Schleich paarden [deel 9]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 19:07

NatjeBambiLy schreef:
@Telpeva; voor hoeveel wil je die papo pegasus veulen verkopen?

Alle modellen in primer mogen van mij weg voor de 7,50 euro per stuk, verzendkosten zijn voor de koper. Die modellen (ook het pegasus veulen) zijn dus wel allemaal helemaal wit! Er kan direct op geschilderd worden :)

Schattig dekje PBL <3 de repaint mag er ook wezen, is die ook zelf gemaakt?

viavialover

Re: Schleich paarden [deel 9]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:34

kan iemand een wedstrijd zoeken voor mij van schleich
en ik weet waar je vilt en foam kan kopen bij de action samen 2euro

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:35

lukalisaaax schreef:
@valkjelover ik heb de arabische merrie, wil je die kopen? Want ik doe er niks mee, en heb nog meer van die paardjes te koop staan...
Ik verkoop alle groten voor €4,50, maar ik raad aan om er meerdere in 1x te nemen want anders betaal je dr nog €6,75 bij voor verzenden... Zeg maar welke je zoekt, ik heb er best veel. Dit bericht geld ook voor andere bokkers he ! Dus als iemand nog iets zoekt ... ?

heey,welken verkoop je dan wannt ik zou er graag nog wat willen!

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:41

Net even met het laatste beetje zon een fotoshoot gehouden met mijn 6 paardjes, ik ben er zeer tevreden over! Zal ze morgen denk ik even plaatsen in een collage. Trouwens, ik heb een naam voor mijn nieuwe aanwinst weten te bedenken: 'Sir Soft-Silver Pencil' (Silver). Oke, echt superrare naam, maar het lag lekker in de mond dus ik vond het best ^^
@PBL, Echt superleuke Amika heb je gemaakt! *\o/* Maar dat groene halster staat er niet echt bij xD.
@wanuu, Wow, echt een supergaaf halster!
En @viavialover, dat kan je ook best zelf hé, gewoon even een kwestie van de tijd nemen en een beetje rondvragen. :j

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:45

ja ik weet het, maar ik had geen zin om een halster te maken en in de serie draagt amika een groen halster ;)
maar er komt nog wel een heel setje, denk ik,
als ik tijd heb,
maar eerst mijn repaint achterstand inhalen,
de ideeen blijven zich maar ophopen,
heb geen idee waar ik moet beginnen..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 02-08-12 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:49

Palmbierlove schreef:
ja ik weet het, maar ik had geen zin om een halster te maken en in de serie draagt amika een groen halster ;)
maar er komt nog wel een heel setje, denk ik..

Oh joh, ik wist niet eens dat 'ie daarin een groen halster draagt! xD

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:11

Ik heb een oproepje voor de repainters.
ik heb twee modelen die je voor me zou kunnen repainten.
De ene is de tinkermerrie, die is al een beetje gemollesteerd met nagellak
en de ander is de friese hengst, deze heeft een aantal beschadigingen.
Voor beide modellen moet ik nog even kijken hoe ik ze wil hebben.
Pb me maar als je interesse hebt en over de eventuele prijs hiervan.

@ Wannu wat een ontzettend leuk halstertje!
@ PBL, ik ben verliefd op Amika <3

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:35

Pfoeh, een weekje naar Duitsland geweest en 6 pagina's verder!
Haha leuk! 2e geworden bij PBL's wedstrijd!! *\o/*
Denk dat ik binnenkort ook maar weer eens ga Schleichen en wat bedenken voor de wedstrijden..
Haha echt leuk, iedereen bedankt voor jullie stemmen!!
Nu ik eindelijk suede heb, ga ik dr ook wat mee doen!!
Tip: als je een bakje nectarines ofzo koopt, zit daar altijd zo'n netje omheen wat je wss goed als hooinet kan gebruiken!

