met black beauty, bambi, spirit, tomm en duo gingen ze over bezem op twee emmers en met cappi en euh.. geen idee, over een bezem op twee stoelen en als de cowboys kwamen gauw opruimen. die met cappi gingen mn zusje op hol laten slaan en mn vriendin uitgescholden dus ik heb ze overdreven vriendelijk aangekeken
Haha, sorry, dacht dat ze t tegen iemand anders had, kon toch? Maarre, Mdominique ik weet nog niet precies wnr ik ga, maar ik ga wss kortingsweekend in mei
Volgens mij is simpel er nog de laatste keer dat ik er was heb ik hem nog zien staan in de giant stable volgens mij
WithinYuuri
Geplaatst: 27-01-14 16:40
Mijn vriendin wil naar ponyparkcity Maarrr... ze is 1.65 ongeveer en rond de 45/50 kg en is van plan te gaan rijden (alleen als ze één van de grootsten heeft, hoor) ik weet niet zeker of dat wel past (eigenlijk weet ik dus bijna zeker dat het níet past) en probeer haar der van te weerhouden. Wat zeggen jullie ervan??
Mijn vriendin is 1.65 maar past nog net op michel maar hij heeft er geen last van want hij heeft alle keren niks gedaan waaraan je het zou kunnen merken maar ze is wel heel dun maar 40 kilo