ABC321L schreef:- 9 jaar rijervaring
- Voorkeur gaat uit naar rustige paarden in de omgang
- Mag wat pit hebben onder het zadel
- 15 jaar (bijna 16)
- 1.68
- 52 kilo
- Springruiter
- Ik wil ook buitenritten kunnen maken
KWPN'er ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lovealmar schreef:ik zoek ook een paardje! dus welk ras kunnen jullie aanbevelen?
leeftijd 12
lengte: denk 1.75 ( ga nog wel groeien waarschijnlijk 5cm)
geen idee hoe zwaar ik ben ik denk 45 kilo
ik hou van schimmels! ik rijd het liefste dressuur! ik heb vroeger M officeel gestart 1x maar, heb ook 1 pony getraint op M2 nivo en ik wil ook graag het dressuur rijden echt goed doen!
pony mag pit hebben het liefste ook gehoorzaam aan het been!
en naartuurlijk braaf in de omgang!
@lucaa2 ik denk dat een Quater horse wel bij je past! maar ik heb er niet veel verstand van!
Lovealmar schreef:ik zoek ook een paardje! dus welk ras kunnen jullie aanbevelen?
leeftijd 12
ik hou van schimmels! ik rijd het liefste dressuur! ik heb vroeger M officeel gestart 1x maar, heb ook 1 pony getraint op M2 nivo en ik wil ook graag het dressuur rijden echt goed doen!
@lucaa2 ik denk dat een Quater horse wel bij je past! maar ik heb er niet veel verstand van!
LiannePuthzy schreef:Lovealmar schreef:ik zoek ook een paardje! dus welk ras kunnen jullie aanbevelen?
leeftijd 12
nrps
Joaltijd schreef:Oeeh, ik ben benieuwd wat jullie denken!
Ik mag geen eigen pony/paard, en er zijn ook niet in de buurt die ik bij kan rijden, helaas!
- Ik ben 16 jaar
- 1.66 meter
- Ik ben niet te zwaar, dus rond de 55 kilo (weegschaal kapot)
Ik rij nu 4 jaar op een manege, daarnaast men en langelijn ik met mijn verzorgpony.
In de omgang mag ie nog wel wat pit hebben, (hoeft niet) maar onder het zadel moet ie niet heel erg moeilijk doen!
Mennen zou ook leuk zijn, maar de meeste rassen kun je zo voor een kar neerplanten!
Lange buitenritten vind ik heerlijk, en af en toe een wedstrijdje (b/l dressuur en mogelijk b springen) is natuurlijk helemaal leuk!
Qua kleur (die niet veel uitmaakt, karakter en gezondheid gaan dik voor!) vind ik de aparte kleurtjes wel leuk en zwart!
xx
arinazazoe11 schreef:dat wil ik ook weleens weten
-ik ben 12 jaar
-ik ben ergens ver in de 1,70. 1,77 ofzo
-ik ben 53 kilo volgens mij
-ik pas NIET meer op een pony door mijn (irritante) lange benen!
ik hou van paarden die graag voor je willen werken, buiten kunnen rijden en veelzijdig zijn in springen en dressuur!ze mogen een behoorlijke maat & een kleeein beetje pit hebben! Verder moet het wel een slank paard zijn! Kleur maakt niet uit, karakter is belangrijker.
arinazazoe11 schreef:Voor degene voor mij zou ik niks weten sorry!
Zou ik mezelf even mogen quoten aangezien ik nog geen reacties heb gehad?arinazazoe11 schreef:dat wil ik ook weleens weten
-ik ben 12 jaar
-ik ben ergens ver in de 1,70. 1,77 ofzo
-ik ben 53 kilo volgens mij
-ik pas NIET meer op een pony door mijn (irritante) lange benen!
ik hou van paarden die graag voor je willen werken, buiten kunnen rijden en veelzijdig zijn in springen en dressuur!ze mogen een behoorlijke maat & een kleeein beetje pit hebben! Verder moet het wel een slank paard zijn! Kleur maakt niet uit, karakter is belangrijker.
SoleroLove schreef:Jammer dat ik geen reactie krijg