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:42

ik ben al een poosje niet meer bezig met schleich maar wat zijn er nu mooie creaties!!! ik heb trouwens nog een vraagje zijn er nog wedstrijden???
nouja verder niks te melden..

daffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:46

hey allemaal ff op vakantie geweest en WOW moet heel veel terug lezen
ik ben van plan om mijn steigerende mustang hengst te repainten tot spirit uit de film : spirit stallion of the cimmaron ben dol op die film ik wil ook rain erbioj maken maar van welke schleich merrie ... rain is de paint merrie waar spirit verliefd op word ik denk dat ik de friese merrie wil gebruiken aleen de manen zijn weer te kort haha en mijn grijze clysedale merrie wil ik ook repainten maar weet niet hoe iemand ideeen of tips ??
grrrr olieverf van de action keimooi repaint en alles na bijna een maand IS DE VERF NOG NAT GRRRRRRR olieverf blijkt niet te drogen op plastic en vooral niet op schleich *piepppppppppp* iemand tips voor GOEDKOPE verf plssssssssssssssss
of voor repaint op de friese hengst of een ander paard of tips om leuke dingen te maken heb trouwens 3 meter aan lint gekocht 1 meter breed dun lint met paars en rooze en 1 glittertouw rood en 1 glittentouw groen allemaal platte linten hoor
MIJN NIEUWSTE AANWINST : halflinger merrie !! naam : sonja - pinto hengst - naam : cassanova !!
sonja is een halflinger merrie op onze manege dus ik vond die naam daarom leuk voor mijn halflinger merrie
iemand tips om stallen een bak een poetskamer zadel kamer of hondenhokje te bouwen voor schleich PS ik wil zoooo graag voor mijn paarden spaans showtuig maken zooo mooi iemand tips ??
en ik wil graag een van mijn paarden de camurage hengst bedoel ik die wil ik costum doen in de spaanse pas is dat leuk of niet ?? anders doe ik het niet als het stom is ... en ik wil mijn steigerende mustanghengst iets hgoer laten steigeren dat is GELUKT maar het is maar 1 of 2 centimeter heb de staart wat anders geschoven met costum iemand tips om de oren goed in de nek te leggen ik wil hem zo laten steigeren alsof hij bang is sorry dat dit bericht zo lang is byeeee <3

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 09:16

daffel schreef:
hey allemaal ff op vakantie geweest en WOW moet heel veel terug lezen
ik ben van plan om mijn steigerende mustang hengst te repainten tot spirit uit de film : spirit stallion of the cimmaron ben dol op die film ik wil ook rain erbioj maken maar van welke schleich merrie ... rain is de paint merrie waar spirit verliefd op word ik denk dat ik de friese merrie wil gebruiken aleen de manen zijn weer te kort haha en mijn grijze clysedale merrie wil ik ook repainten maar weet niet hoe iemand ideeen of tips ??
grrrr olieverf van de action keimooi repaint en alles na bijna een maand IS DE VERF NOG NAT GRRRRRRR olieverf blijkt niet te drogen op plastic en vooral niet op schleich *piepppppppppp* iemand tips voor GOEDKOPE verf plssssssssssssssss
of voor repaint op de friese hengst of een ander paard of tips om leuke dingen te maken heb trouwens 3 meter aan lint gekocht 1 meter breed dun lint met paars en rooze en 1 glittertouw rood en 1 glittentouw groen allemaal platte linten hoor
MIJN NIEUWSTE AANWINST : halflinger merrie !! naam : sonja - pinto hengst - naam : cassanova !!
sonja is een halflinger merrie op onze manege dus ik vond die naam daarom leuk voor mijn halflinger merrie
iemand tips om stallen een bak een poetskamer zadel kamer of hondenhokje te bouwen voor schleich PS ik wil zoooo graag voor mijn paarden spaans showtuig maken zooo mooi iemand tips ??
en ik wil graag een van mijn paarden de camurage hengst bedoel ik die wil ik costum doen in de spaanse pas is dat leuk of niet ?? anders doe ik het niet als het stom is ... en ik wil mijn steigerende mustanghengst iets hgoer laten steigeren dat is GELUKT maar het is maar 1 of 2 centimeter heb de staart wat anders geschoven met costum iemand tips om de oren goed in de nek te leggen ik wil hem zo laten steigeren alsof hij bang is sorry dat dit bericht zo lang is byeeee <3

Alles beter dan een oneline bericht. XD

Ben net wakker en ga vandaag heeeel misschien naar de Action en anders fiets ik nog een keer langs de Xenos.. -O-
Ik zit er aan te denken om mijn haflingermerrie te repainten, ze heeft twee krasjes en een aantal beschadigingen op haar rug en dat vind ik erg zonde :<

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:31

@summer2000;
Ach wat zonde! Dat hebben een aantal diertjes bij mij ook!

