Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NathalietjeB schreef:voor wat voor pony moet t worden?
hier maar eens wat setjes op foto gezet van wat ik allemaal al bij elkaar gemaakt heb voor mijn mini
onderleggers, mutsjes, bandages en cross beschermertjes.
[ Afbeelding ]
alles bordeaux rood
[ Afbeelding ]
bruin
[ Afbeelding ]
geel
[ Afbeelding ]
en blauw
en heb ook nog een hele hoop rozemutsje, zweetdeken, transport beschermers, onderleggers
nathalie2000 schreef:NathalietjeB schreef:voor wat voor pony moet t worden?
hier maar eens wat setjes op foto gezet van wat ik allemaal al bij elkaar gemaakt heb voor mijn mini
onderleggers, mutsjes, bandages en cross beschermertjes.
[ Afbeelding ]
alles bordeaux rood
[ Afbeelding ]
bruin
[ Afbeelding ]
geel
[ Afbeelding ]
en blauw
en heb ook nog een hele hoop rozemutsje, zweetdeken, transport beschermers, onderleggers
Hoe maak je dat?
2005538 schreef:Ik meld me ook aanweet iemand toevallig of je een dekje kan maken van een fleece deken en of het niet te warm is of of het gaat schuiven onder het zadel? Alvast Bedankt!!
NathalietjeB schreef:2005538 schreef:Ik meld me ook aanweet iemand toevallig of je een dekje kan maken van een fleece deken en of het niet te warm is of of het gaat schuiven onder het zadel? Alvast Bedankt!!
Dat kan hoor..
Maak hier een hoop onderleggers van oude fleece bandages.
Zorg er wel voor dat je een goeie vulling heb.
Je kan ook b.v bocen laag fleece onderlaag bad stof
NathalietjeB schreef:Okee bedankt.. Ik ga binnenkort wel even rondneuzen in de kringloop winkelnee helaas nog niks nieuws gemaakt...
ben aan t bedenken wat mijn volgende bouwsels gaan worden..of me setjes uitbreiden en dan bedenken in welke kleuren...
hoezo geen handdoek? oude kan je ook makkelijk her gebruiken of gewoon ff kringlopen(dit doe ik ook vaak als ik goedkope spulletjes zoek)
ik maak namelijk nieuwe spullen van oude spullen..en scheelt ook nog eens in de centen..
lappies stof enz haal ik ook in de kringloop want dat krijgen ze zo nu en dan ook binnen.
en anders moet je gewoon wat pagina's terug kijken of dit achter t topic link plaatsen &if=1 dan krijg je alle foto's te zien die op dit topic zijn geplaatst of de facebook pagina bekijken of die op instagram
en anders is hier ook nog 2 topics waar je vast genoeg ideeen uit kan halen
Dabo @ [HK] doe het zelf *tips*
Dabo @ [HK] Niet l*llen, maar doornaaien! (dhz-tips II)
voor dus enkel foto's uit dat topic &if=1 dit achter de link zetten
2005538 schreef:Ben van plan twee dekjeste maken met mn vriendin:) halfpanterprint half zebraNathalietjeB schreef:Okee bedankt.. Ik ga binnenkort wel even rondneuzen in de kringloop winkelnee helaas nog niks nieuws gemaakt...
ben aan t bedenken wat mijn volgende bouwsels gaan worden..of me setjes uitbreiden en dan bedenken in welke kleuren...
hoezo geen handdoek? oude kan je ook makkelijk her gebruiken of gewoon ff kringlopen(dit doe ik ook vaak als ik goedkope spulletjes zoek)
ik maak namelijk nieuwe spullen van oude spullen..en scheelt ook nog eens in de centen..
lappies stof enz haal ik ook in de kringloop want dat krijgen ze zo nu en dan ook binnen.
en anders moet je gewoon wat pagina's terug kijken of dit achter t topic link plaatsen &if=1 dan krijg je alle foto's te zien die op dit topic zijn geplaatst of de facebook pagina bekijken of die op instagram
en anders is hier ook nog 2 topics waar je vast genoeg ideeen uit kan halen
Dabo @ [HK] doe het zelf *tips*
Dabo @ [HK] Niet l*llen, maar doornaaien! (dhz-tips II)
voor dus enkel foto's uit dat topic &if=1 dit achter de link zetten