Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 17:33

@telpeva: wat ongeloofelijk ''echt''!

ik heb een vraag:
ik kan heel goed koop een schleich stal op de kop tikken alleen er mist een deurtje?
het is intotaal 20 euro inclusief verzendkosten.
moet ik dat dan doen inverband met dat deurtje?
of weet een van julie een site waar je losse onderdelen kan kopen?

@ iemand (weet niet meer wie :9 ): ik ga meedoen met je paas wedstrijd! moet nog even foto's maken!

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 17:41

@ Telpeva: Echt schitterend! Zo realistisch en dat op dat formaat!!! :wow: Echt geweldig! Heb jij ook een eigen site?

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 17:42

Jackytje schreef:
Sorry, maar ik heb ook alleen maar even mijn mening gezegt ;) Maar dit is gewoon de waarheid in mijn ogen := En waarom ben je boos dan? Iedereen mag zijn mening uiten..

Goed, uit welk materiaal maak jij je stallen, Horseloverzz?

Mensen, help. Heb weer de schleichkriebels :+ Ik bruis van de ideeën! Bij mooi weer denk ik misschien aan een youtube serie te beginnen, is nog onzeker, maar er is een kans. Ben van plan dit alles dan gedurende paasvakantie te doen, want jammer genoeg begin ik 16 maart met examens := En mijn manege-diorama moet nog eens opgeruimt worden, er is een aardbeving gebeurt ofzo :P

ja ik weet het niet erg hoor maar dat is gewoon hoe ik erover denk gaan we niet hier gewoon verder doen ???

ehhm ik maak het uit karton meestal en soms uit ijstokjes met karton en soms koop ik een stal heb 1 ne keer gedaan van schleich ik wil wel een andere stal kopen voor mijn comunie super mooi <3

ja dat moet je doen bij mij is het slecht weer dus ja en het is ijskoud :'( :brr: :brr: :brr:

@eclair (denk ik ) : ik zou dat doen en gewoon zelf een deurtje maken
in een hobby winkel miss voor touwen en voor hout ofzo zou ik miss naar een hout winkel gaan hhaha :+ :+ :+ bij ons gamma ofzo maar ik woon in belgie dus ja ik weet niet of ze dat daar hebben :)

nou mijn stal is klaar voorv de paarden die wachten of overnachten bij het wedstrijd barn :)
uska : iki heb dat eens gevraagt en ze zij van niet ;)

Uska

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 17:55

@ Hierboven: wat bedoel je???

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:01

Eclair, misschien is zo'n deurtje wel na te maken met zelfhardende klei, als je een mal maakt van een bestaand deurtje kan je (denk ik?) wel een kopie maken. Heeft iemand misschien een foto's van zo'n deurtje, en hoe de ophanging daarvan in elkaar zit?

Ik heb overigens nog geen website, ben er mee bezig maar ik ben een kluns met html dus het gaat niet zo snel :D Dit rijsetje hierboven mag van mij de deur uit als ik een leuk bod er op krijg. Als hij af is is hij is te koop, ik speel zelf niet meer met de paarden en ik zet ze ook niet decoratief neer, bij mij zou het toch alleen maar in een kast belanden onder een dikke laag stof... en dat vind ik ook zonde. Ik denk dat hij meer tot zijn recht komt bij iemand die er nog mee speelt, of bij iemand die ze als decoratie in huis heeft staan. Dus ja hij is te koop.

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:08

Ben wel benieuwd naar je website, plaats je een link als hij af is? Plaats je ook foto's als je halster af is? Ben heel erg benieuwd :)

XbrownyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:11

Welke spulletjes maak je allemaal voor Schleich paardjes???
Of maak je ook andere spulletjes???
:)

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:26

@ Telpeva

Wat een gave set, ik vind hem echt geweldig <3
Als hij te koop is/gaat, hoeveel zou hij dan kosten (ben bijna jarig :P)

Ben niet blij, een vriendin van school is bijna jarig en ik ga haar de fallabella ruin geven, maar ik wil er zelf met alle geweld een halster en deken voor maken.
Zo klein en zo'n priegelwerk 8)7

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:33

Welkom nieuwe. :). Letten jullie ajb op je oneliners?