De nieuwe prijs van schleich €7,50, vind ik echt te duur!
Ik krijg in een maand in totaal €6,00 dus dan kan ik er nog niet eens eenper maand kopen!
Ik wil wel meer schleich paardjes maar die prijzen van nu zijn echt achterlijk duur!
En ik doe er eigenlijk nooit meer iets mee...
Verkopen? Nooit dat zeker niet!
Daarmee ben ik best gehecht aan mijn verzameling!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:38

manonfleur schreef:
@summer2000;

Ik krijg in een maand in totaal €6,00 dus dan kan ik er nog niet eens eenper maand kopen!
Ik wil wel meer schleich paardjes maar die prijzen van nu zijn echt achterlijk duur!

Schleich was toch altijd al 7.50?
V en d is pas duur, geloof ik 8 euro voor een groot paard. En dan liggen ze ook nog eens in een bak door elkaar, omgevallen.
Die hebben echt allemaal beschadigingen!
Een keer was er een actie, ik geloof 5 halen 4 betalen oid. Ben wel een halfuur bezig geweest met het zoeken naar onbeschadigde modellen die ik nog niet had, of zo min mogelijk beschadigd. Echt zonde van al dat schleich.
Wil binnenkort ook nog eens de koeien ophalen!

daffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:29

amykimmie : er is toch geen schleich bij de V en D ?? of bedoel je iets anders ??

ik heb een arabiers achtig paardje bij aleen die is niet van schleich heeeeel anders
en deze koste 2.50 aleen het paardje was zoo schattig nu heb ik hem dus :P
hij is bruin en evenhoog als de halflinger merrie precies !!~aleen het hoofdje is kleiner:P
ik speel nu dat het een welsh cob is ( lijkt hij ook best veel op ) genaamt macho :P het is geen schleich maar nu wel deel van mijn schleich verzameling haha
wel grappig allemaal schleich paarden en dan 1 andere pony op de manege aleen hij is te slank voor het zadel of ander tuig van schleich grrr

nog even een vraagje welke verf bij de action is het beste om te repainten want olieverf droogt blijkbaar niet op schleich figuren... waterverf is DENK IK te waterig dus ga ik niet proberen
weet iemand raad :( of andere goedkope verf van andere winkels mag ook

2de keer dat ik dit bericht bewerk haha maarja
ik ga ook eens bij de VenD kijken ik kom daar nooit maar als ze daar schleich hebben ga ik kijken ik dacht dat het een saaie winkel was haha

hey ik bewerk ALWEER dit bericht ( mag dat eigelijk wel zo vaak )
heefd iemand meschien nog een schleich wedstrijd ?? bijvoorbeeld een fotowedstrijd ??
Laatst bijgewerkt door daffel op 03-08-12 11:50, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:31

Schleich was volgensmij eerst altijd 7 euro.
dus 50 cent duurder.
Maar oke,
ik kan er ook niet veel per maand halen hoor. Ik ben namelijk 11 en moet het doen met mijn zakgeld.
Ik krijg 5 euro per week dus 20 euro per maand.
en ik koop de penny 2x per maand, wat ook al 7,50 is xd
dus ik kan ook maar 1 volwassen paardje kopen.
Ik bedoel trouwens niet dat ik niet tevreden ben met me zakgeld, want dat ben ik zeker wel! xd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:32

daffel schreef:
amykimmie : er is toch geen schleich bij de V en D ?? of bedoel je iets anders ??

ik heb een arabiers achtig paardje bij aleen die is niet van schleich heeeeel anders
en deze koste 2.50 aleen het paardje was zoo schattig nu heb ik hem dus :P
hij is bruin en evenhoog als de halflinger merrie precies !!~aleen het hoofdje is kleiner:P
ik speel nu dat het een welsh cob is ( lijkt hij ook best veel op ) genaamt macho :P het is geen schleich maar nu wel deel van mijn schleich verzameling haha
wel grappig allemaal schleich paarden en dan 1 andere pony op de manege aleen hij is te slank voor het zadel of ander tuig van schleich grrr

Bij ons wel! (Meppel)
Maar er zit daar ook nog een kinderwinkel met allerlei houten dingen, daar verkopen ze ook schleich. Daar staan ze netjes op een plank en beschadigen dus niet (zo snel).
Is dat geen papo of bullyland? Van bullyland heb ik nog een tinker.

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:38

amykimmie schreef:
manonfleur schreef:
@summer2000;

Schleich was toch altijd al 7.50?
V en d is pas duur, geloof ik 8 euro voor een groot paard. En dan liggen ze ook nog eens in een bak door elkaar, omgevallen.
Die hebben echt allemaal beschadigingen!
Een keer was er een actie, ik geloof 5 halen 4 betalen oid. Ben wel een halfuur bezig geweest met het zoeken naar onbeschadigde modellen die ik nog niet had, of zo min mogelijk beschadigd. Echt zonde van al dat schleich.
Wil binnenkort ook nog eens de koeien ophalen!

