@Telpeva,
wat handig die gespen en zo zeg! Hoe doe je precies dat ... staafje in die gesp? (Goh, had dat een naam?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roosje01 schreef:idd ben nu ook aan bijlezen hele discussie over onliners en slow chat.
Ik vind het een prima idee om deze naar de (J)HK te verplaatsen. Maar een nieuw serieus topic is in mijn ogen overbodig daar we het algemene modelpaardentopic en het repaint topic al hebben.
Ik denk dat als het modelpaarden topic een serieuze plek zou krijgen ipv de entertainment HK we daar makkelijk gewoon verder kunnen kletsen over onze schleich en creaties.
liliekska schreef:mag ik als dit toppic nog open is ook meekletsen?
liliekska schreef:denk dat het een vosje wordt. maar nog een vraagje: ik heb nu gewone lak voor mijn schleich repaints. alleen dit glimt ontzetten. wie repaint nog meer en weet wat ik kan gebruiken voor de waterdichtheid?
Jackytje schreef:Sorry dat ik het effe zeg, maar erger me hier aan
Even voor de duidelijkheid; Bokt is géén schleich-forum. Dit forum is hier niet enkel voor gemaakt.. Daarom erger ik me eraan dat sommige mensen expres Bokt maken om gewoon in dit topic te lopen kletsen.. Sommige hebben niet eens 25 nuttige berichten geplaats, maar in dit deel van Bokt heb je die niet nodig. Dàt is nog een rede waarom dit topic hier weg moet en ergens op een plaats moet terechtkomen waar je die 25 paard-gerelateerde posts moet plaatsen. En dan pas zullen de échte Bokkers overblijven!
^Dit is even mijn mening, sorry, maar vond het tijd dat het gezegt moest worden..