Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Gummybear

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:25

zou ie in een enveloppe komen ? WAnt dat is erge vertraging, had mijn neusriem ook meer dan een maand geleden gekocht, lag ie laatst op de mat ! Had ik ook echt niet meer verwacht.. :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:26

Ja, via brievenbuspost. Op m'n vorige paardje heb ik ook ruim 2 weken moeten wachten. Maar we zullen het zien.

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:30

Dan zou ik me niet teveel zorgen maken hoor, gewoon nog een tijdje afwachten, iedereen heeft zn brieven enz. ongeveer pas na een maand helaas..

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:35

Verjaardagskaarten worden over het algemeen toch echt binnen 2 dagen bezorgd. Ik snap dat er veel post is, zeker als er maar 5 dagen per week wordt bezorgd en óók nog naar de andere kant van het land moet, maar een maand vind ik overdreven lang.

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:37

ik heb ook geen idee waardoor het komt maar toch is t zo.

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 17:02

daf3 schreef:
Whoehoe de nieuwe dingen staan op mijn site! :D

(Meeste afbeeldingen zijn te groot dus zet ze even in een linkje )

Mand met worteltjes, deze doet het wel haha :)
[ Afbeelding ]

Bezem
http://nl.tinypic.com/r/25k4m6r/5

Voor op stal bezem :)
[ Afbeelding ]

Zweepjess
http://nl.tinypic.com/r/1535ht3/5

Vanavond komen de halsters met de slotted ringen! :D

Heb gekeken op je pagina!! Als ik klaar ben met mijn schleich stallen ga ik echt iets kopen!! :D

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 17:17

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 17:28

Veel oude modellen van Schleich vind ik wel mooier dan de nieuwe (zoals de IJslanders). Rijpony's vind ik ook erg gaaf, de nieuwe vind ik minder ambachtelijk, of hoe zeg je dat?

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:39

Ik vind de stal heel leuk jammer dat die pas in september uitkomt maar komen die setjes ook pas in september uit? Welke poppetjes vinden jullie leuker die van schleich zelf of die belville poppetjes
Hier ben ik tot nu toe met mijn stal die potjes staan er omdat het nog niet vast staat
http://i57.tinypic.com/282djps.jpg hbben jullie nog tips?
Daarnaast staat het geimproviseerde stalletje :o

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:39

Ik heb mijn rapport gekregen, dus dan krijg ik ook weer geld, dan kan ik weer lekker verdersparen voor schleich dingetjes!
Ik reageerde trouwens even niet omdat ik Minecraft heb gekocht, en dat is echt verslavend!

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:42

Mdominique schreef:
Ik vind de stal heel leuk jammer dat die pas in september uitkomt maar komen die setjes ook pas in september uit? Welke poppetjes vinden jullie leuker die van schleich zelf of die belville poppetjes
Hier ben ik tot nu toe met mijn stal die potjes staan er omdat het nog niet vast staat
http://i57.tinypic.com/282djps.jpg hbben jullie nog tips?
Daarnaast staat het geimproviseerde stalletje :o

gaaf!
Ik heb geen belville poppetjes maar die vind ik wel leuker.
Als je op de schleich site kijkt kan je zien wanneer het uitkomt ;)

Nog iets leuks, dat komt in maart uit, je kan dan zadels en hoofdstellen samen kopen, en dekens en halsters. Superhandig, want ik heb te weinig zadels en hoofdstellen en halster :P
Ik hoop dat dat dan niet te duur is. Dan zou dat echt ideaal zijn!

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 19:20

Jeeh! Ik heb eindelijk de 2014 shet veulen. Ik ben er helemaal verliefd op! Ik heb er een blackfoto van gemaakt, maar deze is een beetje vaag in het groot. Toch een linkje:
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-CHAAUVIJ.jpg

En verder:
Hondenhalsbanden gemaakt ( met gesp, riem en penning)
Westernhoofdstel gemaakt
Bezig geweest met mijn fotocamera ( best leuk resultaat van de schleich. Foto's komen misschien later)
Dekens gemaakt
Vinger lekgeprikt ( met leer naaien, het bleef maar bloeden!! #) )

Komen er echt losse setjes zadels en hoofstellen? Dat zou wel heel handig zijn, want het is mij (nog steeds niet) gelukt om zelf zadels te maken!

