Ik denk dat we voor het volgende topic in de OP moeten neerzetten dat iedereen de foto's zichtbaar moet plaatsen want ik word gek van die hyves foto's... het laad onwijs traag en soms zijn ze niet eens zichtbaar
@lifaya, hoewel ik hier niet vaak kom vind ik ook dat het heel vervelend is dus ik zou zeggen dat dat een goed punt is om in het volgende topic te zetten!
de laatste past prima joh ik heb hier gister een strandrit gemaakt in frankrijk (ben op vakantie) daar werd ik gewoon op een paardje van 1,60 ofzo gezet maar wat een buffel zo breed, was eigenlijk bang dat ie moeite met mij zou hebben maar niks gemerkt heb de hele rit met 1 hand gereden en zelfs de rengalop op het strand was hij zo stabiel ik crosde iedereen voorbij, kan helaas de foto's nog niet laten zien dat komt na mijn vakantie maar dat dier was zo stabiel niet normaal
Heehoi, Vanavond ga ik langs de eigenaar van Otje want die heeft een nieuwe D-pony De pony is 1.47. Ik ben 1.67 en weeg ong. 55 kg. Zou dat ong. kunnen? Ik zal kijken of ik vanavond een foto kan maken van de pony.
Wat zeggen jullie. Ben ik te groot/te zwaar. Ze heeft kissing spines en is sinds een aantal weken helaas ook spierbevangen. Dus voorlopig kan ik niet rijden. Ik ben benieuwd hoe zwaar jullie mij schatten.. (zeg eerlijk wat je denkt). Ik ben 1.68m en 16jaar. Pony is 1.48m De DA denkt dat ik te groot wordt en daardoor ook te zwaar wordt voor haar gevoelige rug. Zelf zit ik er ook over te twijfelen of het wel verstandig is om erweer op te stappen, na haar herstel.
Ik denk dat jij zo'n 63 kilo weegt? Als de pony gezond zou zijn, pas je er nog mooi op. Op de foto lijkt het alsof ze een iets holle rug heeft (ik vind de lendenen wat hoog vergeleken de rest). Maar ik durf niet te zeggen wat voor belasting de pony nog aan kan, als je DA dat zegt zou ik wel twijfelen. Je bovenlichaam lijkt in verhouding ook wat langer, misschien dat ze daar idd wat moeite mee gaat krijgen. Pfoe lastig, hopenlijk herstelt ze nog goed!
Ja ze mankeert heel wat, binnenkort stap ik over naar een andere DA en laat ik haar nog even helemaal onderzoeken over wat ze allemaal precies mankeert. Ze heeft heel erg moeite met haar bekken kantelen dus misschien dat je dat ziet.
roombolletje
Geplaatst: 09-06-12 10:34
Ik denk dat je 62 kilo weegt? Ik zou er dan niet meer op gaan rijden enz. xd
roombolletje
Geplaatst: 09-06-12 10:35
matasja schreef:
denk ik ook dancer, niet zo lang, absoluut niet dik maar wel tjah hoe zeg je dat netjes... een aandachttrekkende voorkant
Mee eens
Bzoem
Geplaatst: 09-06-12 10:38
Ja ik denk dat het ook met de bekken te maken heeft. Dat ze iets op de voorhand loopt en de achterhand niet goed eronder kan zetten. Maar wellicht zit het probleem wel in de rug, omdat ze het nu wat los koppelt zeg maar. Het kantelen van de bekken kan alleen als de rug en buikspieren mee werken en de gewrichten dat natuurlijk aankunnen. Verstandig om een second opinion te vragen, een frisse blik kan soms heel wat meer zien.
Ben benieuwd hoe de rest jouw gewicht in schat etc. @ Roombolletje, vind jij 62 kilo te zwaar voor deze pony? Door de blessures?
Oh over de indrukwekkende voorkant van Lifaya gesproken... De borsten van Pamela Anderson wogen 3 kilo per stuk. Die waren beduidend groter. Een flinke voorgevel weegt wel iets, maar geen 10 kilo extra