hey allemaal ff op vakantie geweest en WOW moet heel veel terug lezen
ik ben van plan om mijn steigerende mustang hengst te repainten tot spirit uit de film : spirit stallion of the cimmaron ben dol op die film ik wil ook rain erbioj maken maar van welke schleich merrie ... rain is de paint merrie waar spirit verliefd op word ik denk dat ik de friese merrie wil gebruiken aleen de manen zijn weer te kort haha en mijn grijze clysedale merrie wil ik ook repainten maar weet niet hoe iemand ideeen of tips ??
grrrr olieverf van de action keimooi repaint en alles na bijna een maand IS DE VERF NOG NAT GRRRRRRR olieverf blijkt niet te drogen op plastic en vooral niet op schleich *piepppppppppp* iemand tips voor GOEDKOPE verf plssssssssssssssss
of voor repaint op de friese hengst of een ander paard of tips om leuke dingen te maken heb trouwens 3 meter aan lint gekocht 1 meter breed dun lint met paars en rooze en 1 glittertouw rood en 1 glittentouw groen allemaal platte linten hoor
MIJN NIEUWSTE AANWINST : halflinger merrie !! naam : sonja - pinto hengst - naam : cassanova !!
sonja is een halflinger merrie op onze manege dus ik vond die naam daarom leuk voor mijn halflinger merrie
iemand tips om stallen een bak een poetskamer zadel kamer of hondenhokje te bouwen voor schleich PS ik wil zoooo graag voor mijn paarden spaans showtuig maken zooo mooi iemand tips ??
en ik wil graag een van mijn paarden de camurage hengst bedoel ik die wil ik costum doen in de spaanse pas is dat leuk of niet ?? anders doe ik het niet als het stom is ... en ik wil mijn steigerende mustanghengst iets hgoer laten steigeren dat is GELUKT maar het is maar 1 of 2 centimeter heb de staart wat anders geschoven met costum iemand tips om de oren goed in de nek te leggen ik wil hem zo laten steigeren alsof hij bang is sorry dat dit bericht zo lang is byeeee