Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rocco_Love12 schreef:@ justine
Schwabisch Gmund ligt in duitsland circa 100 km van stuttgart
Op de meeste paarden staat ook made in germany geen oostenrijk dus.
lideli schreef:@ Jolinem wat een mooie repaint
@ Carmenbrum ik vind je spijkerstof dekens erg leuk!
@ Summer2000Ik lijm alles met een lijmpistool dus ook m'n suede. En achtjes maak ik zelf. Ijzerdraad en een tangetje en tis zo gepiept.
Heb helaas mijn halster van PBL nog niet binnen :'( hoop dat ie er morgen is.
Logo voor m'n stal gemaakt
Hij heet: De Grote Seijshoek
liliekska schreef:ga op vakantie naar frankrijk naar de kust. 3 weken, hoop weer blij te worden vorig jaar had ik namelijk de oude paint hengst uit 1975 ofzo voor 7.71. heb niet echt meer gesleicht maar had ook geen tijd meer om nieuw lint en nieuwe acrylverf te kopen.
Leuke collages Summer!
carmenbrum leuke dekentje spijkerstof staat die fries goed!
over fries gesproken mijn zusje was met mijn schleich aan het spelen en de paarden mochten naar het land, (onder het (wijd openstaande) raam) en toen ging het heel hard regenen dus nu zijn de paardjes nat haha! komt ze nog binnenrennen: wacht! wacht! ze moeten een deken op anders hebben ze het koud!
wil de western ruiter customizen en een vlecht maken en er een meisje van maken.
edit: heb even gekeken en de meeste van mijn paardjes komen uit de fabriek met schilderende chineesjes ( wie zei dat nou?).
Summer2000 schreef:liliekska schreef:ga op vakantie naar frankrijk naar de kust. 3 weken, hoop weer blij te worden vorig jaar had ik namelijk de oude paint hengst uit 1975 ofzo voor 7.71. heb niet echt meer gesleicht maar had ook geen tijd meer om nieuw lint en nieuwe acrylverf te kopen.
Leuke collages Summer!
carmenbrum leuke dekentje spijkerstof staat die fries goed!
over fries gesproken mijn zusje was met mijn schleich aan het spelen en de paarden mochten naar het land, (onder het (wijd openstaande) raam) en toen ging het heel hard regenen dus nu zijn de paardjes nat haha! komt ze nog binnenrennen: wacht! wacht! ze moeten een deken op anders hebben ze het koud!
wil de western ruiter customizen en een vlecht maken en er een meisje van maken.
edit: heb even gekeken en de meeste van mijn paardjes komen uit de fabriek met schilderende chineesjes ( wie zei dat nou?).
Hihi, dat was ik.
Citaat:mijn vriendin ( die is door mij begonnen met sparen van schleich ) die heefd 2 paarden ijslander hengst en veulen en ik bedoel het niet gemeen maar ze heefd helemaal GEEN verstand van schleich zoo iritand ze doet of ze alles weet maarja ze zecht dat waterverf WEL droogt op plastic ( dus ook op schleich ) en ik wou zeker weten of dat waar is want ze heefd er geen verstand van dus weet iemand of je met waterverf kan repainten ?? ik denk zelf dat het beter is voor schaduuw technieken op je repaint dan ECHT repainten
Telpeva schreef:Mensen die vragen hebben over verf, verfkeuzes en andere dingen over verven, lees nu toch eens goed in het topic, neem een kijkje in het repaint topic, gebruik desnoods de zoekfunctie.
Nogmaals, de makkelijkste verf om de gebruiken is Acrylverf. Olieverf is moeilijker. Aquarel, waterverf, en plakkaatverf zijn NIET geschikt.
daffel schreef:bij mij staan op al mijn paarden made by china of made in china ik heb gehoort dat er soms ook in een land de schleich paarden vorm enzo word gemaakt en in een ander land dan geschilderd is dat waar ??
Telpeva schreef:Citaat:mijn vriendin ( die is door mij begonnen met sparen van schleich ) die heefd 2 paarden ijslander hengst en veulen en ik bedoel het niet gemeen maar ze heefd helemaal GEEN verstand van schleich zoo iritand ze doet of ze alles weet maarja ze zecht dat waterverf WEL droogt op plastic ( dus ook op schleich ) en ik wou zeker weten of dat waar is want ze heefd er geen verstand van dus weet iemand of je met waterverf kan repainten ?? ik denk zelf dat het beter is voor schaduuw technieken op je repaint dan ECHT repainten
Zal mezelf nog maar eens quoten danTelpeva schreef:Mensen die vragen hebben over verf, verfkeuzes en andere dingen over verven, lees nu toch eens goed in het topic, neem een kijkje in het repaint topic, gebruik desnoods de zoekfunctie.
Nogmaals, de makkelijkste verf om de gebruiken is Acrylverf. Olieverf is moeilijker. Aquarel, waterverf, en plakkaatverf zijn NIET geschikt.
De redenen waarom de andere type verf minder (of zelfs totaal niet) geschikt zijn ga ik niet meer uitleggen, heb ik vaak zat gedaan en als het toch niet gelezen wordt ga ik er geen moeite aan besteden. Als je het alsnog graag wilt weten, de zoekfunctie zit links onderin het beelddaffel schreef:bij mij staan op al mijn paarden made by china of made in china ik heb gehoort dat er soms ook in een land de schleich paarden vorm enzo word gemaakt en in een ander land dan geschilderd is dat waar ??
jeps, de modellen worden waarschijnlijk gewoon door iemand gemaakt die in dienst is van het bedrijf Schleich, en Schleich die laat de modellen namaken maken in fabrieken waar het op dat moment goedkoop is en waar de kwaliteit goed genoeg is. En China is in veel gevallen goedkoop
Thincla schreef:Kan iemadn me helpen? ik heb een lipzannner hengst maar, die manen zn een beetje gaan verkleuren blauw/grijs achtig nu wil ik ze weer wit maken ( de kleur die die eerst ook had) maar waarmee moet ik dat doen en waar kan ik dta dna kopen ? (het liefst gewoon in winkels en geen webwinkels)
Thincla schreef:Kan iemadn me helpen? ik heb een lipzannner hengst maar, die manen zn een beetje gaan verkleuren blauw/grijs achtig nu wil ik ze weer wit maken ( de kleur die die eerst ook had) maar waarmee moet ik dat doen en waar kan ik dta dna kopen ? (het liefst gewoon in winkels en geen webwinkels)