niet naar zolder, daar is het te koud en ik moet goed uitzieken. Dammit, maar vandaag voor mn big brother wel ff een soort starwars huisje voor hem gemaakt. Hij is er superblij mee geloof ik :D
Sorry als ik het niet over starwars mocht hebben.
Die starwars figuren passen soms wel goed op een schleichpaardje. Iemand ooit ook starwars figuren gehad voor bij de schleich?

Kom ik trouwens op YouTube iemand tegen die een schleichmanege tour ging doen. Blijkt t alleen na vet veel geklets een klein prut papier stalletje te zijn met de oude falabella ruin en de lippi ruin. Wauw echt seriously.

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:35

Mijn schleich is er 7 poppetjes en 6 paardjes voor iets van 25 of 30 euro inclusief verzendkosten dit zijn de poppetjes http://i61.tinypic.com/dqofg4.jpg en dit zijn de poppetjes op de paarden http://i60.tinypic.com/35058yg.jpg ben er heel blij mee maar ik mag kaar twee poppetjes houden en een paardje en de rest krijg ik voor mijn verjaardag

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:30

Ik heb een paar vragen over kleuren voor repainten ;) :
-Hoe maak je palomino?
-Hoe maak je cremello?
-Hoe maak je een mooie bruin?
-Hoe maak je wildkleur/valk?
-Hoe maak je appaloosa?

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 20:40

Yaay ik krijg misschien weer drie schleich paardjes :)
de grijze oude falabella ruin (of hengst?)
een grijs paard (volgens mij uit de collectie?)
en een mislukte custome op die ene pony met vlechten (een grijze pony met witte vlechten)

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:02

We gingen zo snel maar nu is iedereen wat stilletjes...
Is iedereen bezig met maken ofzo?
Ik ga morgen wéér naar sneek, de steigerende mustang misschien kopen, en de fjord hengst voor de 2e keer erbij kopen, of een shet. Nah ik denk dat ik de falabella familie ga kopen.
Maar ok. Morgen eindelijk weer ns naar zolder,! Mn schleich yay :j

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 11:47

Weten jullie misschien iemand die Schleich paarden customizet van een foto? Dus dat ze op een echt paardje gaan lijken? Heb zoiets wel eens langs zien komen op Bokt, maar weet al lang niet meer wie dat was.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:21

ik doe dat ook. Ik heb laats nog 2 gecust, een voor mijn beste vriendin, zij was jarig. En een voor haar zusje, een fjord. Als je ook een zou willen laten maken kun je mij altijd pb'en :)