leuk filmpje en mooie foto's roosje! ik wilde mijn foto's van vorige week en nog wat oude foto's ook nog in een filmpje plaatsen, alleen met het mooie weer ben ik meer buiten te vinden dan achter mijn pc, en mijn laptop heeft nog geen filmbewerkprogramma..
dank je. Ik ben nog nie helemaal beter dus deed vandaag rustig aan beetje buiten in de tuin geweest en filmpje in elkaar geknutseld. Heb het gewoon met die windows moviemaker gedaan die zat al op me laptop
Whiee, ik heb gisteren een nieuw schleich paard gekregen (van mn vriend ). De Pinto hengst is nu toegevoegd aan mijn verzameling, nummer 48 alweer!
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-11 09:11
Roosje, stuur haar anders een email waarin je duidelijk vermeld dat je het niet fijn vindt dat zij jouw tekst heeft overgenomen. Je hebt daar alle recht op, aangezien je de tekst zelf hebt gemaakt
furyke
Geplaatst: 11-04-11 09:17
roosje: dat is idd stom, kan al haast geen toeval meer zijn.
Naborah: hij heeft in t echt ook ijzers, dus heb ik he die ook gegeven. Zijn andere kant
Heb haar gemailt en de reactie was dat ik geen repaint opdrachten aan zou bieden en alleen modellen zou verkopen en zij niet. Voor iemand die zo goed kan kopieren kan ze wel slecht lezen. En dat ze hem al had gemaakt voor plaatsing.
furyke mooie repaint ik ga vanavond ook weer beginne aan 2 modellen 1 opdracht en 1 gewoon voor de verkoop. Wacht tot de winkels open gaan moet model kopen voor de opdracht en eentje uitkiezen voor mezelf ,want dat kan niet anders natuurlijk als verslaaf verzamelaar en dan niet eentje voor jezelf mee brengen haha.
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-11 10:18
Wat krijg ik daar altijd de kriebels van! Zij plaatst toch een advertentie na de jouwe die precies op hetzelfde slaat?
ik wacht altijd een paar dagen als ik zie dat net iemand anders heeft geplaatst voor repainten etc. En dan nog maak ik mijn eigen originele advertentie en kopieer niet die van een ander.
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-11 10:33
Ik had dat ooit een keer met mijn halsters.
Iemand had precies dezelfde titel en tekst, diegene heb ik flink duidelijk gemaakt dat ik dat niet waardeerde en toen heeft ze hem (uit schrik?) veranderd.
Door jullie krijg ik kriebels om te beginnen, maar dat gaat echt een ramp worden, durf het gewoon niet ... Roosje, even een mailtje sturen. Anders stuur je me even een PB en dan stuur ik ook een mail..
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-11 14:18
Dat geldt ook voor mij, ik wil haar best een email sturen mocht ze de advertentie niet willen veranderen.
Pff, wat vervelend Roosje. Echt onzin ook dat ze het niet wil veranderen, of als mensen van die achterlijke uitvluchten beginnen verzinnen die volledig nergens over gaan..
Ik heb trouwens een apart nieuwtje. Ik heb net een Satchmo gekocht, per ongeluk nota bene, op ebay Nu mogen jullie raden voor hoeveel (verzendkosten niet vergeten bijrekenen)
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-11 14:48
Voor heel weinig zeker? Hoe kun je die nou perongeluk kopen?
Haha, wel, das ook zo'n apart verhaaltje. Ik denk niet dat er veel mensen zijn hier die met ebay werken, maar je hebt bij ebay 2 opties. Je kan gelijk kopen, of je kan bieden. Als je gelijk koopt heb je je spul voor een bepaalde prijs en die is vast. Daar komen dan nog verzendkosten bij (die altijd aangegeven staan) en die 2 bij elkaar zijn je totaalprijs (duh XD)
Je hebt dus ook het biedensysteem. Daarbij kan jij een bod plaatsen, dit is jouw maximumbod. Dat houdt dus in dat je meebiedt tot en met dat bedrag dat je hebt ingegeven. Dus stel nu dat iemand begint met 1 euro. Jij denkt, goed, ik wil zelf max 20 euro aan dit product kwijt. Jij vult 20 euro in en dan komt er bv te staan dat jij 1,50 euro biedt (al naargelang met hoeveel je je bod moet verhogen per keer). Als er dan iemand na jou komt die 2 euro biedt, dan overbiedt jij automatisch, want je maximumbod staat op 20. Dan sta jij gelijk boven hem/haar met 2,50 euro. (oke, deze uitleg is écht vaag maar ik hoop dat jullie het min of meer begrijpen)
Ik was dus wat Satchmo's aan het zoeken daar en ik volg die biedingen dan een beetje, om te kijken hoe dat nou eigenlijk precies loopt allemaal en hoe hoog die paardjes zo gemiddeld gaan. Dus ik had een maximumbod van 4 of 5 euro ingezet, veel te weinig om het einde te halen dacht ik zelf, maar dan kon ik een beetje volgen hoe het verder ging allemaal en hoeveel er overboden werd. Nou, ga ik dus kijken paar uur later, heb ik die Satchmo gewonnen voor 4,54 euro Met verzendkosten 8,54 euries
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-11 15:50
Haha daar zal die verkoper niet blij mee zijn Geweldig systeem!
HxSunlight
Geplaatst: 11-04-11 15:53
haha jullie zijn hier hard doorgegaan
ik heb mischien de holsteiner merrie gekocht voor maar 2,50