Schleich Paarden [Deel 7]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Uska

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:44

Ah, ik was nu ook wel benieuwd wat het waren :P
Maarja, ik ben niet zo geintresseerd in het sparen van de poppetjes.
Enkel in de paardjes om te repainten :P

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:06

@Telpeva,
deze op bh lijkende sluitinkjes kan je ook vinden in sommige hobby winkeltjes! Ze zijn inderdaad erg handig. Ik had zo een heel potje voor E 2, nog wat. Hier zaten ook oogjes (of zo iets) bij.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:43

Hmm, ben vandaag een aantal winkels af geweest maar de sluitingen heb ik tot nu toe nog niet gevonden, de Hema, Action an AH hebben ze in elk geval niet. Wel heb ik zwart nepsuede meegenomen, ik denk da's leuk voor extra zachte zadelzittingen, neusbontjes, voeringen van dekens en dergelijke :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:49

Waar heb je die suedi gekocht? ben benieuwd

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:54

Nep suede is het he! geen echte ;) het voelt wel heel lekker zacht, heeft ook een soort van wollige structuur aan de achterkant.

Heb het gekocht bij de Action, suede handschoenen voor 2 euro. Ze hebben ook nep Uggs, die kosten dacht ik rond de 8 euro, ook nep suede. Gewoon even het stiksel slopen, de boel op maat knippen, en het is klaar om mee te knutselen +:)+

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:55

Er staat trouwens heel veel Bayala op marktplaats vind ik!
Lekker als je dat verzameld! (A)
Dus als er nog iemand opzoek is! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:56

Telpeva schreef:
Nep suede is het he! geen echte ;) het voelt wel heel lekker zacht, heeft ook een soort van wollige structuur aan de achterkant.

Heb het gekocht bij de Action, suede handschoenen voor 2 euro. Ze hebben ook nep Uggs, die kosten dacht ik rond de 8 euro, ook nep suede. Gewoon even het stiksel slopen, de boel op maat knippen, en het is klaar om mee te knutselen +:)+

Woeps, wou Suedine schrijven. Suedine is toch nepsuede en suede echte?

Suzie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:20

JEEJ net te horen gekregen dat de wammus de nieuwe collectie heeft!!! *\o/* _/-\o_ *\o/* _/-\o_

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:52

wiekenmeisje, ik heb dat linker poppetje, die rechter heb ik nog noooit gezien!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:57

Telpeva schreef:

Een vraagje?

Af en toe zie ik hier erg leuke haakjes voorbij komen, volgens mij zijn het een soort van sluitinkjes? [size=9]ze doen me denken aan BH-sluitingen
Kan iemand mij zeggen hoe doe die haakjes heten, en in wat voor winkels ik die zoal moet zoeken? ben ze in hobbywinkels nog niet tegen gekomen.

Edit: even plaatje toevoegen:
Op deze foto van de wedstrijd ze je ze goed, het zijn de haakjes waar het touw aan vast zit
https://lh6.googleusercontent.com/-hjj0 ... .jpg?gl=NL

Ik vind ze super leuk [/size]

die heb ik pas bij pipoos zien hangen, maar toen ik ze wou meenemen zei mijn moeder die heb ik gewoon hoor, dus heb die nu allemaal ingepikt, alleen nog niks mee gedaan ;)

@ Nathas superleuk die Schleich kamer, vind de ijsberen ook heel leuk staan, hoe heb je die grotten oid gemaakt?

@ Wiekenmeisje ik zag idd die elfen staan, zit er nog even over te denken,
Heb zondag natuurlijk mijn elfen weer breder gezet, maar dan gaat het gelijk weer heel hard..

