mjah die ik gehad heb zijn wel allemaal afgedankte shabrakjes hoor die niet meer gebruikt werden of teveel waren

zal morgen eens tellen hoeveel ik er heb(zijn 2 tassen vol) anders kunnen een aantal wel naar een nieuw baasje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ssmarty schreef:Mooi hoofdstel! Ja, de.riempjes zijn stevig genoeg, maar het is natuurlijk geen mega goede kwaliteit..
Heb je dat hoofdstel ook van riempjes van de action gemaakt? En staat er niet te veel druk op de neus?
pien2010 schreef:ik ga miss binnenkort een deken maken, ik wou er gister al een maken maar ja te kleine lap stof(ik wou er een maken van de zelfde stof als mijn zelfgemaakte frontriem&bandages) dus binnenkort een lap stof kopen, heeft iemand trouwens nog tips voor een deken maken??
pien2010 schreef:ik ga miss binnenkort een deken maken, ik wou er gister al een maken maar ja te kleine lap stof(ik wou er een maken van de zelfde stof als mijn zelfgemaakte frontriem&bandages) dus binnenkort een lap stof kopen, heeft iemand trouwens nog tips voor een deken maken??