Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liliekska schreef:mensen ik heb een beetje hulp nodig
ik wil supergraag okke maar ik kan er niet vroeg staan want dat willen mijn opa en oma niet wat moet ik nu doen? kan ik vrijdag wel een andeere pakken en dan savonds kijken of okke vrij is en misschien een slotje omdoen? (want als je wel al een pony gehaald hebt weten ze dus dat je er wel al bent, of schrijven ze op welke pony je had ofzo zodat ze dan je slotje van een andere kunnen halen?)
Burtzle schreef:Hoe kan je een pony doorgeven dan?
lovecappie schreef:liliekska schreef:mensen ik heb een beetje hulp nodig
ik wil supergraag okke maar ik kan er niet vroeg staan want dat willen mijn opa en oma niet wat moet ik nu doen? kan ik vrijdag wel een andeere pakken en dan savonds kijken of okke vrij is en misschien een slotje omdoen? (want als je wel al een pony gehaald hebt weten ze dus dat je er wel al bent, of schrijven ze op welke pony je had ofzo zodat ze dan je slotje van een andere kunnen halen?)
Je kan 's avonds in de giant gewoon je slotje eraan hangen hoor, niks illegaals van bij
Die slotjes zijn er niet voor niks, hadden die mensen die in dit geval Okke vrijdags hadden er maar een slotje om moeten hangen .. Slotje betekend gereserveerd, geen slotje betekend niet gereserveerd, dus vrij. Simpel![]()
Zijn zat mensen die dat doen hoor, ook die slotjes verwisselen van pony etc.
Hebben wij ook vaak genoeg gedaan![]()
Wat natuurlijk niet kan/mag is als ie al een slotje heeft er jou slotje aanhangen, even voor de duidelijkheid haha![]()
Zal je vast wel al zelf bedacht hebben, maar ik heb een keer meegemaakt dat zo'n meisje gewoon een slotje aan een pony hing(weet even niet meer welke) terwijl er al een slotje aan hing, liep dat beest met 2 slotjes![]()
En wat ook niet mag is natuurlijk van te voren, dus voor vrijdag een slotje eraan hangen. Dan word ie inderdaad gewoon geknipt.
En een pony doorgeven mag eigenlijk ook niet, dus als je dat doet moet je wel zorgen dat de cowboys dat niet doorhebben, haha
Wonderstruck schreef:lovepaard123 schreef:pony park city lijkt me heel leuk alleen me ouders willen er niet naar toe hahah maar het is wel leuk om ze te verzorgen maar als je 15 bent en erg lang kan je er jammer genoeg niet meer rijden toch?
Nee, je kan niet rijden, maar er zijn genoeg andere leuke dingen om te doen!Jammer dat je er niet heen mag!
Mdominique schreef:Je kan met je pony wandelen en knuffelen en poetsen en lekker tutten hadden wij ook wij hadden een kleine zonder naam dat is echt heel leuker is ook een zwembad misschien moet je dat zeggen
? Toen ik er was waren er bij de bingo mensen en die hadden al 3 keer wat gewonnen terwijl we pas net bezig waren en toen wonnen ze een ronde niks en toen zeiden ze nou hier doe ik noot meer aan mee
Dat was echt raar wij hadden niks