Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
donna123 schreef:Ik ben het niet zelf die op de pony rijd, het is mijn vriendin. Ik vond haar ook al aan de lange kant vandaar dat ik het even vraag. Ze springt best wel intensief mee soms wel bijna 70 cm! Maar aangezien de pony er geen moeite mee heeft....
SaSalover schreef:Nee, gaat niet over maten..
Nouja;
Als er hier word gevraagd 'hoe merk je dat je te groot bent?' Dan antwoorden heel veel mensen 'Als je op een been hangt, gaat ie dan opzij?' Maar dat is toch niet echt een rede dat je te groot bent? Want als ik dat doe, gaat mijn paard opzij, maar ik ben niet te grootIs dat niet omdat het gewoon niet fijn voelt als je aan een kant hangt, en dat ie daarom opzij gaat. En zo niet: Wat is dan 'met je zit sturen' dan 'leun' je toch ook op een kant..
xPure schreef:Dat ben ik met je eens ja. Ik denk dat er hier vooral naar het plaatje gekeken wordt. Maar als ik op een Shet ga zitten ben ik écht te groot, dat is gewoon omdat ik lange benen heb die bijna op de grond komen. Dus ik denk dat er gewoon naar het totaalplaatje gekeken wordt.
SaSalover schreef:xPure schreef:Dat ben ik met je eens ja. Ik denk dat er hier vooral naar het plaatje gekeken wordt. Maar als ik op een Shet ga zitten ben ik écht te groot, dat is gewoon omdat ik lange benen heb die bijna op de grond komen. Dus ik denk dat er gewoon naar het totaalplaatje gekeken wordt.
Nee, heb het niet over te groot zijn. Maar over de rede dat iemand te groot is. Want veel mensen zeggen dat je daaraan kan zien dat je te groot bent, maar...?
SaSalover schreef:Nee, gaat niet over maten..
Nouja;
Als er hier word gevraagd 'hoe merk je dat je te groot bent?' Dan antwoorden heel veel mensen 'Als je op een been hangt, gaat ie dan opzij?' Maar dat is toch niet echt een rede dat je te groot bent? Want als ik dat doe, gaat mijn paard opzij, maar ik ben niet te grootIs dat niet omdat het gewoon niet fijn voelt als je aan een kant hangt, en dat ie daarom opzij gaat. En zo niet: Wat is dan 'met je zit sturen' dan 'leun' je toch ook op een kant..