Horseloverzzz, niet boos zijn hoor! Jackytje uit alleen haar mening. Geen rede om boos te worden.misschien klinkt het raar, maar ik vind het een beetje irritant als je zoveel smileys doet. als je er 1 doet is dit al genoeg. niet bot bedoeld! :)

Zoals Telpeva al zei eclair, kun je met klei een deurtje maken! :D. Is het zo'n deur van een stal of een andere? Ik zal binnekort wel even een foto maken, ik heb die stal zelf ook. Maar het lijkt me moeilijk om met klei na te maken, hoor!

Ben heeel benieuwd hoe je site word Telpeva! :) Heb je al een naam bedacht?

Is iedereen nou 100 % eens met de splitsing? Ik vind het een goed idee.

Leuke foto's Jackytje, ik had al eens een filmpje van je manege gezien, echt heel mooi! Wil ik ook eens doen bij m'n eigen manege!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:39

jongens de groeten ik laat me hier niet meer zien wat een gez%k de laatste paar pagina;s
mijn god het is hier geen kleuterklas :\

:evaw:

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:43

Ik ben het niet helemaal eens met de splitsing, want ik zou er dan niet bij kunnen, ben 11, en ik vind het juist leuk om naar andere zoals shettepret, PBL, enz. werk te kijken! Ookal erger ik me soms ook aan oneliners.

Ik ben nu bezig met mijn bestelling, t word een paars dekentje met zwarte randjes, word erg leuk vind ik. veulenhalster is ook aardig gelukt :)

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:53

.
Laatst bijgewerkt door Nienke98 op 21-03-24 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:00

AAAH wat een zaken doen!
krijg ik een mail dat ze hem aan iemand anders had verkocht (stal).
little_birdy, jammer maar ik snap je wel hoor!
loverhorses, heb je foto's?

eva20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:01

LoverHorses0 schreef:
Ik ben het niet helemaal eens met de splitsing, want ik zou er dan niet bij kunnen, ben 11, en ik vind het juist leuk om naar andere zoals shettepret, PBL, enz. werk te kijken! Ookal erger ik me soms ook aan oneliners.

Hier sluit ik me bij aan. Ik ben nog maar 12 en ik vind het ook leuk om te kijken naar zoals Loverhorses0 shettepret, PBL enz.
Want ik vind het wel reuze leuk om te schleichen!

Yes! ik mag een oud plastic paardje een snebje geven en hoefijzers. :D

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:02

Ga ik morgen even maken :) t is nu echt bijna af, ook het halsdeken! ben ook bezig met de soort van barebackpad voor bij de NH set. Heb ook nog leuke bloemetjes van stof gekocht voor mijn dekens, ziet er erg grappig uit!

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:03

ik sluit me aan bij loverhorses0 maar ik erger me ook aan die onliners ik heb het een paar keer gedaan in het begin en een paar pagina's terug en mensen blijf gewoon hier
[size=9]kijk nu ben ik pas echt boos mensen bedoelen al dat ik lieg (geen namen ) :( -:(- ik heb gewijzegd dus het kan voor en achter zijn !!! nou ja zeg terwijl ik lief tegen under ben e gezellig we zitten nu al aan 8 bijna 9 (noch lang maar ja :+ ) ik maak normaal mooier hoor ;)
Jilzet ik ben niet boos hoor sorry van al die smileys :o
hier mijn stal het staat in spiegelbeeld het is niet zo supermooi maar ja
Afbeelding
:P en wat vinden julie ervan het is ook een beetje voor de paarden van mijn zus maar het meest voor wedstrijden :) en ? :#
Laatst bijgewerkt door horseloverzz op 07-03-12 19:25, in het totaal 4 keer bewerkt

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:08

Jeetje ik begin me ook te ergeren aan slow-chat en oneliners. 8)7

Stephanie, jij maakt echt mooie dingen, respect!

Gaan we de splitsing echt opdelen, of mag je komen als je wilt. Heb niet zo'n zin in nog meer gedoe. En het rare vind ik dat sommige bokkers hier, (noem geen name) gaan zeggen dat mensen die TeM'en zeiken. Pfft, alsjeblieft zeg!

Ik wil graag m'n site gaan verbeteren, weet nog niet precies hoe en wat.

Jeetje veel oneliners zegg.

Loverhorses, ik vind het ''spul'' wat jij maakt erg leuk. Er staat ook een leuk circus setje op je site , zeg! Welk matriaal heb je daarvoor gebruikt?

horseloverzz, ik heb genoeg oneliners van jou gezien hoor! 8)7

Wow loverhorses grote bestelling! Is dat je 1e?