Bij ons altijd eerst €7,00.
Ik ga nooit naar de vd voor schleich, zitten altijd alleen maar krassen oo!
Zonde hoor...

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 12:09

Halloo,

Ik meld me hier ook, heb ook al een aardige schleich verzameling, zal straks een even tellen en een foto maken.
Ben net terug uit oostenrijk, en dat is altijd de schleich hemel voor mij, daa rheb je gmünd en daar komen de schleich artikelen vandaan :) En overal zelfs in de grote intersparren daar kan je de ze kopen, heaven dus :D Heb er deze vakantie dus ook weer een stuk of 8 meegenomen

Jolinem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 12:13

Mijn prijs van PBL is binnen:
Afbeelding
Ik ben er heel blij mee! *\o/*

Hier een paar foto's van mijn twee laatste repaints:
Afbeelding
http://img171.imageshack.us/img171/940/img9154n.jpg
Vos repaint op de hannover merrie.

En een bonte repaint op het lippizaner veulen:
http://desmond.imageshack.us/Himg507/sc ... es=landing
http://desmond.imageshack.us/Himg225/sc ... es=landing

Een tijdje geleden heb ik een tweede grazende rijpony gekocht:
http://desmond.imageshack.us/Himg98/sca ... es=landing
Volgens mij is dit een kleurverschil! <3

Edit: sommige foto's zijn een beetje donker, ik heb ze per ongelijk in de schaduw gemaakt... -O-

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 13:26

@ justine

Schwabisch Gmund ligt in duitsland circa 100 km van stuttgart
Op de meeste paarden staat ook made in germany geen oostenrijk dus.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 13:47

Rocco_Love12 schreef:
@ justine

Schwabisch Gmund ligt in duitsland circa 100 km van stuttgart
Op de meeste paarden staat ook made in germany geen oostenrijk dus.

Lolol, op al mijn paarden staat 'Made in China' *Ziet nu een grote fabriek voor zich waar allemaal chineesjes modelpaardjes zitten te beschilderen* *\o/*

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 14:01

Made in china wordt veel in nederland verkocht
Maar je hebt ook nog tunesië en portugal en k vergeet volgen mij nog een land

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 14:36

Mensen die vragen hebben over verf, verfkeuzes en andere dingen over verven, lees nu toch eens goed in het topic, neem een kijkje in het repaint topic, gebruik desnoods de zoekfunctie.

Zo werd hier eerder vermeld dat olieverf niet werkt... -O- dat is niet waar!
Olieverf is PRIMA te gebruiken op modelpaarden. Er zijn zat professionals die het gebruiken. Als dat niet goed lukt, ligt het echt niet aan de verf, maar aan je eigen (on)kunde. Dat olieverf niet zou pakken op plastic, of niet zou drogen is gewoon onzin, je moet gewoon weten hoe je ermee om moet gaan en niet zomaar de verf de schuld geven.

Nogmaals, de makkelijkste verf om de gebruiken is Acrylverf. Olieverf is moeilijker. Aquarel, waterverf, en plakkaatverf moet je NIET pakken.

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 16:35

Ben goed aan het schleichen geweest vandaag:
4 dekentjes gemaakt.
4 peesbeschermersetjes.
4 beenbeschermersetjes.
(foto's later op de dag, eerst moet alles goed drogen.)

Ook heb ik vandaag het halster van PBL ontvangen; Heel erg bedankt daarvoor :D

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 16:49

Hoihoi!
Ik ben een weekje op vakantie geweest, en ondertussen is mn broek kapotgegaan..
Het was een hele fijne stof, spijkerstof maar dan elastisch :j
Duss daar wou ik dekens van maken! :P
Leuke dingetjes komen weer voorbij!
Mijn prijsje van PBL is ook binnengekomen :D
Afbeelding
Dankje!! :)

Vandaag druk aan de knutsel geweest, 3 dekens en wat halsters gemaakt :j
Natuurlijk ook met foto's!

Spijkerstof deken op de Friese hengst met spijkerstof peesbeschermers en suede bandjes:
Afbeelding
Afbeelding

Spijkerstof deken op de Percheron hengst, weer afgewerkt met suede:
Afbeelding
Close-up buik
Voorkant

En een vliegendeken voor de Percheron hengst met staartflap en hals:
Afbeelding
http://tinypic.com/r/24yocx0/6
Close-up buik