ja ze is 2 jaar Best grappig we begonnen op 13 jaar en nu geeindigd bij 2 Hihi Heeft er iemand anders nog een foto want nou wil ik ook wel eens raden (ze was mijn sloopmonster) ze had namelijk heel de muur van de poetsplek eruit gelopen! En ze schuurde alles kapot (haar halster en zadel enzo) Je kon haar niet alleen op de poetsplek achterlaten want anders trok ze heel de muren kapot *zucht* ondanks al dat was het een lieve aanhankelijke haflinger, ik heb haar op 2,5 jarige leeftijd gelongeerd met hoofdstel om en oefeningen gedaan, Heeft zadel opgehad 2 maanden voor ze 3 werd. Toen ze net 3 was heb ik er zelfs even opgezeten. Ben net zolang erop blijven zitten tot ze klaar was met bokken en steigeren En nu heb ik een goeie eigenaar voor haar gezocht en is ze verkocht (ik rijd namelijk paarden bij een handelaar, en hij koopt paarden van de paarden markt met geschiedenis. En ik vogel altijd hun probleem uit en dat is altijd heel leuk om te doen vind ik). Nu is ze heel aanhankelijk ga binnenkort nog een keertje kijken Want waarschijnlijk is ze nu ingereden want nu is ze 3,5 word in mei 4 jaar.