43 kilo voor een shet van 97cm is niet te zwaar en een rondje stappen is zeer lichte arbeid, dan mag de ruiter ietsje meer wegen. 43 kilo is dus niet te zwaar
ik bespreek niet zomaar een topic hoor, zet het hier neer, met zoekfunctie zou je het ook zo kunnen vinden. en 43 kilo is wel degelijk te zwaar voor een shet hoor, vind ik voor mijn B pony al het maximum. zou het lekker bij VD laten en het rijden laten zitten
ik weet het niet maar ik en ook 1.59/160 en ik wou op een shet van 1.10 een paar rondjes stappen (en mischien een klein kort drafje aar daar ging et niet om) en ik was te groot
Resfeber
Geplaatst: 28-06-11 21:01
Pagaina 66; @Qilan: Past @EskeGirl: Past
Pagina 67; @Nwktje: Past
Pagina 68; @Fujita_Amor: Past @xsenny: Past
Pagina 69; @veerkee: Past @dandir: Past @Jainy98: Past
past dit meisje nog op tiamo? ze reed er eerst 3x per week op maar is gesopt omdat ze te groot werd (ze zat haar nog niet echt in de weg maar ze kwam niet meer goed mee in draf/galop ritme, een grotere pony zat lekkerder vond ze) maar nu omdat we nog steeds geen bijrijder gevonden hebben, en ik met haar wandel/longeer/langelijn maar ze vind het nog wel leuk om te rijden, en omdat ze nog jong (6, 1 jaartje ingereden ofzo) is is het nog wel goed om haar af en toe te rijden zodat ze het niet "verleerd" als er een nieuw kleiner meisje komt..
< van afgelopen winter er nog een zonder zadel dit is dus voor ong. 1x per 2 weken en dan een bosritje/uurtje door de bak hobbelen