Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

straalina

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 16:23

jammer eskegirl van je fjord :(:) ...
als ik zometeen nog tijd heb ga ik denkik nog een stal maken en een deken breien, zijn er hier ook mensen die dingen breien voor hun Schleish?

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:12

Heeyy!

@naarppc: benieuwd!! :D
@kerewinnetje: ahhww dies leuk geworden <3

Ik heb vandaag een springsetje gemaakt. Ik vind de foto wat minder.. wat vinden jullie ervan? ik heb normaal een roze achtergrond, en nu eens een paarse...

Afbeelding

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:13

Gaaf zeg, Daf!

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:34

cool zeg!!!!!!!!

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:42

Mooi!

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 22:08

Bedankt!! Ik kon mijn bericht niet meer wijzigen, maar ik heb net ook een repaint afgerond :)

De appaloosa :)

Afbeelding
Afbeelding

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 22:11

wauw wat gaaf Daf3 !
maar wat kan ik nog eens maken voor schleich ?
en vandaag heb ik nog 4 paardjes kunnen bemachtigen :D

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 22:22

Je bent de hoefjes vergeten, Daf3 :)

Ik heb nieuwe halstertouwen
Afbeelding

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 22:58

Ik ga misschien een schleichruiter repainten dat lijkt me heel leuk maar hoe moet je repainten heeft iemand stappen of tips en kun je dat met gewone acrylverf van de action in van die grote tube 's? Die heb ik in het geel, roze, zwart en wit, ik laat het hoofd denk ik gewoon hetzelfde. En hoe duur is vernis en welke vernis is het fijnst en niet super duur?

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 09:01

Nice Wanuu, echt awesome.

Heeft iemand hier verstand van bullyland? Deze heb ik vande kermis willen jullie hier misschi3n even naar kijken please, ik kan zelf er maar niet achterkomen of deze nog zeldzaam is.
http://i59.tinypic.com/e9gd1g.jpg

Mdominique schreef:
Weet iemand of ze schleich in sneek verkopen voor niet heel duur?

Zeg hallootjes, ik woon in Bolsward, en ik haal mijn schleich in Sneek bij bratinga en bart smit. Daar is ook veel rijsets te koop. :D
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 02-02-14 09:21, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 12:01

daf3 schreef:
Bedankt!! Ik kon mijn bericht niet meer wijzigen, maar ik heb net ook een repaint afgerond :)

De appaloosa :)

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

wow daf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik wou dat ik dat kon! <3 <3 <3 <3

en ik wil weer gaan repainten zal ik het op het shetland veulentje doen (oud) of zal ik een andere nemen
welk ras zal ik maken?
welk schleich paard/pony/veulen zal ik gaan repainten?

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 15:02

welk ras zal ik maken?
welk schleich paard/pony/veulen zal ik gaan repainten?[/quote]

Ga eens 1 van de nieuwere rassen repainten, en als je die niet hebt, dan kan je wel de clydesdale merrie repainten naar een mega fries of haflinger!! dat lijkt mij gaaf.

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 15:08

Bedankt schleich15
Welke verf gebruiken jullie voor het witten en welke vernis? Ik heb nog nooi gerepaint alleen een ander paard gewoon geverfd maar ik wil een ruiter repainten
Ik had ook op marktplaats twee poppetjes gekocht dacht ik hij was al gereserveerd voor ons en iemand bied nog ff 1 cent hoger en we mogen ze niet meer nu krijgt diegene het -O-

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 17:33

Hm ik heb deze schleich paarden die ik al heb om te repainten : shetlandveulen oud, lippizaner hengst oud die wil ik repainten maar de shet blijft een shet maar welke kleur? De lippizaner hengst welke kleur en welk ras zou ik er van maken??

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 18:23

Van de shet misschien een cremmello of appaloosa? Maar wat voor verf moet je gebruiken om hem te witten? En wat voor om hem te verven en welke vernis gebruiken jullie?

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 18:33

De shet is nu wit met een bruin kopje maar cremmelo klinkt ook goed!! Ik gebruik acrielverf ook om te witten maar werkt niet goed.
Help ik weet echt niet wat ik van de lippizaner ruin moet maken

loveHorses98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 09:13

Hallo allemaal,

ik ben zelf net nieuw op bokt. Ik heb nog geen sleich paarden ;( maar ik heb ze altijd wel aan vriendinnen gegeven voor verjaardagen. Ik heb een stukje zitten lezen van het forum en wat is het mooi wat jullie maken. Ik wil nu toch ook wel graag gaan sparen voor sleich en daar ook leuke foto's mee maken. Als ik iets fout doe dan spijt het mij heel erg.

gr Ismay

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:09

loveHorses98 schreef:
Hallo allemaal,

ik ben zelf net nieuw op bokt. Ik heb nog geen sleich paarden ;( maar ik heb ze altijd wel aan vriendinnen gegeven voor verjaardagen. Ik heb een stukje zitten lezen van het forum en wat is het mooi wat jullie maken. Ik wil nu toch ook wel graag gaan sparen voor sleich en daar ook leuke foto's mee maken. Als ik iets fout doe dan spijt het mij heel erg.