Telpeva, ga je alleen western western ''tack'' maken ? Lijkt me ook leuk als je iets met engelse zadels gaat doen. Maar toch vind ik western meer bij jou passen. :Y) .

Shettepret, ik denk dat ik bij jou een deken wil voor me arabische merrie. Ik moet nog kleuren bedenken , en weet het nog niet zeker. Weten jullie misschien leuke kleuren?

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:13

Jilzet, Ik heb voor het circussetje vilt gebruikt, en suedine.
Nee, het was niet mijn 1e bestelling, maar mijn 2e.

Ga morgen ook het dekentje wat ik nu maak op de site zetten!

Ik denk dat bij de arabische merrie iets met paars wel leuk staat.
Horseloverzzzzz, je stal is echt leuk! dat voer is ook grappig bedacht hoor!

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:26

Jilzet schreef:
Jeetje ik begin me ook te ergeren aan slow-chat en oneliners. 8)7

Stephanie, jij maakt echt mooie dingen, respect!

Ik ? :o :o

Jeetje wat maken jullie je druk! Het is nog niet eens zeker over dat er een nieuw topic komt. Als je van jezelf weet dat je veel onliners maakt, aan het slowchatten bent, offtopic praat, hou dan gewoon op! Post wat nuttigs. De kans is ook veel en veel groter dat er een nieuw topic komt als jullie zo door blijven gaan met onliners! Stop gewoon, maak er een leuk topic met elkaar van , en wie weet dat dit topic gewoon doorgaat! :D Sorry, dit was bot, maar nu erger ik me toch écht wel.

@Telpeva, wauw telpeva, super!! <3 Ik ben helemaal verliefd.. Hoe flik je het toch weer iedere keer? :D

marinke11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:41

he schettenpret heb je ook dat mooie dekentje tekoop en die mooie prijs en het halster
zet dan please op je website ik heb het al gezocht maar er stont alleen maar een sinterklaas set op

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:42

@marinke11, het is beter om het even via pb af te handelen! Zo hebben wij er geen last van ;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:46

Lekker druk hier :D ik heb al een naam voor mijn website, hij is ook al in de lucht maar hij is nog niet af omdat ik problemen heb met de html (het is een eigen ontwerp, en het is al eventjes geleden sinds ik voor het laatst websites gemaakt heb, en de html zit vol fouten :') diepe zucht, misschien moet ik maar iemand in gaan huren ofzo...) http://www.migaria.com voor de liefhebbers, er is alleen nog geen bal op te zien.

Qua tuig maken, mwaaah ik vind alles leuk, maakt me echt niet uit wat ik maak. Dit is tot nu toe mijn 3e western zadel, ik heb in het verleden ook een Portugees en dressuur zadel gemaakt, een mentuig, en ben momenteel ook bezig met een middeleeuws ridderpaard outfit (op een ander formaat dan Schleich, dat wel). Ik vind echt ALLES leuk :D suggesties of ideeën zijn ook altijd welkom. Toekomstplannen heb ik ook, zo wil ik ook nog een keer een Amerikaans cavalerie zadel na gaan maken, daarbij kan je denken aan die militair achtige mensen uit de film Spirit.

marinke11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:51

zusie99 er staan geen dekens bij je website /3

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:59

Telpeva schreef:
Lekker druk hier :D ik heb al een naam voor mijn website, hij is ook al in de lucht maar hij is nog niet af omdat ik problemen heb met de html (het is een eigen ontwerp, en het is al eventjes geleden sinds ik voor het laatst websites gemaakt heb, en de html zit vol fouten :') diepe zucht, misschien moet ik maar iemand in gaan huren ofzo...) http://www.migaria.com voor de liefhebbers, er is alleen nog geen bal op te zien.

Er zit inderdaad een fout in! Haha..
Maar ik heb hem alvast even opgeslagen bij me favorieten! (A)

Ben vandaag bezig geweest met mijn springring..
Het schiet al lekker op!
Als afrastering komen de witte schleich hekken er omheen..

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:05

marinke11 schreef:
zusie99 er staan geen dekens bij je website /3

Denk je aan de onliners? Dit wat je nu hebt geplaatst is een onliner. Ook deze opmerking kan je via pb doen! :D

@Telpeva,
Ga je je site in het Engels maken? Ik hoop het niet, want ben niet echt een ster in het Engels haha :o . Ik denk dat, als je site af is, hij heel erg mooi is! _/-\o_

Wiekenmeisje, heb je straks ook foto's? Ik ben héél erg benieuwd! :)