met lint of iets wat er op lijkt er ringetjes kom je al een heel eind! (en lijm natuurlijk)
Kijk anders ook even op youtube of je daar nog ideeen tegenkomt. (meestal wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wiekenmeisje schreef:Haha, nee heb geen mazzel met de aankopen hoor!
Maar wil ze gewoon allemaal hebben..
En dat kost heel veel geld!
Maar ze worden alleen maar duurder, dus een goede investering..
Heb er vandaag 400 km voor gereden!
Nathas schreef:Ik ga volgende week ook naar Duitsland met men broer naar Muller head gebeld en ze hadden nog genoeg van die karren..... Dus wie weet
Thats_Me schreef:Wiekenmeisje schreef:Haha, nee heb geen mazzel met de aankopen hoor!
Hmzz.. als ik mijn collectie als investering zou moeten zien dan was ik toch echt wel met andere dingen bezig gegaan (goud ofzo). Het blijft voor mij toch gewoon een leuke hobby en juist het verzamelen en langzaam aan uitbreiden vind ik er het leukste aan. Heb mijn verzameling wel al snel uitgebreid het afgelopen jaar en merk nu dat het saai wordt. Heb bijna alle modellen uit de winkel al en de oudjes komen er sporadisch ook bij maar zijn er ook niet zoveel meer. ben blij als het 2012 is
Thats_Me schreef:Wiekenmeisje schreef:Haha, nee heb geen mazzel met de aankopen hoor!
Hmzz.. als ik mijn collectie als investering zou moeten zien dan was ik toch echt wel met andere dingen bezig gegaan (goud ofzo). Het blijft voor mij toch gewoon een leuke hobby en juist het verzamelen en langzaam aan uitbreiden vind ik er het leukste aan. Heb mijn verzameling wel al snel uitgebreid het afgelopen jaar en merk nu dat het saai wordt. Heb bijna alle modellen uit de winkel al en de oudjes komen er sporadisch ook bij maar zijn er ook niet zoveel meer. ben blij als het 2012 is