Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kitty_gomez schreef:xQuintaast denk! Foto is makkelijker om te beoordelen.
Dieuw_Mien schreef:Weetje wat mij op valt, mensen die makkelijk op hun paarden passen, plaatsen hier altijd foto's, maar mensen die echt te groot en zwaar voor hun pony zijn, plaatsen geen foto.
x_Marr schreef:Heb je ook foto's waar je bovenlichaam niet afgehakt is?
Kan namelijk nu niet zien of je te groot bent..
x_Marr schreef:Volgens mij moet dat nog wel passen hoor
Weet niet hoeveel langer je je beugels normaal hebt?
Ik rijdt zelf ook nu een paar weken een pony van ongeveer 1.45, ben zelf 1.70, heb het geluk dat ie wat forser gebouwd is, nu kan het nog net
x_Marr schreef:Zo krijg je geen last van je enkels?
Ja denk het wel zo ongeveer
nathalieeee_ schreef:AngelsDitch, ik vind het eigenlijk best wel meevallen. Maar dat is mijn mening
.
AngelsDitch schreef:Haha... schitterend dat mensen ook nog serieus reageren op mijn bovenstaande foto's. Hihi... ik weet dat het echt niet kan... maar omdat iemand zei dat er eigenlijk nooit foto's worden geplaatst van iemand wat echt niet past, had ik voor de gein deze geplaatst. Staat ook bij dat ik haar niet rij en dat dit alleen voor de foto's was... hihi.
maare de pony is 1.30 en ik ben 1.82.... (enne neeeeeee geen serieuse reacties... please... ik weet dat dat niet kan...)
superwoman schreef:AngelsDitch schreef:Haha... schitterend dat mensen ook nog serieus reageren op mijn bovenstaande foto's. Hihi... ik weet dat het echt niet kan... maar omdat iemand zei dat er eigenlijk nooit foto's worden geplaatst van iemand wat echt niet past, had ik voor de gein deze geplaatst. Staat ook bij dat ik haar niet rij en dat dit alleen voor de foto's was... hihi.
maare de pony is 1.30 en ik ben 1.82.... (enne neeeeeee geen serieuse reacties... please... ik weet dat dat niet kan...)
tjonge en dan nog reacties krijgen dat het wel kan... vraag me serieus af of je mee moet kunnen lopen voordat ze zeggen dat het niet meer kan...
-> dat zadeltje ook veelste klein au Waarom wou je hier eigenlijk foto's van hebben? Ik snap dat nooit. Ik vind het iig geen vriendelijk gezicht en zou me doodschamen als ik het terug zou zien, laat staan een ander....
absque_dubio schreef:Je hoeft je ook zeker niet te schamen, ik vind het er echt niet zo erg uit zien als sommige andere hier zeggen. Ik rijd zelf met mn 1.69 ook op een pony van rond de 1.30/1.35.
Leentje_ schreef:en dan werd er onlangs in een topic op mij gezeken omdat ik met mijn 1,66 op mijn welsh cob van 1,42 rijd
hoe bokt soms toch is