Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
noortiej schreef:Ik meld me hier ook aan
Imke1998 schreef:ik heb eigenlijk wel zin om iets te gaan maken. ik maak sinds jongs af aan eigenlijk alleen mensen-sieraden.
Ik wil graag iets voor mijn verzorgshetlanderruintje (0.96 m groot) maken, maar geen sieraad.
Hij wordt niet vaak bereden aangezien er dan iemand bij moet zijn die hem vast houd, want ik ken geen enkel passend ruitertje met genoeg ervaring, dus een dekje gaat hem denk ik niet worden.
Ik heb ook nooit iets gemaakt, maar ik pak dingen vrij snel op. Wie heeft een leuk idee? En wat heb ik daarvoor nodig?
SamLoveRoos schreef:noortiej schreef:Ik meld me hier ook aan
Gezellig! Stel je je even voor?![]()
(als het ook van de andere mag?)Imke1998 schreef:ik heb eigenlijk wel zin om iets te gaan maken. ik maak sinds jongs af aan eigenlijk alleen mensen-sieraden.
Ik wil graag iets voor mijn verzorgshetlanderruintje (0.96 m groot) maken, maar geen sieraad.
Hij wordt niet vaak bereden aangezien er dan iemand bij moet zijn die hem vast houd, want ik ken geen enkel passend ruitertje met genoeg ervaring, dus een dekje gaat hem denk ik niet worden.
Ik heb ook nooit iets gemaakt, maar ik pak dingen vrij snel op. Wie heeft een leuk idee? En wat heb ik daarvoor nodig?
Misschien kun je een rythm-bead maken! (Een soort ketting maar dan voor een paard/pony)