En dan nog maar de vraag of het me lukt en ik het ook wel leuk vind.
Heb het te druk om het vaker te doen en dan vind ik het eigenlijk een beetje zonde om er toch het eea voor aan te moeten schaffen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cyntje schreef:Heeft niks met lui te maken maar meer met het feit dat ik dan wéér spullen aan moet schaffen en ik al heeeel veel creatieve (dure) hobby's heb
En dan nog maar de vraag of het me lukt en ik het ook wel leuk vind.
Heb het te druk om het vaker te doen en dan vind ik het eigenlijk een beetje zonde om er toch het eea voor aan te moeten schaffen
bellamy97 schreef:@nathas dus jij bent degene die die schleich dekentjes maakt ik heb er bij jou 3 besteld voor mickey bellamy en jenny :d voor de repaints ik maak zo gelijk het geld over
Nathas schreef:bellamy97 schreef:@nathas dus jij bent degene die die schleich dekentjes maakt ik heb er bij jou 3 besteld voor mickey bellamy en jenny :d voor de repaints ik maak zo gelijk het geld over
Ja klopt
Ik dacht al toen ik de naam bellamy zag staan van hmmmm komt me bekend voor waar heb ik die naam eerder gelezen hihi
Maar kan je al wel vertellen dat de 1e klaar is ga morgen met de andere 2 verder:D