PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

liliekska

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:53

88 dagen!
ik wil nuuuhhuuu ik heb er zooooo veel zin in!!!

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:11

liliekska schreef:
mensen ik heb een beetje hulp nodig
ik wil supergraag okke maar ik kan er niet vroeg staan want dat willen mijn opa en oma niet wat moet ik nu doen? kan ik vrijdag wel een andeere pakken en dan savonds kijken of okke vrij is en misschien een slotje omdoen? (want als je wel al een pony gehaald hebt weten ze dus dat je er wel al bent, of schrijven ze op welke pony je had ofzo zodat ze dan je slotje van een andere kunnen halen?)

Je kan 's avonds in de giant gewoon je slotje eraan hangen hoor, niks illegaals van bij :')
Die slotjes zijn er niet voor niks, hadden die mensen die in dit geval Okke vrijdags hadden er maar een slotje om moeten hangen .. Slotje betekend gereserveerd, geen slotje betekend niet gereserveerd, dus vrij. Simpel :j

Zijn zat mensen die dat doen hoor, ook die slotjes verwisselen van pony etc.
Hebben wij ook vaak genoeg gedaan :)
Wat natuurlijk niet kan/mag is als ie al een slotje heeft er jou slotje aanhangen, even voor de duidelijkheid haha :')
Zal je vast wel al zelf bedacht hebben, maar ik heb een keer meegemaakt dat zo'n meisje gewoon een slotje aan een pony hing(weet even niet meer welke) terwijl er al een slotje aan hing, liep dat beest met 2 slotjes :+
En wat ook niet mag is natuurlijk van te voren, dus voor vrijdag een slotje eraan hangen. Dan word ie inderdaad gewoon geknipt.
En een pony doorgeven mag eigenlijk ook niet, dus als je dat doet moet je wel zorgen dat de cowboys dat niet doorhebben, haha :)

Burtzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:22

Hoe kan je een pony doorgeven dan?

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:52

Burtzle schreef:
Hoe kan je een pony doorgeven dan?

Bijvoorbeeld als vrienden/familie de pony voor jou hadden, dat je m van hun overneemt.
Heb ik ook wel eens met Saskia gedaan hoor, een andere Capplover en vriendin van me.
Bijvoorbeeld was ik er een keer een weekend en zij een week, hadden we afgesproken dat ik capp gewoon het weekend zou nemen en dan zij van me overnam als ik naar huis ging, hing zij haar slotje aan capp en haalde ik mijne er vanaf. Is dat nog niet eens zo'n groot probleem hoor, omdat ze al in ppc was dat weekend dus dat weten de cowboys en haar slotje werd dus ook niet geknipt. Maar sommige doen dit ook van donderdag op vrijdag, en die mensen blijven niet. Dus dan is het wat lastiger, en dat mag eigenlijk ook niet.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:04

lovecappie schreef:
liliekska schreef:
mensen ik heb een beetje hulp nodig
ik wil supergraag okke maar ik kan er niet vroeg staan want dat willen mijn opa en oma niet wat moet ik nu doen? kan ik vrijdag wel een andeere pakken en dan savonds kijken of okke vrij is en misschien een slotje omdoen? (want als je wel al een pony gehaald hebt weten ze dus dat je er wel al bent, of schrijven ze op welke pony je had ofzo zodat ze dan je slotje van een andere kunnen halen?)

Je kan 's avonds in de giant gewoon je slotje eraan hangen hoor, niks illegaals van bij :')
Die slotjes zijn er niet voor niks, hadden die mensen die in dit geval Okke vrijdags hadden er maar een slotje om moeten hangen .. Slotje betekend gereserveerd, geen slotje betekend niet gereserveerd, dus vrij. Simpel :j

Zijn zat mensen die dat doen hoor, ook die slotjes verwisselen van pony etc.
Hebben wij ook vaak genoeg gedaan :)
Wat natuurlijk niet kan/mag is als ie al een slotje heeft er jou slotje aanhangen, even voor de duidelijkheid haha :')
Zal je vast wel al zelf bedacht hebben, maar ik heb een keer meegemaakt dat zo'n meisje gewoon een slotje aan een pony hing(weet even niet meer welke) terwijl er al een slotje aan hing, liep dat beest met 2 slotjes :+
En wat ook niet mag is natuurlijk van te voren, dus voor vrijdag een slotje eraan hangen. Dan word ie inderdaad gewoon geknipt.
En een pony doorgeven mag eigenlijk ook niet, dus als je dat doet moet je wel zorgen dat de cowboys dat niet doorhebben, haha :)

ja dat sanp ik haha! toen ik er was was er een hele discussie over wie Duo had ofzo beest liep met 2 slotjes.

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:26

Wonderstruck schreef:
lovepaard123 schreef:
pony park city lijkt me heel leuk alleen me ouders willen er niet naar toe hahah maar het is wel leuk om ze te verzorgen maar als je 15 bent en erg lang kan je er jammer genoeg niet meer rijden toch?