Vandaag weer naar school geweest (bah, saaie lange dag en dat ook nog zonder internet op je laptop, ze hadden het netwerk beveiligd :S)
Maar een voordeel, dan zit ik in een stad met 3 schleichwinkels (V&D, Intertoys, Top1Toys)
Bij de Top1Toys hebben ze véél,
ze hadden helaas de dressuurset niet,
maar ik kwam net op tijd, want ze was net de nieuwe collectie aan het uitpakken en toevallig net het haflinger veulentje :) dus die meegenomen,
de rest van de nieuwe nog even naar gekeken, maar nog even laten staan,
wel nog de vrouwelijke dierenarts meegenomen..

ook nog bij de xenos geweest en die leeggekocht aan suedine lint, zwart, bruin en donkerblauw,
wilde eigenlijk lichtblauw, maar die was er niet,
dus die bij de hobbyzaak gehaald, samen met hele kleine siersteentjes, was wel een stuk duurder dan xenos, maar ja..

zo maar eens kijken of mijn 2e poging voor lichtblauw onderlegd hoofdstel wil lukken

sorry voor alweer zo'n lange post :o

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:08

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:25

wat is er eigenlijk best gezellig :?

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:43

@palm dat heb ik van Das klei gemaakt :D dat spul is erg fijn om erg grotten etc mee te maken maak er ook stenen ijsschotsen mee zal wel eens een close up foto maken.

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:51

Suzie99 schreef:
JEEJ net te horen gekregen dat de wammus de nieuwe collectie heeft!!! *\o/* _/-\o_ *\o/* _/-\o_

MEEN JE DAT! IK BEN MORGEN VRIJ, DUS IK GA NAAR DE WAMMUS!En ik ga bij de crea art kijken, voor spulletjes voor halsters, dekens en iets voor zadels en hoofdstellen.

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:54

jeeah! dan morgen ff snel na school naar de wammus!!
owjah hebben jullie nog foto's van leuke dingen om te maken voor een shettieruinrepaint?

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:56

Ik heb geen foto's, maar je kan op de sites van alle schleichmensjuhs op bokt kijken, misschien dat je daar iets ziet. Heb je een foto van je repaint?

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:57

eehm die foto vergeet ik steeds te maken en daar kom ik pas achter als het al donker is :Y) ik ga proberen zo snel mogelijk een foto te maken!

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:59

Dat heb ik nou ook steeds. Of ik heb ff geen zin, meer zin om op bokt te gaan zitten(XD) En dan ga ik 's avonds op mijn kamer met alle lampen aan proberen foto's te maken van me halsters enz. Maar dan worden ze oranjekleurig... Dat is nou echt gewoon idkke vette PECH voor je zelf dan. het word ook al weer zo snel donker! Heeft iemand, behalve ik nog een foto wedstrijd van bosrit ofzo? Ik ga zo een foto insturen naar annickx, maar haar mail doet het niet... Ik regel wel iets

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:01

Nathas schreef:
@palm dat heb ik van Das klei gemaakt :D dat spul is erg fijn om erg grotten etc mee te maken maak er ook stenen ijsschotsen mee zal wel eens een close up foto maken.

ok dacht al zoiets, echt heel leuk!
zag vandaag ook de ijsbeertjes staan, vind ze stiekem toch wel leuk, maar toch ook maar laten staan..
van bullyland zijn er trouwens ook nog een aantal leuke ijsberen en andere dingen:
http://shop.modellpferdeversand.de/oxid ... 7.00132141
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 10-01-12 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:04

wie heeft allemaal al nieuwe paardjes uit 2012? en welke is het mooiste volgens jullie? ik kan namelijk nooit kiezen anders sta ik weer een uur in de schap te staren :P

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:05

Ik vind de twh merrie, de akhal theke familie en de camarques het mkooist, maar ik zou ook voor d=het getrainde paard gaan. srry voor de typefouten in dit bericht<

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:08

ik heb nu dus het haflinger veulentje genomen,
ik wist dat ik die als 1e wou, puur en alleen omdat ik haflinger verslaafd ben ;)
zag net trouwens dat er van bullyland ook 3 nieuwe hafjes komen, alleen jammer dat de kwaliteit daar zoveel minder van is..

verder kan ik ook niet kiezen eigenlijk..

helaas hadden ze ook de nieuwe boekjes niet gehad, dus kan mijn verzameling niet opnieuw gaan aankruizen..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 10-01-12 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:09

ik denk dat ik ga voor de paardjes die mijn familie's compleet kunnen maken :D

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:11

En welke mogen dat dan zijn, MarloesNatje? En pbl, vind je niet dat dat haflingerveulentje een te lange nek heeft/.?

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:13

twh en de ackhal teke's ;d