Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 12:54

Laurievc schreef:
Janinevv schreef:
Waar ik nou eigenlijk benieuwd naar ben ; hoe zit dat nou precies met sponsors?

Wie heeft er dan profijt van?

Normaal heb je daar beide profijt van haha. Of dat zou toch de bedoeling moeten zijn. Degene die sponsort krijgt reclame voor zijn/haar activiteiten. Degene die gesponsord wordt krijg artikels gratis/met korting of iets anders in return :)

Aah okee!

Laurievc

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 12:58

Dat was ook de reden dat ik enkele weken geleden een sponsor heb afgeslagen haha. Zij hadden er profijt aan, maar ik niet :) Jammer, maar zo werkt het helaas gewoon niet

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:06

Laurievc schreef:
Dat was ook de reden dat ik enkele weken geleden een sponsor heb afgeslagen haha. Zij hadden er profijt aan, maar ik niet :) Jammer, maar zo werkt het helaas gewoon niet

Dan is het toch geen sponsor te noemen?
Wat was de deal? Ben verder niet nieuwsgierig hoor _O-

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:37

kyrkelover schreef:
KittyDylan schreef:
Zover was ik al, dacht alleen dan dat Risky ook haar account was, was even verward.

Zwaar autistisch? Dat wist ik niet! Ik had verwacht een heel jong meisje. (Ze was gisteren ook live)

Nee meisje is 16 met niveau van een 10 jarige ongeveer. In sommige facetten zelfs nog lager.
Maar ze kan geweldig goed met de ponys omgaan en doet gruwelijk haar best.
Nu in nog geen half jaar tijd bijv. het B springen door terwijl we in het begin met 6 man!! naast de bak moesten staan om haar het parcour door te loodsen.
Verder winstpunten in B dressuur en B cross en klasse II endurance startgerechtigd.
Heel vriendelijk ook en helpt altijd waar kan.
Gaat bijv. vanwege haar authisme naar een speciale school, en met name dingen onthouden is lastig.
Ook taal en daarbij dus ook buitenlandse talen etc.

Paarden zijn enorm goed voor een Autist! Zelf heb ik ook Autisme :)

Vriendelijkheid hoort ook bij een Autist, en eerlijkheid ook.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:57

Vandaag maar niet live gegaan op Instagram tijdens het rijden want het was veel te koud :=

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:21

Janine1990 schreef:
Laurievc schreef:

Dan is het toch geen sponsor te noemen?
Wat was de deal? Ben verder niet nieuwsgierig hoor _O-

Tja jawel, maar voor mij zat er geen voordeel aan ivm de afstand.

Was een winkel aan zowat de andere kant van het land. Ik kreeg 5% korting in de winkel (die ik dus wel betaalde aan verzendkosten), ik kreeg 10% korting op een nieuw zadel (dat ik niet nodig had, heb er al 2 of 3 liggen) en verder kreeg ik een trui en een pet :+. Zij gingen wel een sticker plakken op mijn vrachtwagen en ik moest op minstens 7 evenementen met hun reclame verschijnen + een verhaal op hun fb-pagina posten.

Tja met alle respect, maar dan zit er voor mij niks in en dan doe ik dat ook gewoon niet...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:25

Laurievc schreef:
Tja jawel, maar voor mij zat er geen voordeel aan ivm de afstand.

Was een winkel aan zowat de andere kant van het land. Ik kreeg 5% korting in de winkel (die ik dus wel betaalde aan verzendkosten), ik kreeg 10% korting op een nieuw zadel (dat ik niet nodig had, heb er al 2 of 3 liggen) en verder kreeg ik een trui en een pet :+. Zij gingen wel een sticker plakken op mijn vrachtwagen en ik moest op minstens 7 evenementen met hun reclame verschijnen + een verhaal op hun fb-pagina posten.

Tja met alle respect, maar dan zit er voor mij niks in en dan doe ik dat ook gewoon niet...

:') Die willen wel heel voordelige reclame zeg... :oo
Nee groot gelijk!

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:26

Naja was een actie, 1 iemand werd gesponsord door Ariat en verder werd je ingedeeld in een categorie. IK heb dus nét naast Ariat gegrepen maar dat vond ik gewoon bizar :') Dusja :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:29

Laurievc schreef:
Naja was een actie, 1 iemand werd gesponsord door Ariat en verder werd je ingedeeld in een categorie. IK heb dus nét naast Ariat gegrepen maar dat vond ik gewoon bizar :') Dusja :+

Maar dat was dus niet gerelateerd aan Instagram?

