edit: ik hou morgen over een week mn spreekbeurt, heeft iemand nog tips?
_Marell
Geplaatst: 15-11-11 18:14
Schleich miss. Of over modelpaarden?
Roosje01
Geplaatst: 15-11-11 18:24
daar deed ze het tog al over? goed voorbereiden paardjes en zelf gemaakte spulletjes mee nemen, steekwoorden opschrijven oefenen voor je ouders en broertje/ zusje
ja, modelpaarden doe ik het over oke, bedankt roosje!
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 15-11-11 18:33
Misschien is het leuk om een catalogus mee te nemen van Schleich, Papo of een ander merk dat modelpaarden in het assortiment heeft, die kun je dan bijvoorbeeld door te klas laten gaan zodat je klasgenoten daarin kunnen kijken of maak visitekaartjes met jouw website adres daarop, die kan je dan in de klas uitdelen en wieweet krijg je daardoor meer klanten! gratis reclame voor jezelf!
_Marell
Geplaatst: 15-11-11 18:46
Oh dat wss ik vergeten... Nou mij helpte het heel erg om je spteekbeurt alleen maar in je eigen woorden op te schrijven en je kent hem dan direct uit je hoofd.
carmen99
Geplaatst: 15-11-11 18:51
oke, ik zal de schleich boekjes meenemen en het ene breyer boekje dat ik heb van de visitekaartjes is ook een goed idee, die heb ik al
edit: weet iemand mss waar liveshows worden gehouden wat he zoal inhoud?
vandaag ging ik trouwens nog voor de eventingset of een elf die ik niet had opgeschreven voor sinterklaas, maar helaas nu hadden ze ze allebei niet, volgende week maar weer proberen..
_Marell
Geplaatst: 15-11-11 21:00
Bij mijn vaste winkeltje hebben ze alle vaste en losse sets, en alle paardjes (Ook de oude appaloosa & Clysdales + Przewalski's) Haha ik kom er zo vaak dat de meneer die er werkt me al kent. soms weet hij al welke paardjes ik heb, omdat ik welleens wil zeggen: die heb ik al..
oh, dat sinterklaas idee is echt heel leuk! Ik weet gewoon dat ik er echt geen tijd voor heb... ik kom (helaas) ook bijna niet meer aan 't repainten toe... hopelijk krijg ik daar dit weekend meer tijd voor al heb ik nu al 5 toetsen gepland staan volgende week waarvan 3 op maandag en 1 telt mee voor mijn Dossier examen cijfer in klas 6...
daar ben ik vorig jaar dec geweest toen we daar op vakantie waren leuke winkel met veel schleich heb er toen de friese merrie gekocht en de spring rijset.
_Marell
Geplaatst: 16-11-11 18:05
Nee waar ik ben heengeweest heet boetiek Emilie, daar hebben ze alle sets, tenminste in de vitrine, maar die zijn wel te koop hoor
http://www.boetiekemilie.nl/ kjk maar eens bij producten, en dan pag 5. volgensmij en dan schleich dieren, Let op: dit zijn oude fotos maar de Camarugue (merrie+Veulen) en oude appaloosa, Przewalkis fam., en Clysdales fam. hebben ze nog wel, (en 3 wk geleden ook nog de Fjordjes met/zonder aalstreep en Ijslanders... maar nu niet meer.) Tja miss. mag het van mijn vader opsturen maar dat moet ik natuurlijk eerst vragen.