Ik zit zelf ook altijd redelijk kort op ponys en paarden. Dacht altijd dat ik te groot voor het plaatje was voor een pony, maar nu ik fotos terug zit te kijken valt dat echt reuze mee! Ik blij
Als ik eerlijk ben Nienke, vind ik het niet meer staan, echt te groot. Je zit nu ook nog eens kort dus dan kan ik het niet helemaal oordelen, maar op deze foto vind ik het wel. Erg benieuwd naar 2 gaatjes langer foto.
Pas ik nog op deze manege pony? Let trouwens niet op mijn houding ect., zat er pas 4 min. op. En het lijkt net alsof ik in haar mond trek, maar ze was gewoon aan het kauwen. Ik weet dat de beugels wel 2/3 gaten lager moeten.
Vinden jullie dat dit nog past? Zelf vind ik het voor het plaatje niet mooi meer, maar ik heb niet de indruk dat ik zóveel te lang ben dat de pony er last van heeft. Pony is rond de 1.40 en ik rond de 1.80. Ik zit er overigens belabberd op hier, maar daar gaat het nu (gelukkig ) niet om.
Coldie: Past nog. xXsaffierXx: Past nog. _Mariskaa: Past nog. Christyj138 : Past nog. Amieey: Past nog. Jasmijn13: Nog nèt aan, maar echt op het randje. Noliita: Voor het plaatje vind ik het niet mooi meer, maar ik denk niet dat je zó lang/zwaar bent dat je je pony in de weg zit. Elias: Past nog. Paardje_13: Voor het plaatje vind ik het iets minder, maar het kan zeker nog! Nieeenkeee: Past nog.
Een vriendin van mij die wil elke keer heel graag op mijn shet rijden, alleen nou wil ik weten hoelang ze erop kan rijden. Want ik durf geen nee tegen haar te zeggen.
Ze is ongeveer 1.65 lang en weegt denk ik 70/75 kilo ongeveer. En mijn shet is 90/95 cm hoog en breed gebouwt.
Ik zal kijken of k een keer een foto kan maken ofzo, mn camera is kapot.