Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EskeGirl schreef:De staart is mijn handvat, heb ik nog niet geschildert
Het gaat een bruine worden met een zwart 'masker' en zwarte benen.
Ik ga vragen of ik de voorbeeldfoto mag plaatsen.
Telpeva schreef:Wat leuk dat tuig, ik wil dat ook wel proberen te maken!
Vraagje over customizen,
Gisteravond ben ik de hele avond in de weer geweest met mesjes, tangetjes veilen en ander gereedschap, maar dit is niet bijzonder effectief om een paardje 'stuk' te krijgen, heeft iemand van jullie dit wel eens gedaan en heeft iemand misschien een tip zodat ik dit sneller en makkelijker voor elkaar kan krijgen?
Momenteel ben ik dus bezig met een hals te slopen zodat ik de hals en de hoofdhouding kan gaan aanpassen, maar het plastic is erg stevig en werkt niet zo goed mee
Stephaniexh schreef:Telpeva schreef:Wat leuk dat tuig, ik wil dat ook wel proberen te maken!
Vraagje over customizen,
Gisteravond ben ik de hele avond in de weer geweest met mesjes, tangetjes veilen en ander gereedschap, maar dit is niet bijzonder effectief om een paardje 'stuk' te krijgen, heeft iemand van jullie dit wel eens gedaan en heeft iemand misschien een tip zodat ik dit sneller en makkelijker voor elkaar kan krijgen?
Momenteel ben ik dus bezig met een hals te slopen zodat ik de hals en de hoofdhouding kan gaan aanpassen, maar het plastic is erg stevig en werkt niet zo goed mee
Met een stanley mesje krijg ik een paardje wel stuk
Stephaniexh schreef:bellamy97 schreef:wow dat is zo mooi verkoop jij die dingen ook want ik ben zeker geintereseerd.
Ik ben inderdaad van plan om die dingen te verkopen. Alleen ik weet zelf nog niet helemaal hoe het zit met betalingen en versturen van die spulletjes
... Ik ga me er maar is in verdiepen..
Yenthe12 schreef:Stephanie@: mooi dat zadel! Wat een mooie stijgbeugels heb jij zeg! Hoe kom je daar aan???
Thatsme: oh baaaalen!dat lijkt mij echt heel vervelend!