Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SanneKyla schreef:@ Superwoman: het zal dan wel aan de foto's liggen maar ik kan er niet wijs uit maken dat daar een horizontale hand achter past
superwoman schreef:ik vind je ook een beetje ver boven je pony uit komen, maar ik vind het wel kunnen.
Wel spreekt je rijtechniek me aan, in zo verre dat je de juiste spieren traint om je beter te kunnen dragen en je de pony niet in de weg zit.
absque_dubio schreef:Robby_ ik heb even in je profiel gespiekt![]()
En je past er echt nog makkelijk op, en het ziet er heel netjes uit, wat superwoman al zei.
absque_dubio schreef:Past ook.![]()
Best wel raar, jouw benen steken er net zoveel onder uit als mijn benen doen op mijn pony'tje.
absque_dubio schreef:Ik bedoel er niks aanvallends of negatiefs of wat dan ook mee, daarom ook dat :smiley.
Mijn pony is 1.30/1.35, en ik denk die van jouw groter, en mijn benen steken er onder de buik van mn pony net zover uit als bij die van jouw. En dat vond ik best, tsjah, opvallend zegmaar als je nagaat dat mijn pony kleiner is. Tenminste, ik ga er even vanuit dat die van jouw groter is.![]()
Maar past nog prima hoor bij jouw!
absque_dubio schreef:Ik heb het ook over dat mn benen zo eronderuit steken zonder zadel. Maar daarom vind ik het ook raar zegmaar, dat mijn pony veel kleiner is, maar hetzelfde beeld geeft. Is de mijne dan zo breed?En waarom vinden ze dan dat ik op een te kleine pony rijd, als het hetzelfde beeld geeft? Dat vond ik dan best wel raar zegmaar.
![]()
In iedergeval, je past er nog prima op.