Nee, je kan niet rijden, maar er zijn genoeg andere leuke dingen om te doen! :) Jammer dat je er niet heen mag!

jaa klopt omdat mijn broertje er bang voor is :) en me pa er niet van houd en die willen liever een andere vakantie (toen nog als argument bedacht je kan naar slagharen :) 'nee want dan moet ik telkens heen en weer' :( wat kan je er allemaal doen dan?

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:22

Je kan met je pony wandelen en knuffelen en poetsen en lekker tutten hadden wij ook wij hadden een kleine zonder naam dat is echt heel leuk :j er is ook een zwembad misschien moet je dat zeggen ;) ? Toen ik er was waren er bij de bingo mensen en die hadden al 3 keer wat gewonnen terwijl we pas net bezig waren en toen wonnen ze een ronde niks en toen zeiden ze nou hier doe ik noot meer aan mee :? Dat was echt raar wij hadden niks :(

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:12

Kan niet wachten <3 ik wil naar lieve ajax <3

ponylover_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:48

hey, is er hier iemand die hier nog niet zo lang geleden naar ppc is geweest?? Ik vraag me namelijk af hoe het daar gaat en of alles daar met de pony's goed gaat.
ik ben namelijk daar al een tijdje niet meer geweest maar ik ga gelukkig wel weer! :))

ik ga misschien in de mei of zomervakantie, zijn er dan veel cappuccino lovers?? hoelaat moet je dan in de rij op vrijdag voor een weekend??

sorry van al die vragen :=

xxx

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:05

Ik ben er in september voor het laatst geweest met de meeste pony 's gaat het goed volgens mij
In mei gaan er volgens mij best veel capp lovers in de zomer weet ik niet ik ga misschien in april en sws in mei en in de zomervakantie en na de zomervakantie *\o/*

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:28

er gaan meestal wel capp lovers.

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:16

Jaa er gaan altijd wel capplovers, en in Mei word ie meestal standaard apart gehouden voor familie van Hein. Dat was de afgelopen 2 jaar met de herfstvakantie trouwens ook zo.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:17

dat is best heel erg gemeen....
blij dat ik geen capp lover ben dan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:23

Nou, gemeen.. Dan is dat van Yellow ook gemeen.. En ach, 't is alleen in mei :) Maar Capp boeit me niet zo :o

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:24

Yezzi schreef:
Nou, gemeen.. Dan is dat van Yellow ook gemeen.. En ach, 't is alleen in mei :) Maar Capp boeit me niet zo :o

:')

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:25

nouja wel apart houden voor familie van een cowboy maar eigenlijk niet mogen doorgeven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:26

Ja, kom op, 't is wel de familie van de cowboy hè, ik snap het wel hoor. :)

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:47

Klopt, is ook meestal alleen bij familie van Hein hoor, en niet bij andere cowboys.
En word wel met meer pony's gedaan, Yellow en Garlic inderdaad ook af en toe, Mango en Bobbie geloof ik ook een keer?
Maar die pony's wisselen nog wel eens, Capp is eigenlijk wel standaard aan de kant in Mei en herfst.
Maar eigenlijk weten de meeste 'grote' capplovers dat wel hoor, wanneer ie aan de kant word gezet.
Ik heb dat iig nog nooit meegemaakt gelukkig :j

Edit: Het is trouwens wel altijd een week ... Dat is wel minder, die familie blijft gelijk een week dus je maakt vrijwel geen kans.

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 23:01

toen ik er was in september mocht je yellow ook niet toen kwam er ook familie die yellow pas om half 4 ophaalden en ik mocht hem niet :(

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 23:07

Ik ga 28 april voor okke, lady of danger

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 23:10

Niet Ajax of Spir?

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 23:14

Mdominique schreef:
Je kan met je pony wandelen en knuffelen en poetsen en lekker tutten hadden wij ook wij hadden een kleine zonder naam dat is echt heel leuk :j er is ook een zwembad misschien moet je dat zeggen ;) ? Toen ik er was waren er bij de bingo mensen en die hadden al 3 keer wat gewonnen terwijl we pas net bezig waren en toen wonnen ze een ronde niks en toen zeiden ze nou hier doe ik noot meer aan mee :? Dat was echt raar wij hadden niks :(

Raar? Ik was laatst op vakantie in slagharen een weekje en toen hadden we daar ook bingo en heb de hele vakantie niks gewonnen bijna elke dag wel geweest maar het was wel gezzelig :)

Sommige mensen die zijn nooit tevreden :j

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 23:19

Drenter je wilde toch Ajax of spirit?
Ik wil ook okke......

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 13:40

Spir sws, maar die heb ik toch niet.
M'n bff rijd niet op een manege dus als we een beetje grote pony's hebben wil ze heel graag een beetje rijden.

En ajax neem ik er 2 dagen bij met een extra pk

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 13:53

Maar je bent toch geen lover van Okke? , dan vind ik dat je Okke aan een lover moet gunnen (liliekska)