okal offline ik heb geen zin om een te doenXDHahaa lekker grietje ! ik was aan het ''rijden'' als je het zo kon noemen
Ja idd Voor het hele verhaal lees mijn post in het kletstopic maar Oh raar heb je niet zien rijden, je was op buitenrit zeker?
Huh ik snap je niet Ilja! EDIT: Ow grapje je bedoeld of ik nog een foto heb, nou heb geen zin om te uploaden en begin dom te worden omdat ik moe ben merk je wel denk ik!
xmarlies96 schreef:Huh ik snap je niet Ilja! EDIT: Ow grapje je bedoeld of ik nog een foto heb, nou heb geen zin om te uploaden en begin dom te worden omdat ik moe ben merk je wel denk ik! haha ik ben ook kapot door dit geniale dagjee
Ik heb wel een nieuwe:Alleen ik weet niet hoe je foto erop zet :SNjhaa heb ik ook weer het probleem dat ik nieuw ben -,-Wil iemand mij uitleggen hoe je foto erop kan zetten? :S
Niet teveel offtopic gaan!! Daar is een ander topic over: [HK] Hoe oud schatten jullie mijn pony? Het kletstopic deel 1!@ Anastasija je maarkt een acount aan bij www.mijnalbum.nl. Je plaatst daar foto's in en dan krijg je een code en de kun je hier neerzetten, en dan krijg je die foto