Daar ben ik juist nieuwsgierig naar...

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:30

Ah nee dat niet :)

Maar via insta zal het toch ook moeten gaan om 'materiële dingen'? Niet? Ik heb enkel mensen gezien die gewoon hun 'RL' sponsor vermelden in hun bio ofzo

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:47

Laurievc schreef:
Ah nee dat niet :)

Maar via insta zal het toch ook moeten gaan om 'materiële dingen'? Niet? Ik heb enkel mensen gezien die gewoon hun 'RL' sponsor vermelden in hun bio ofzo

Mwah, ik kan me voorstellen dat iemand als Dinja van Liere overal PK als hashtag gebruikt. Die krijgt tenslotte ook die kleding allemaal.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:49

Ja dat vind ik ook logisch. Sponsor overal vermelden is het minste wat je kan doen :)

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 19:31

Ik heb een fotograaf als sponsor, zij maakt gratis foto's van mij, en ik plaats ze dan met vermelding en logo op mijn insta/facebook waardoor mijn volgers haar account ook gaan bekijken en misschien volgen :)
Ben ook een tijdje gesponsord door een beginnend Engels bedrijf maar daar ben ik mee gestopt omdat ik een keer een oornetje en handschoenen kreeg, maar ik moest dan wel elke dag haar vermelden in m'n posts, en 1x per week een foto met een artikel van haar posten.. Voor 2 van die spulletjes vond ik t dat niet echt waard :o

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 19:32

marshmellow schreef:
Ik heb een fotograaf als sponsor, zij maakt gratis foto's van mij, en ik plaats ze dan met vermelding en logo op mijn insta/facebook waardoor mijn volgers haar account ook gaan bekijken en misschien volgen :)
Ben ook een tijdje gesponsord door een beginnend Engels bedrijf maar daar ben ik mee gestopt omdat ik een keer een oornetje en handschoenen kreeg, maar ik moest dan wel elke dag haar vermelden in m'n posts, en 1x per week een foto met een artikel van haar posten.. Voor 2 van die spulletjes vond ik t dat niet echt waard :o

Lol :') Das dan ook niet echt de moeite waard inderdaad.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 19:34

Mag ik me ook melden? :D ik heb sinds kort een account: @wildarabianandco

Ik ga zo iedereen hier even opzoeken en volgen!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 19:38

marshmellow schreef:

Mocht je die spullen dan wel gewoon houden?? Of moest je ze weer terug sturen

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 19:38

Ik ben geen sponser, maar fotografeer wel voor mensen die ik goed ken, gratis. Omdat ik zelf daar nog redelijk beginnend in ben vraag ik niets.

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 19:46

@Drico; Jep mocht de spullen wel houden :)

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 22:10

ik mag volgende week meedoen aan een zonsopgang shoot, dus dat worden weer leuke foto's!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 22:41

Jeika schreef:
ik mag volgende week meedoen aan een zonsopgang shoot, dus dat worden weer leuke foto's!

Leuk!
Ik zag je reageren er op ja :)

Ik heb 169 volgers whoe *\o/*

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 22:48

gefeliciteerd!

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 23:37

Ik ben net voor t eerst live gegaan.. :')
Heb nog nooit zo iets awkwards in m'n leven gedaan haha
Vooral de eerste paar minuten als er nog niemand is en er geen vragen gesteld worden en je dan maar als een onnozele naar het scherm zit te kijken xD
Had niet super veel kijkers, steeds rond de 20, maar ze waren wel heel actief met dingen vragen dus dat was wel leuk :)
Denk dat als ik het maar vaak genoeg doe het steeds iets soepeler gaat (hoop ik.. :p)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 23:51

Haha ik heb ook een tijdje meegekeken :D (@bestmares)

Ik ben van plan morgen avond een Q/A te doen. Ik ben vandaag op stal wel live gegaan. Dat gaat wel als ik niet over mijn bundel heen ben :') (had vandaag wat MB's van mijn moeder gekregen)

Ik had ook echt maar 2 kijkers, op het toppunt _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 09:23

Super dapper hoor! Dat is echt helemaal niets voor mij. Ik vind het dus echt heel knap dat jullie je daar wel overheen durven te zetten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 09:39

Kun je live gaan op instagram? Dat wist ik niet eens haha. :o