ANKY black met peesjes, ANKY purple met peesjes, Donkerblauw dekje met peesjes, Lichtblauw dekje met peesjes, HH Zalmroze, HH paars, HH twee kanten dekje, BR dekje paars, Dat was het dan
In super veel kleuren, beige, bruin, verschillende tinten blauw, rood, roze, grijs, groen, bordeau, wit, zwart, geel, paars,...
En verschillende merken, BR, eurostar, anky, KH, Harry's Horse, PK, ... Bij velen heb ik ook peesjes of bandages.
Een echte verslaving dus
RoosjesPony
Geplaatst: 29-05-11 10:58
Ik heb er ook 5. Maar ga denk ik verkopen behalve die bordeau rode.. Want de rest sluit niet zo mooi aan..
Een HH geel, lichtblauw en wit gestreept. Een merkloze lichtblauw met donkerblauw met wit omlijnd. Een merkloze zachtroze met geel randje Een merkloze bordeau rode Een merkloze Shetlander dekje rood,wit en blauw gestreept
xMalouu
Geplaatst: 29-05-11 11:09
Voor mijn verzorgpaard heb ik zelf gekocht: -licht roze van scapa -bruine (zadelvorm) van eurostar -rode van hvpolo -groene met schoftbontje van ?
En de eigenaresse heeft ook nog veel dekjes maar die zijn minder mooi
GZ : BR EVENT ALLE KLEUREN MOGEN AANGEBODEN WORDEN LIEFT MET PEESJES OF BANDAGES
Ellen112
Geplaatst: 31-05-11 23:42
Anky White Anky Bright Red Anky Purple Anky Sea Blue Scapa Light Blue + Global light blue bandages Harry's Horse Orange Harry's Horse Black Harry's Horse Blue
En nog vele andere dekjes die ik eigenlijk niet gebruik. Deze gebruik ik het meest Verder heb ik bij elk dekje een bijpassend shirtje of vest.
- HH Block Roze - HH Block Groen - HH Groen met bloemetjes - HH Pad Babyblauw - HH Pad Rood - HH Youngstars Paars - Anky White - Anky Camel (?) - Anky ATC Blauw - Anky ATC Groen - BR Blauw - BR Beige - BR Grijs - BR JL Bruin - ES Superieur Zwart - ES Excellent Grijs - HV Polo Crown Cross Navy - Global Burberry - Kavalkade Beige - Merkloos Bruin - 3x Merkloos Zwart - Merkloos Groen - Scapa Collection Rood - Anky Maize - Scapa Orange + - HH Geruit - HV Polo Crown Navy
peter_pan_
Geplaatst: 04-06-11 10:06
Ik heb er ook een aantal
dressuur: 1. Anky wit, vierkant model 2. Anky wit, rond model met Anky bandages 3. Anky Cobalt met anky bandages 4. Anky Sand met scapa bandages 5. Anky China Red met merkloze bandages 6. Anky Light Blue met scapa bandages 7. Anky Jade met Anky bandages 8. Anky Walnut 9. Anky Graphite 10. Anky Straw 11. Eurostar Stripe In Irish 12. Eurostar Stripe In Brandy 13. Eurostar Morninglight 14. Eurostar Umbra met HH bandages 15. HKM Celebration (zwart/bling) --> te koop 16. HKM crown (bruin/crème cross) --> te koop 17. HKM Gently lichtblauw --> te koop
VZH: 18. Scapa Taupe 19. Scapa Navy 20. Euroriding Burberry 21. HV polo lichtblauw 22. Lamicell steenblauw 23. Lamicell choco equestrian team 24. Eurostar crème (ken model niet vanbuiten, denk Badge) 25. Pessoa Navy
En nu heb ik nog steeds Navy bandages, waar ik nog geen dressuurpad bij heb
Ik heb er 3; Dressuur: * Witte van equiline * Rozegestreepte van HH
VZ: * Grijze met rood/blauwe bies van Eskadron
Iets minder vergeleken met hierboven
xChoco
Geplaatst: 08-06-11 21:13
Nu nog geen, maar ik ga met papa zaterdag of een paar dagen later een paar dekjes kopen. Omdat we zaterdag mijn ponytje gaan kopen dus ook een paar leuke dekjes voor haar gaan kopen.
Sjors
Geplaatst: 08-06-11 21:21
heb eigenlijk maar 4 goede - Harry Horse oranje - Zwarte merkloos - Anky blauw - Scapa rood