Dat vind ik nogal raar, maar oke. (over de lange zweep ) ik vind het meisje te groot.
Blacky
Geplaatst: 06-01-11 19:10
xBiondaa schreef:
Dat vind ik nogal raar, maar oke. (over de lange zweep ) ik vind het meisje te groot.
welk meisje vind je dan te groot ? want ik heb het over de eerste foto en dan het meisje op de zwarte shet. en niet over de tweede foto.
xMarloes
wat een raar verhaal met die zweep mr het zal wel... ik vind het meisje ook aan de lange kant... maar degene op de eerste foto niet, die past wel zo wat ik kan zien
Laatst bijgewerkt door xMarloes op 06-01-11 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Blacky
maar welk meisje ? want die tweede foto boeit me niet echt. maar vooral die eerste.
edit: ik zie het al.
Blacky
Geplaatst: 06-01-11 19:12
xMarloes schreef:
wat een raar verhaal met die zweep mr het zal wel... ik vind het meisje ook aan de lange kant... maar degene op de eerste foto niet.
echt waar als ik iemand op hem zet zonder zweep of iets, luistert hij totaal niet. ook al verschillende mensen bij geweest. maar met een langere zweep gaat het ook wat makkelijker.
Omdat iemand zei dat op de eerste foto het voorste meisje ook paste. terwijl mijn shet net zo groot is en werd gezegd dat het niet paste. toen zei ik dat ik er ook wel een foto van had en dat wouden mensen zien.
Jaa dat is ook zo. maar mensen zeggen wel dat ze op de vos past. maar niet op mijn shet dus wou ik een foto van mijn shet laten zien omdat ze bijna even groot zijn.
De vos is veel slanker dan mijn shet maar het maakt ook niet uit. dat meisje op de tweede foto rijd al een tijdje niet meer op mijn shet, maar de foto is ook heel raar genomen. als ze er nog een keer op gaat rijden maak ik wel een betere foto. want mijn shet is misschien 5cm groter dan de vos en echt een stuk dikkerder.
Dik is iets anders als breed . Maar dan wachten we nog even de andere foto af. Foto's kunnen trouwens ook wel heel erg vertekenen hoor, misschien inderdaad raar genomen. In het echt kun je het toch het beste beoordelen.
Pas ik nog op deze pony? Ik hoor vaak opmerkingen over dat ik te groot zou zijn! Maar ik zie het zelf niet echt! Wat vinden jullie? Ohja ik ben 1.75 en dit is een C pony.