Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paulatjuh schreef:ik ben 1.66 en weeg 52 kilo en rij op een stevige shet van 1.13 ik rij hem in en leer hem alle dingen.
heb geen foto
paulatjuh schreef:ik ben 1.66 en weeg 52 kilo en rij op een stevige shet van 1.13 ik rij hem in en leer hem alle dingen.
heb geen foto
ietepiet schreef:missyissy volgens mij maakt dat niks uit hoor!misschien dat een haflinger wat te fijn oogt. tinkers en fjorden zijn fors dus dan maakt dat dat het niet gek lijkt. of haflingers zijn ook grof maar misschien wat minder dan fjord tinker. ...
tuinkabouter schreef:op deze foto rijd ik wel met hele korte beugels.is trouwens van een paar jaar geleden maar ik kon geen andere foto vinden.ik ben nu wel wat langer,oja en let maar niet op mijn houding!
dus ben ik te groot?:
karoliena schreef:Ik vind je ok te lang en naar het plaatje kijk ik nooit, zelfs je enkels komen al onder zijn buik uit.
meggiemeg schreef:te zwaar niet denk ik,
voor het mooie plaatje (waar helaas de meesten op letten...........) ben je wel te lang
zolang je niet met voeten tegen zijn ellebogen aankomt vind ik dat je hem niet in de weg zit!