Hoii, ik had een tijdje een leaspony en daar werd ik te groot voor. Nu gaat een vriendin van mij haar leasen,zou ik dan nog wel op deze pony kunnen uitstappen? Dan kan zij ook een x op mijn pony. ( ik plaats zo nog een oude foto van ons) Ik plaats ook een foto voor me vriendin of zij nog op deze pony past; Vriendin; Ze zal nu zo'n 5 centimeter groter zijn . En nu ik;(beetje wazig en ik ben nu 5 cm groter) Zou dat van mij nog voor uitstappen passen?
Voor alleen uitstappen moet wel lukken denk ik, ik stap ook heel soms een rondje op m'n verzorgShet, maar ik ben eigenlijk te groot.
ponieszlover
Geplaatst: 09-01-11 14:23
WiskyBokjes schreef:
Ik vind je te dik voor die pony..
Wat een rot opmerking. Zo maak je mensen lekker onzeker!!
Nee hoor meid, je past nog en bent verre van DIK!!!!!! Leuke pony trouwens!
Laatste past hoor ook nog om gewoon te rijden!
Kelszz_
Geplaatst: 09-01-11 14:32
Dan maar een compleet andere vraag Ben ik te klein voor Prins? (Had net m'n jas uit en meneer was vrij braaf) Owja, ik ben 1,60 & weeg 55 kg. Prins is ongeveer nou ik gok rond de 1,70.
Deze pagina past en de laatste op de vorige pagina kan ook nog wel.
WiskyBokjes, vind je dat normaal?
matasja
Geplaatst: 09-01-11 14:37
leuke pony, er je oogt inderdaad wat lang maar dik???????? dat haal ik er niet uit!!, echt gewoon een stomme opmerking die je zelfvertrouwen behoorlijk de grond in zou kunnen stampen.. (zelf (wiskybrokjes)is ze even lang en zelfde bouw pony als ik in haar profiel kijk, en zij zit ook op een te kleine pony in het water). maargoed niks van aantrekken!! laatste 2 passen goed volgens mij, onderste twijfelgeval omdat je aangeeft nu langer te zijn, en 5 cm is best een hoop maar je zit de pony nit in de weg volgens mij.
wat betreft prins, ziet er grappig uit, het oogt inderdaad wat aan de kleine kant, maar prins is ook wel een brok van een paard en het ziet er al heel anders uit als het dekje er niet onder lag, die is wat aan de grote kant voor het zadel
Ik vind je wel erg klein ja, maar als jij hem de baas kan zijn is dat natuurlijk prima!
Kelszz_
Geplaatst: 09-01-11 14:42
Gisteren was dat niet het geval.. Marja, wat wil je als hij 2 weken stil heeft gestaan.
Dit dekje zit eronder omdat hij op het moment last van zijn rug heeft, en dit de schokken verminderd op zijn rug, aangezien er normaal ook andere mensen op rijden
MightyJoe
Geplaatst: 09-01-11 14:43
@Wiskybokjes? Wat is dat nou weer voor opmerking? Dat meisje is echt niet dik!
@Kelszz_ Ik vind je wel wat klein maar het kan wel als je hem aan kan!
Spring net pas in op dit topic, maar ik heb gelezen dat je qua gewicht het paard max. 15-20% van zijn eigen gewicht mag laten dragen (incl. zadel dus). Kijk natuurlijk wel effe naar de bouw van je paard, voor de één zal 15% echt het uiterste zijn terwijl de ander 20% misschien makkelijk aan kan.