Pietavdwal: ik vind je bovenlichaam aan de grote kant en daardoor het plaatje niet zo mooi meer, maar het kan nog wel
@ suikermeisje ; hahaha ja inderdaad dat was mn 2e keer en ik moest nog ff wennen enzo, dan zijn korte beugels wel ff veilig
HeavensDevil schreef:ponieszlover schreef:Laatste past, de shet is heel stoer!Kan wel voor ff af en toe. Sinds waneer is dat een shetlander (bovenste pony) tis meer een APony...Laatste past makkelijk het is een welsh pony beetje dik maar om hem nu gelijk een schet te noemen
ponieszlover schreef:het is een welsh pony beetje dik maar om hem nu gelijk een schet te noemen shet bedoel je
Leinearthur schreef:ponieszlover schreef:het is een welsh pony beetje dik maar om hem nu gelijk een schet te noemen shet bedoel je Volgens mij is dit idd geen shet maar een welsh pony. Een hele kleine maat dan. Kijk maar eens naar de bouw. Ik vind dat het voor af en toe rijden nog wel kan, maar niet te vaak.
xAylie schreef:haha ik denk het niet Manegepaard. Duurt nog wel ff... Vriendin kan zogenaamd de fotos niet opsturen.
Misschien heb ik zo wel een foto, heb vandaag proef gereden. Ik weet eigenlijk wel dat het past maar me benen komen toch al bij het randje van dr buik..