Oh wauw! Die eskadron collectie Helaas past die van mij het niet mooi.. Ik heb één cotton maar die vind ik net iets te groot voor het mooie. Dekens wil al helemaal niet want ze heeft maat 175.
Ik heb overigens net een foto geplaatst van haar opgeschoren beentje haha. Wat zetten jullie altijd bij de foto? Ik zet er eigenlijk altijd een kort verhaaltje bij over wat ik met de paardjes heb gedaan en hoe het ging ed.
Ik zit nu rond de 1700 maar een of ander rotjochie had een bot op mijn Insta gezet waardoor ik opeens 20K volgers had Nu is het al weer lekker aan het zakken dus ik hoop dat ik die spookvolgers snel kwijt ben. Ik heb zonder die spookvolgers denk ik rond de 300 a 400 volgers en ik krijg er per dan 1 tot 3 bij.
Ik kan niet live op stal helaas, verbinding te echt.
Drico
Geplaatst: 25-01-17 22:31
Misschien dat ik morgen even live ga als ik aan het rijden ben
marshmellow
Geplaatst: 25-01-17 22:33
Ik heb er vandaag 40 volgers bij, normaal iets van 20 (: Ga dat live ding van t weekend misschien eens proberen! Heb alleen wifi in de kantine en in de bak, bij Cup op stal is de verbinding altijd net weg
Ik was zo straks even live bij Qupido in de stal. Ik heb 4G onbeperkt en op stal heb ik gewoon bereik, dat is dus wel fijn. Ik had in totaal 113 kijkers. Ik had alleen een felle lamp aan waardoor ik de reacties maar moeilijk kon lezen. Maar volgens mij was het wel leuk. Ik had kijkers uit de hele wereld. Can Moskou tot North-Carolina .
Leuk idee KittyDylan, geeft sommigen misschien wel meer motivatie om actief te reageren.
Wow dat is nog eens een setjes verzameling Pradadaan .
Zelf ben ik niet zo'n setjes freak, maar ik ben wel dol op verschillende kleuren halsters. En dat is nog enigszins betaalbaar .
Ik weet niet hoeveel volgers ik per dag krijg, maar per week krijg ik ongeveer tussen de 400-700. Een beetje afhankelijk hoe 'goed' mijn week is .