ik heb alleen deze foto :( ik spring dus zit in de verlichte zit eeh )en deze is al wat ouder, maar t zijn zelfde matenpony = 1,40 zoiets?ik ben rond de 1,60 - 1,65
sorry heb geen betere foto maar de pony is 1.17 en ik 1.56 maar hier sta ik ernaast misschien heb je daar wat aan
haha dat zei ik ook in pb anouk! idd first - be ik dacht al, die herken ik,maar ik vind je wel een beetje aan de lange kant hoor! kun je niet beter op zoek gaan naar een groter maatje?
Sorry, was ik even vergeten.. Maar idd wat _xmichelle zegt, kan je niet beter een groter maatje zoeken?
Verhoudingen kunnen erg verschillen. Dat wordt ook beïnvloed door de bouw van de ruiter. Zo kan iemand er goed op passen omdat alles in verhouding is, en zo kan een iets kleiner iemand te lang zijn omdat enkel haar benen of bovenlichaam uitsteken.
Pietavdwal schreef:heeyniet raar bedoelt maar melissa was toch groter dan mijJaa, weet ik maar zelfs tegen mijn eigen vriendin heb ik gezegd dat ze te groot was, en ze heeft dit uiteindelijk toegegeven en daarom is ze gestopt.