gr Ismay

leuk nog imand nieuw hier welkom!!!

ik heb al een teidje nix meer gepost hier maar nu ik ziek ben heb ik alle tijd voor schleich ...
ik zit al 2 dagen naar mijn 2014 paardjes te staren en vooral mijn fjorden ijn hengst heefd een erg stoer tuig nu ik ga nog een keer een foto maken en die hier posten

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:11

Weet iemand wat ik kan maken en wat simpel te maken is? , geen halsters of zadels aub :)

loveHorses98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:18

dieseliris schreef:
loveHorses98 schreef:
Hallo allemaal,

gr Ismay

leuk nog imand nieuw hier welkom!!!

ik heb al een teidje nix meer gepost hier maar nu ik ziek ben heb ik alle tijd voor schleich ...
ik zit al 2 dagen naar mijn 2014 paardjes te staren en vooral mijn fjorden ijn hengst heefd een erg stoer tuig nu ik ga nog een keer een foto maken en die hier posten

Dankjewel heb jij misschien een idee om ergens mee te beginnen wat makkelijk is?

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:10

Ik ben ook ziek dus heb ook lekker tijd om te schleichen maar ik heb geen zin om verder te gaan met mn stal maar ik heb wel supergoedkope ruiters gekocht die die op de paarden kunnen, voor 1 euro per stuk *\o/* 2 springruiters en een dressuurruiter en 3 van die ruiters met zon lichtroze truitje en ze hadden ook nog een dressuur set met paard voor 9 euro en ik had al een oud mannetje en een dressuur ruiter en de ruiter met dat lichtroze truitje gekocht voor 8,50 inclusief verzendkosten :) en ik heb tuig bestelt bij jaimy1999 super mooi op de foto :D kan niet wachten tot ik het allemaal binnen heb maar alle poppetjes op een na krijg ik voor mijn verjaardag. Ik wil denk ik ook van een ruiter een western ruiter maken ik ga dan ook een paar die hetzelfde zijn repainten. 1 dressuur ruiter mist een handje maar dat kun je er toch met klei weer aan maken?
Hier ben ik nu met mn stallen, dit zijn de shetlanderstallen er komt nog een shetlanderstal naast maar ik weet niet of ik die hetzelfde ga doen of groter maak dat er een shetlandermerrie en veulen in kunnen
http://i61.tinypic.com/acagly.jpg
Zo word hij als het een normale shetlanderstal word http://i60.tinypic.com/14xia9k.jpg en anders word hij zo http://i62.tinypic.com/10sbqeu.jpg en dan komen er op die lijn de muren van de normale stal

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 16:12

Mdominique schreef:
Ik ben ook ziek dus heb ook lekker tijd om te schleichen maar ik heb geen zin om verder te gaan met mn stal maar ik heb wel supergoedkope ruiters gekocht die die op de paarden kunnen, voor 1 euro per stuk *\o/* 2 springruiters en een dressuurruiter en 3 van die ruiters met zon lichtroze truitje en ze hadden ook nog een dressuur set met paard voor 9 euro en ik had al een oud mannetje en een dressuur ruiter en de ruiter met dat lichtroze truitje gekocht voor 8,50 inclusief verzendkosten :) en ik heb tuig bestelt bij jaimy1999 super mooi op de foto :D kan niet wachten tot ik het allemaal binnen heb maar alle poppetjes op een na krijg ik voor mijn verjaardag. Ik wil denk ik ook van een ruiter een western ruiter maken ik ga dan ook een paar die hetzelfde zijn repainten. 1 dressuur ruiter mist een handje maar dat kun je er toch met klei weer aan maken?
Hier ben ik nu met mn stallen, dit zijn de shetlanderstallen er komt nog een shetlanderstal naast maar ik weet niet of ik die hetzelfde ga doen of groter maak dat er een shetlandermerrie en veulen in kunnen
http://i61.tinypic.com/acagly.jpg
Zo word hij als het een normale shetlanderstal word http://i60.tinypic.com/14xia9k.jpg en anders word hij zo http://i62.tinypic.com/10sbqeu.jpg en dan komen er op die lijn de muren van de normale stal

Wow mooi die stal !!! Ik zou voor optie 2 kiezen

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 16:42

Mag ik me hier melden?

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 16:57

love_horse1 schreef:
Weet iemand wat ik kan maken en wat simpel te maken is? , geen halsters of zadels aub :)

Iemand? -O- , het hoeft niet perse simpel te zijn

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 17:13

Pak een catalogus voor paardenspullen en gebruik die om dingen te zoeken om te maken ... Beetje fantasie moet je wel hebben hoor, niet steeds anders laten bedenken voor je :P

Ik heb gisteren weer even snel een repaint gemaakt...
Zal nog wel eens digitale fotos maken en posten

Afbeelding