WiskyBokjes schreef:Ik vind je te dik voor die pony..
Te dik? Juist te lang!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
matasja schreef:leuke pony, er je oogt inderdaad wat lang maar dik???????? dat haal ik er niet uit!!, echt gewoon een stomme opmerking die je zelfvertrouwen behoorlijk de grond in zou kunnen stampen..
(zelf (wiskybrokjes)is ze even lang en zelfde bouw pony als ik in haar profiel kijk, en zij zit ook op een te kleine pony in het water). maargoed niks van aantrekken!!
laatste 2 passen goed volgens mij, onderste twijfelgeval omdat je aangeeft nu langer te zijn, en 5 cm is best een hoopmaar je zit de pony nit in de weg volgens mij.
wat betreft prins, ziet er grappig uit, het oogt inderdaad wat aan de kleine kant, maar prins is ook wel een brok van een paarden het ziet er al heel anders uit als het dekje er niet onder lag, die is wat aan de grote kant voor het zadel
shannahorses schreef:2de foto.
ik vindt je zo op het oog niet te groot...
maar als je leest 1.75 en dan een c-pony.. is wel groot...
groetjes.
lisannee93 schreef:Ik ga mee met ponieszlover, maar op de appaloosa past ook nog prima hoor!
In eerste instantie vond ik de eerste beter bij je passen, maar toen ik voor de tweede keer keek, toch de vos.
Want de maat zadel die jij nodig hebt past niet zo mooi bij de lengte van de rug van de appaloosa voor het oog, dus vind ik je mooier staan op de vos.
mirgino schreef:lisannee93 schreef:Ik ga mee met ponieszlover, maar op de appaloosa past ook nog prima hoor!
In eerste instantie vond ik de eerste beter bij je passen, maar toen ik voor de tweede keer keek, toch de vos.
Want de maat zadel die jij nodig hebt past niet zo mooi bij de lengte van de rug van de appaloosa voor het oog, dus vind ik je mooier staan op de vos.
ik vind mezelf eigenlijk beter op de Appaloosa zitten,maar daar heb ik ook 5 jr op gereden en de vos heb ik nu en helaas is van rijden nog niet veel gekomen vanwege ziektes van hem
en wat de zadels betreft,ze zijn allebei op paard aangemeten.
het eerste zadel heeft meer leer achterop maar daar zit geen boom onder.