hey, oke maar ik rijdt niet super vaak op hem en tijdens het rijden is hij heel werkwillig en super happy! en kwa gewicht kan ik er ook nog op dus dan kan het toch geen kwaad? ik ga ook binnenkort sulky kopen, dan heeft ook afwisseling.
Jorinda
Geplaatst: 18-12-11 12:21
NoaLover past nog Oh en ursux: Ik vind dat het wel kwaad kan, ten eerste breng je met je lengte de Shet snel uit evenwicht en ten tweede is het ook niet bevorderlijk voor de rug..
JIj past! Je hebt nog wel tijd hoor totdat je er te groot voor ben. Mijn instructriese zegt dat je er te groot voor bent als je ongeveer 20cm onder de buik komt.
http://tinypic.com/view.php?pic=oixavt&s=5 ik ben die linkse hoelang nog??? die rechtse is mijn vriendin ik hoop ng wel ff op die pony te kunnen!!! het gaat erom hoelang ik erop kan en mijn vriendin daar hoef ik niet perse reacties op hoor!!!maar mag natuurlijk wel haha jullie moeten dan ook misschien wel weten dat erop stip(de gestipte waarik op zit) ook nog wel eens volwassene op kunnen want het is een sterke pony!!
groetjes sarah
Laatst bijgewerkt door sarahmango op 18-12-11 13:16, in het totaal 3 keer bewerkt
little_birdy
Geplaatst: 18-12-11 13:12
laatste shet (zwarte )is net aan fjord vind ik wel passen je hebt alleen een lang bovenlichaam ivm de fjord @ ursux beetje jammer dat je het niet inziet het kan echt wel kwaad voor een klein paard /pony als er een te grote zware ruiter opzit
little_birdy
Geplaatst: 18-12-11 13:13
@ sarahmango vins jullie bijde eigenlijk al te groot
Laatst bijgewerkt door little_birdy op 18-12-11 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt
moet jij weten maar als je van die pony houd blijf je er niet heel lang meer op rijden .
KarmaWitch
Geplaatst: 18-12-11 13:35
Ik vind haar niet eens zo veel te groot voor Stip. Wel te groot maar niet eens zo veel dus denk dat een strandrit voor 1x nog wel kan Is volgens mij beetje vertekend beeld omdat je van de voorkant hebt.