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 19:37

Heeyy,

Ben ik weer met mn nieuwe dingen hahaha :)
Ik heb mijn halsters iets aangepast. Er zit nu zo'n ding onder waaraan je halstertouwen kunt klippen. Gelijk maar een nieuwe foto op de site gezet. Is de roze kleur wel leuk of beetje te vel ( voor foto op mn site )?

Afbeelding

En heb nu ook emmertjes! Deze zijn te moeilijk om zelf te maken, dus ik haal ze ergens uit een winkeltje ( dat is een oud vrouwtje die miniatuur dingetjes verkoop voor poppenhuizen ) en die emmers wat aangepast dus ze zijn nu ook voor schleich :D

Afbeelding

@troytroy: Ahhww dankjewel! super leuk :D
@EskeGirl: Er is ook geen verzendbewijsje?

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 19:51

Ik ben aan het repainten!!! Ik wil ook repainten verkopen
Hopelijk vinden jullie het wat foto's volgen ben net begonnen!!

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:58

Af!!Afbeelding ik noem hem stip is mijn 2e repaint!! Op de fellpony hengst

luckycharm1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:10

Daf wat een leuke dingen weer.ik ben de laatste tijd ook weer bezig met schleich tuig aangezien ik een bestelling heb en ik aan het ruilen ben met 2 mensen dus ik ben weer volop bezig met tuig maken.

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:25

Ik heb een nieuw project: aangezien ik de 2014 fjord merrie echt niet mooi vind, ga ik een zebra ombouwen tot een fjord. Ze heeft al een echte staart en een bredere boog, binnenkort gaan de oren er af en komen er nieuwe met een voorpluk. Het word dan een merrie van zo'n 2 jaar, die nog niet helemaal uitgegroeid is, want de zebra's zijn toch echt kleiner dan de fjord.
Verder, kadootje gemaakt voor mijn vriendin: een hondenhalsband en een shetlandveulenhalster.

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 21:32

Heyy, tijdje niks meer laten horen! Sorry daarvoor. Ik zal binnenkort wel wat foto 'tjes laten zien. De repaint slash custom is nog niet af, maar ik heb wel een mooi nieuw indelinkje gemaakt voor mn manege!

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:38

Rooz11 schreef:
Jeeh! Ik heb eindelijk de 2014 shet veulen. Ik ben er helemaal verliefd op! Ik heb er een blackfoto van gemaakt, maar deze is een beetje vaag in het groot. Toch een linkje:
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-CHAAUVIJ.jpg

En verder:
Hondenhalsbanden gemaakt ( met gesp, riem en penning)
Westernhoofdstel gemaakt
Bezig geweest met mijn fotocamera ( best leuk resultaat van de schleich. Foto's komen misschien later)
Dekens gemaakt
Vinger lekgeprikt ( met leer naaien, het bleef maar bloeden!! #) )

Komen er echt losse setjes zadels en hoofstellen? Dat zou wel heel handig zijn, want het is mij (nog steeds niet) gelukt om zelf zadels te maken!

ja het komt echt, ik vind het ook ideaal, kijk maar: http://www.schleich-s.com/en/US/New-Pro ... 5d4a8cd5d9 daar staan ze allemaal bij, en ze komen al in maart!!

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:40

ik ben niet zo erg meer bezig met dingen maken voor schleich, ik heb er gewoon eventjes geen zin meer in.... maar ik ga nog wel verder met dingetjes maken!

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:20

Ik ben nu bezig met een voltigeset in t knaloranje ;)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:22

Ik kan sowieso naar m'n Fjord fluiten, wss kwijtgeraakt in de post. Dank u, TNT.

Ik ben niet zo van het dingen maken, misschien ga ik nog eens een repaint doen. Ben nu bezig met een konijn.

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:23

EskeGirl , dat dacht ik ook bij mijn neusriem , en nu ook bij mijn sporen, maar na een maand kan het nogsteeds binnenkomen . ;)

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:24

EskeGirl schreef:
Ik kan sowieso naar m'n Fjord fluiten, wss kwijtgeraakt in de post. Dank u, TNT.

Ik ben niet zo van het dingen maken, misschien ga ik nog eens een repaint doen. Ben nu bezig met een konijn.

Balen... :(:)
Tja, ik ben juist meer van het maken (behalve zadels dan), mijn repaints worden nog niet zo heel mooi :o maar heb er ook nog maar 3 gemaakt.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:28

Ik heb ook geen geweldige repaints, maar oefening baart kunst... ik heb er 1 die ik nog af moet maken, en met 1 ga ik opnieuw beginnen.