Kijk dat is een mooie deal! Ik moet eerlijk toegeven, ik koop altijd alles met korting. ik betaal ook echt niet de volle prijs voor al mijn spullen. Dan zou het ook niet meer leuk zijn
Hier hetzelfde! Koop zelden 'accessoires' aan volle pot. Wedstrijduniform ed is een andere zaak maar verder koop ik inderdaad ook ontzettend veel met kortingen haha. Het is een kunst op zich
Drico
Geplaatst: 25-01-17 17:52
Ik ook haha, meestal haal ik alles dan bij EJ of Divoza als ze 25% korting hebben
Ja rotte is dat wij alles ofwel betalen aan benzine of aan verzendingskosten . Hier in BE doen ze dat soort acties amper/niet...
Marieke1495
Geplaatst: 25-01-17 18:01
Ik ook ja, vind het anders echt zonde van mijn geld Rijbroeken ook altijd 2e hands Heb er geloof ik 2 nieuw gekocht de laatste tijd
pradadaan
Geplaatst: 25-01-17 18:02
ja in BE is dat echt duur, bestellen bij de EJ. Ik heb een aantal vriendinnen in BE wonen en meestal koop ik ook voor hun als er zo'n actie is en dan nemen ze het mee als ze bij mij zijn of ik naar hun kom
Was het zwaarste vak van allemaal en op het middebaar haalde ik daar ook àltijd een onvoldoende op dus ik had er geen goede hoop in Maar uiteindelijk viel het wel beter mee dan ik dacht. Dus die 10/20 valt misschien nog wel te halen